Go-Live
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

+5
Annemie
nDurlie
NeP
Thomas.
JoP
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  JoP ma sep 07, 2009 5:41 pm

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) 101611

Een zekere meneer Deming vond deze cirkelbeweging uit die processen en organisaties helpt verbeteren.
Ook voor ons een handig hulpje.
Bij wijze van "Check" mag je hier alle opmerkingen over de premiere kwijt, die kunnen bijdragen om de volgende uitvoeringen nog beter, vlotter, relaxer, ... te laten verlopen.


Laatst aangepast door JoP op ma sep 07, 2009 6:01 pm; in totaal 4 keer bewerkt
JoP
JoP
Admin

Aantal berichten : 110
Leeftijd : 62
Hobby’s : jeugdwerk, geloven, genieten
Humor : ja :p
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 26-08-08

https://go-live.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  Thomas. ma sep 07, 2009 5:47 pm

Reacties op de première;

Iedereen vond het erg goed
en Thomas is zijn script daar
weer kwijtgeraakt...
Thomas.
Thomas.

Aantal berichten : 191
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 02-12-08

http://www.hetbetoverdebos.forumotion.net

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  NeP ma sep 07, 2009 7:12 pm

Deze mail kreeg ik van een van m'n collega's uit de andere musical:

Dag Nele,
ik kon spijtig genoeg niet naar de voorstelling komen kijken, omdat ik andereverplichtingen had. Als vertegenwoordiger van opendoek en het amateurtheater inde regio Mechelen, had ik uw uitnodiging wel kenbaar gemaakt en doorgespeeldaan de redactie van de streekkrant. Ik weet niet of er iemand geweest is? Inelk geval, ik hoop dat je een succesvolle voorstelling gehad hebt!?
Hou je goed, geniet van het weekend en tot binnenkort,
groeten,
Constant,


Voor de rest waren de reacties van vrienden van mij heel goed.
- Het viel niet op dat Yetro zijn micro niet aanstond.
- De boodschap van het stuk was duidelijk. (Maar ik vond het jammer dat mijn klasgenoten er zo licht over gingen.)
- Ik mocht mijn rok niet gescheurd en geknipt hebben Smile
- De choreografie was heel sjiek.
- ...

De mensen van wie ik kritiek verwacht, moet ik nog spreken. Dat laat ik zeker en vast ook weten!
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue100 / 100100 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  nDurlie ma sep 07, 2009 10:08 pm

- nepsigaretten waren te duidelijk
- den beemer is blijven aanstaan blijkbaar (maar dat heb ik zelf niet gezien...)
- overgangen beter laten overgaan, er was te veel pauze (maar dat lag deze keer ook zeker aan de techniek -sry Jeeteeeeeh-)

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  Annemie di sep 08, 2009 1:02 pm

reactie van anderen:

- musical was heel goed: zat goed in elkaar, goed verhaal, goed geregisseerd, goed gespeeld.
- soms deed iemand in de dansjes iets anders dan de rest
- citaat van een vriendin: "Het is echt wel straf dat zo kinderen moeten zien te overleven op straatenzo en vervolgens is het ook zo denkik, dat het voor hulpverleners heel moeilijk moet zijn om door te dringen tot die kinderen. Ik heb echt bewondering voor de mensen die zich inzetten voor de straatkinderen Smile" --> dus we hebben bereikt dat mensen over straatkinderen beginnen nadenken.
- liedje niemand ziet ons was pakkend, want iedereen keek zo zielig en hopeloos.
- leuke belichting
- goeie choreografie
- de klank viel soms weg
- Lies sprak vrij snel waardoor ze minder verstaanbaar was
- verschillende mensen dachten dat Yanita zwanger was, en dat ze pas na een hele tijd doorhadden dat ze dus ziek is.
- een vriendin zei na afloop tegen m'n ouders (omdat ze dacht mij niet meer te zien die avond): "zeg maar tegen Annemie dat de boodschap is aangekomen".
- het beeld van de projectie was een tikkeltje teveel uitgerokken
- m'n broer zei dat een paar details op vlak van techniek verbeterd kunnen worden door een paar simpele aanpassingen. voor feedback en meer info mogen we hem altijd raadplegen. (hij is technieker bij AED)
- enkele keren bewoog het zwarte gordijn achteraan omdat er iemand tegen liep
- de meneer van De Maan (waar we de poppen van lenen) zei dat we het poppenspel heel goed gedaan hebben om zo weinig ervaring te hebben.
- en nog veel andere dingen waar ik nu niet meteen op kan komen.



- 1 keer was ik vergeten mijn micro aan te zetten voor ik op het podium liep. pas bij het afgaan merkte ik dat hij dus afgestaan had
- kheb al beter gezongen
- ik vond het heel frustrerend dat het na het optreden zo moeizaam ging om de workshop op gang te krijgen, en nadien op te ruimen en af te breken. maar daar heb ik ook schuld aan. het was moeilijk om de discipline te hebben meteen door te gaan met de workshop, om elkaar te vinden, om te starten met afbreken en opruimen en iedereen bij elkaar te zoeken en allemaal samen aan de opruim te beginnen...
- ik vond het heel leuk maar ook heel stresserend om in eigen stad, voor familie en vrienden en in DE stadsschouwburg van Mechelen te spelen

en nu moet ik gaan eten. als ik nog op dingen kom vul ik een andere keer wel aan.
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue80 / 10080 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  nDurlie di sep 08, 2009 4:45 pm

-Yanita is zwanger... daardoor ziek. Ze sterft hierdoor, aangezien ze nergens iemand heeft die voor haar kan zorgen.
Door Tony in deze versie wat naar voor te schuiven (wat voornamelijk door omstandigheden gebeurde) komt dit eindelijk duidelijker over.
Ben ik blij om. Want het wordt niet gezegd. Nergens. Toch insinueren de mensen het. Ik vind het echt tof :-)
De volgende keer krijgt Yanita bloemen. Ze zullen wel valse hebben ergens in de blokker?
Maakt het erger als ze sterft, ze valt en laat haar bloemen vallen.
ideetje van mijn papa, eigenlijk :p

-Door de techniek liepen de overgangen soms idd minder vlot en traag.
Maar! Jullie, acteurs, hadden soms meer naar voor moeten spelen. Jullie stonden vaak in een 'gat' (dat jeetee soms kon oplossen maar niet elke keer)
dan viel er schaduw over de scene. Dat had ik allemaal nog willen feed backen, maar hektische toestanden enzo hebben me dat ook een beetje verhinderd, maarja, van die hektische toestanden maak ik zelf deel uit.

-De presentatie was idd wat lang, doordat de lichten te snel uitgingen. Stom detail.
Ohja, Johan, als je de volgende keer de presentatie af zet :p kun je mss eerst de beemer afzetten/bedekken? Nu zag iedereen windows medium player, windows xp, het bureaublad van Johan Pauwels...
Daar waren ook opmerkingen over.

-Aan mezelf: verdorie! bloemen vergeten voor Yetro!
Yasmine vergeten zeggen wat ze tijdens 'straatkinderen' moet doen en tijdens light blooms

-Techniek: de muzikanten kregen soms de monitor niét door en hoorden de zang niet, vandaar dat de liedjes op een bepaald moment te laat speelden en dat Rio is van ons geen afwerking kreeg.

-Opmerking van mezelf: Rio is van ons kon écht veel krachtiger...

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  SimOnline di sep 08, 2009 7:25 pm

- in het begin moeten sandra en lies echt veel duidelijker praten,, want dat bepaald voor een stuk het begin beeld dus dat is zeer belangrijk dat dat goed over komt
- "pikken we je geld weg" was niet verstaanbaar volgens men nicht,
- het was niet nodig dat de projectie 10 keer werd herhaalt
- iedereen kon mooi zingen, maar filip was minder,
- de dansje nu kijk ik ook vooral naar me zelf waren niet goed genoeg
- het licht kon wat beter maar ook ik weet dat dat een gebrek aan tijd en repetitie is,
- ik heb nu een keelontsteking,,

dit zijn allemaal reacties en kritiek die ik gehoord heb,,
SimOnline
SimOnline

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue85 / 10085 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  Sijsje di sep 08, 2009 7:33 pm

Hetbakjevanmijnemicrowasertijdensderastadansuitgevallen.
Vandaardatmijndansjenietextreemwas....
Sijsje
Sijsje

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 27
Woonplaats : Mechelen
Hobby’s : Ch!ro!
Humor : flauwe:-)
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue100 / 100100 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  Thomas. di sep 08, 2009 8:02 pm

Ik stond recht tijdens het gevecht en mijn micro was afgevallen...
Nog vanalles, maar ik wil geen kritieker zijn, zo zijn er al genoeg.
Thomas.
Thomas.

Aantal berichten : 191
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 02-12-08

http://www.hetbetoverdebos.forumotion.net

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  nDurlie wo sep 09, 2009 11:38 am

Sijsje schreef:Hetbakjevanmijnemicrowasertijdensderastadansuitgevallen.
Vandaardatmijndansjenietextreemwas....

heb ik gezien :-) maar ge hebt dat goed opgelost.


O! ik kreeg nét 2 ingevingen...
om tijdens light blooms jullie in het begin wat te laten fluisteren. (braziliaanse woorden)
Kijken ivm techniek of het mogelijk is wat micro's betreft.
maar zien jullie dat zitten? Op de maat van de muziek. Tijdens het wakker worden.

Dan 2de ingeving: Tony bij wordt een dief achteraan laten staan (zingt wel mee)
want anders op het einde vereert hij Yetro mee en daar klopt iets niet.

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  SimOnline wo sep 09, 2009 4:29 pm

SimOnline schreef:- in het begin moeten sandra en lies echt veel duidelijker praten,, want dat bepaald voor een stuk het begin beeld dus dat is zeer belangrijk dat dat goed over komt
- "pikken we je geld weg" was niet verstaanbaar volgens men nicht,
- het was niet nodig dat de projectie 10 keer werd herhaalt
- iedereen kon mooi zingen, maar filip was minder,
- de dansje nu kijk ik ook vooral naar me zelf waren niet goed genoeg
- het licht kon wat beter maar ook ik weet dat dat een gebrek aan tijd en repetitie is,
- ik heb nu een keelontsteking,,

dit zijn allemaal reacties en kritiek die ik gehoord heb,,

ik zal ng even aanvullen ik zat met men tante op de trein en die zei juist dat het liedje van filip juist goed was, omdat het zo met gevoel gezongen was, zo zie je maar smaken verschillen,,
SimOnline
SimOnline

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue85 / 10085 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  Annemie wo sep 09, 2009 5:42 pm

NeP schreef:- Ik mocht mijn rok niet gescheurd en geknipt hebben Smile

je kan hem nog altijd terug naaien Wink
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue80 / 10080 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  NeP wo sep 16, 2009 9:28 pm

- Mag er volgende keer aub die elektrische piano weer zijn? Dan kan die ook in de monitor gehoord worden.
- Is het mogelijk van zowieso nog iets meer monitor te krijgen?
- "diene Yetro moet zijn haar knippen, het was ambetant dat dat altijd voor zijn gezicht hing" (weet niet of ik dit al heb gezegd, sorry als ik in herhaling val)
- "Was die pianist blind? Fantastisch! Ik was ervan onder de indruk..."
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue100 / 100100 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  nDurlie wo sep 16, 2009 10:57 pm

NeP schreef:- Mag er volgende keer aub die elektrische piano weer zijn? Dan kan die ook in de monitor gehoord worden.
- Is het mogelijk van zowieso nog iets meer monitor te krijgen?
- "diene Yetro moet zijn haar knippen, het was ambetant dat dat altijd voor zijn gezicht hing" (weet niet of ik dit al heb gezegd, sorry als ik in herhaling val)
- "Was die pianist blind? Fantastisch! Ik was ervan onder de indruk..."

kvind het goed dat we de muzikanten hebben laten opkomen.

Heeft een electrische piano ook niet soms een ritmeke? Een beatje zo? Aléja :p voor diene 'Rio Is Van Ons'...

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  SimOnline do sep 17, 2009 7:31 pm

ik heb het zowiezo niet voor elektrische pianos, die klank is veel minder zuiver,, vr ritmekes hebben we nen drum nodig,,
SimOnline
SimOnline

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue85 / 10085 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  Thomas. do sep 17, 2009 8:10 pm

Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal
dat we de muzikanten hebben laten opkomen,
zie je ons als staat zonder muziek.?
Thomas.
Thomas.

Aantal berichten : 191
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 02-12-08

http://www.hetbetoverdebos.forumotion.net

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  jolly do sep 17, 2009 8:21 pm

ja ik zie dat voor me

ma dan wel als een flop
jolly
jolly

Aantal berichten : 96
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mechelen en Putte
Hobby’s : lachen,mijn vrienden zot maken,plezier,musical,...
Humor : duh alle soorte humor zolang ik ni het slachtoffer ben
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue87 / 10087 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  Thomas. do sep 17, 2009 8:24 pm

Pfu...
Thomas.
Thomas.

Aantal berichten : 191
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 02-12-08

http://www.hetbetoverdebos.forumotion.net

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  NeP za sep 19, 2009 3:37 pm

Idd, voor ritmes kan je (zeker met een musicalopvoering) géén elektrische pianobeat gebruiken. Die ritmes zijn onveranderlijk van tempo, en als er dan iemand van de acteurs naast zit qua ritme, dan loopt alles in de soep. Een live-slagwerker kan zijn tempo wel nog aanpassen enzo.
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue100 / 100100 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  Thomas. za sep 19, 2009 5:58 pm

Misschien moeten we eerst zien dat Ronny
geneest van de Mexicaanse griep.?
Thomas.
Thomas.

Aantal berichten : 191
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 02-12-08

http://www.hetbetoverdebos.forumotion.net

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  Sijsje zo sep 20, 2009 12:09 pm

Thomas. schreef:Misschien moeten we eerst zien dat Ronny
geneest van de Mexicaanse griep.?

maarisdatserieus?
opdecomputerziejenueenmaalnietofheteengrapisofdathetechtis...
Sijsje
Sijsje

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 27
Woonplaats : Mechelen
Hobby’s : Ch!ro!
Humor : flauwe:-)
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue100 / 100100 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  merel zo sep 20, 2009 1:03 pm

bij mijn weten is het toch redelijk echt
maar weet je ze maken daar gewoon zoveel heisa rond omdat
da een nieuwe soort is
maar zo veel verschilt het niet hoor.
mijn papa is gewoon mega normaal grieperig ziek en hij heeft migraine
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue85 / 10085 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  Sijsje zo sep 20, 2009 1:09 pm

enisdatdannietsuper-besmettelijk?
strakshebjijhetook
mensenmoetentochinquarantainealszedathebben?
ofbeniknuhelemaalzotgeworden?
wenshemallesindsvééééééééélbeterschap!
Sijsje
Sijsje

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 27
Woonplaats : Mechelen
Hobby’s : Ch!ro!
Humor : flauwe:-)
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue100 / 100100 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  merel zo sep 20, 2009 3:18 pm

ik weet ni
ik was nu wel veel meer mijn handen .
mar dat is ongeveer het zelfde als gewone griep hoor
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue85 / 10085 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  nDurlie zo sep 20, 2009 5:22 pm

merel schreef:ik weet ni
ik was nu wel veel meer mijn handen .
mar dat is ongeveer het zelfde als gewone griep hoor

Ja tuurlijk, ik heb het veel te veel moeten aanhoren toen ik in karantijne moest omdat ik contact had gehad met iemand die da had gehad.
(was de prille beginperiode)

JA, HALO! ZO OVERDRIJVEN!

gelukkig had er toen die week een meisje 56 sterren op haar gezicht laten tatoeëren en kon ik me met iets bezig houden op de PC Very Happy

en ON TOPIC:

een reactie: 'Da liedje van 'word een dief' da vinnekik dus écht zo wijs, é, Veerle!' (mijn mama, een stuk of 3 keer)
2de reactie: De bendes zijn minder duidelijk in het begin (in de dansjes)
3de reactie: Ik wou ook bij hen op dat podium staan! (Hannelore, ex-Alexi)

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum