Go-Live
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

+6
jeetee
Sarah
Annemie
JoP
Wouter
nDurlie
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  nDurlie zo nov 22, 2009 8:59 pm

lees: een nieuw zevertoppic.

Wat heb ik gedaan dit weekend:

Vrijdagavond weg geweest met vrienden en geëindigd ergens aan een frietkraam aan de overpoort in Gent terwijl we aan het zeveren waren over dat Aliens de aarde wel eens zouden kunnen geschapen hebben en over hoe we de macht konden overnemen op aarde.

Dan heb ik de zaterdag tot half 2 geslapen (daar ik al van 5 uur 's ochtends de vorige dag wakker was, vond ik dat eens nodig)
Ik werd eigenlijk wakker gebeld door een vriendin, die zou komen, dus ik snel de douche in, zodat ik klaar was toen ze kwam.
Na een beetje op de NES old school supermario te spelen met die vriendin en wat te praten over jongens (as usual met vriendinnen...) en homo's (omdat dit ook wel een populair onderwerp is) ging mijn vriendin weg en ben ik naar 't stad vertrokken.
Daar kocht ik een rode kam (omdat ik geen kam meer had) in de HEMA en dan ook nog een kado voor mijn mama en een Sinterklaas voor Fee.
Ik was rond 6 uur terug en heb toen op mijn eentje moeten eten omdat mijn ouders net vertrokken.

Die avond heb ik gewerkt voor school tot pakweg 11u en dan ben ik beginnen tekenen, de hele nacht tot 4uur ofzo en toen gaan slapen.

Vandaag ben ik pas laat opgestaan (again) en ben meteen begonnen voor school.

Ik vertrek vanavond naar Halle en ga zowat de hele week niet thuis zijn en ik heb er niet veel zin in, maar het zal wel snel zaterdag zijn.

NZO-loze weekends zijn ook wel goed gevuld. Er ontbreken gewoon een hoop gillende, enthousiaste jongeren rond mijn hoofd.
Gelukkig is er FEESBOEK! Very Happy (en kan ik daar ook op waar ik logeer Very Happy)

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue50 / 10050 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  Wouter zo nov 22, 2009 9:40 pm

Awel he,
ik zal ook eens vertellen wat ik dit Nzo-loze weekend heb gedaan.

Vrijdag toen ik rond half zeven thuis kwam van school heb ik meteen een omelet met korstjes en superveel kaas gegeten, daarna ben ik vertrokken naar mijn grootouders omdat mijn grootvader jarig was (Ie werd 80 jaar denk ik) en daar heb ik superveel taart gegeten en Blokus (een superleuk spel) gespeeld. Very Happy Toen ik thuiskwam heb ik nog samen met m'n zus naar Heroes gezien maar ben in slaap gevallen tijdens heroes. :p Om drie uur snachts werd ik terug wakker en ben ik ook terug in slaap gevallen. Ik ben ook die volgende ochtend eigenlijk niet opgestaan omdat het al middag was toen ik uit mijn bedje kroop. Voor de rest van die zaterdag heb ik nog gefacebookt en geïnternet enzo van die toestanden.. 's avonds heb ik dan samen met mijn grote zus naar 'Confessions of a shopaholic' en naar 'Twilight' gekeken. Very Happy Die avond ben ik veel te laat gaan slapen. Smile
Deze ochtend ben ik opgestaan rond 11 uur en ben aan m'n huiswerk begonnen, verder heb ik vandaag ook nog gecomputered, verstoppertje gespeeld, ...

hehe Very Happy
Wouter
Wouter

Aantal berichten : 183
Leeftijd : 31
Woonplaats : Mechelen / Sint Katelijne Waver
Hobby’s : Niemand Ziet Ons * JIP * Circolito
Humor : Tja, Vanalles zowa..
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue100 / 100100 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

http://nl.netlog.com/InstantWouter

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  JoP ma nov 23, 2009 1:39 pm

NZO-loze weekend ??? Wasda ? scratch
Ik heb dat niet.
Maar als je bedoelt een weekend waarop geen repetitie of uitvoering is dan ...
  • organisatie voor Waardamme proberen klaarstomen
  • alles wat er al te weten is op het forum zetten
  • telefoons, mails, surfen ... om vervoer, eten, slapen, hulp voor op en afbouw, enz... te regelen.
  • Afspraken met de lokale organisatie fijnstellen,
  • rekeningen en facturen nazien
  • betalingen van zaal en drank van vorige uitvoeringen regelen
  • ticketverkoop registreren en bestellingen per mail beantwoorden
  • nieuwe headset voor Sarah gaan kopen (en blij verrast zijn dat dezelfde headset in Mechelen 14 euro goedkoper was dan bij de firma van Gent)
  • Naar Gent gereden om onze gevangenisdeur te gaan zoeken (en te vinden cheers )
  • nog eens contact zoeken met de verhuurfirma van de camionette waar de stellingbuizen in bleven liggen
  • een bijkomende sponsor zoeken in de hoop om op het einde uit de kosten te zijn (aanvraag klaarmaken om via IJD centen te krijgen van Porticus (lees steunfonds van C&A)
  • en wat ik nog vergeten opsommen ben drunken
JoP
JoP
Admin

Aantal berichten : 110
Leeftijd : 62
Hobby’s : jeugdwerk, geloven, genieten
Humor : ja :p
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue50 / 10050 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 26-08-08

https://go-live.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  Annemie ma nov 23, 2009 2:27 pm

Ik heb vrijdagavond een gewoon avondje gehad.

zaterdag om 9 uur opgestaan, wandeling langs de vaart gemaakt en gebeden, zangdienst voor de jeugdavond voorbereid, mailtjes gestuurd ivm musical (allemaal kleine prutsen waar ook aan gedacht moet worden) en verder ben ik vergeten wat ik zaterdag nog allemaal gedaan heb. vanalle kleine dingen die ik nog moest doen denk ik. zaterdagavond ben ik naar de jeugdavond geweest, twas frans dineetje (lees: croque monsieurs aan chic gedekte tafels met kaarslicht) met daarna liedjes zingen (die ik had uitgekozen) en bijbelstudie over Martha en Maria (bijbel: Lukas 10 vers 38-42). ik moest als opener van het thema Martha spelen ^^. Daarna hebben ze mij verjaardag-gezegend (in onze jeugd is het de gewoonte om jarigen te zegenen voor het komende jaar. ik ben al in september verjaard, maar het was er dus nu pas van gekomen om me te zegenen) en hebben we mijn keuze-liedje voor die zegening gezongen (draw me close to you)https://www.youtube.com/watch?v=mLNL49TFC_8. thuis heb ik nog wat tv gekeken en ben dan eigenlijk te laat gaan slapen.

zondag ben ik naar de kerk gegaan (ik was te laat) en heb ik van voor afgekondigd dat we voor NZO nog helpende handen zoeken voor inladen, uitladen, opzetten en afbreken. na de dienst heb ik nog lang nagepraat (zoals gewoonlijk). 's middags hebben we thuis croque monsieurs gegeten (voor mij was dit dus deel 2 van het frans dineetje, maar dan wat minder gezellig als op de jeugd). in de namiddag heb ik met m'n papa onze kerstlichtjes-ster in elkaar geknutseld om buiten in de tuin te hangen. daarna ben ik Margriet en Connie een bezoekje gaan brengen in het rusthuis. dan heb ik nog wat gemaild en gefeesboekt en 's avonds heb ik tv gekeken.

en vandaag vlieg ik er weer vollen bak in: NZO, literatuurstudie voor school, info over rij-examen bekijken (ik wil in januari m'n praktijk doen), ...
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue80 / 10080 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  Sarah ma nov 23, 2009 11:04 pm

Ik ben vrijdag thuisgekomen en naar Lord of the rings deel 1 gekeken.
verder was mijn weekend niet zo speciaal; ik heb zaterdzg ot half 11 geslapen, dan gestudeerd en 's avonds naar Heart of worship geweest en vergeten naar het ballet te gaan.

de zondag heb ik tot 9 u geslapen, naar de opname van eurosong for kids gekeken
en 'gestudeerd' al moet ik toegeven dat er niet veel concentratie was ;-)
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue80 / 10080 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  jeetee ma nov 23, 2009 11:17 pm

Ik ben op weekend geweest met He is alive!
En het was superleuk. Vrijdagavond was het wat vergadergedoe en gewoon bijbabbelen. Zaterdagvoormiddag een uurtje praise gedaan en dan gewoon improvisatiemuziekdoen enzo (en ik heb basgitaar gespeeld, wat dus echt wel poepsimpel is als ge n beetje muziek kunt, maar wel keitof cheers ).
In de namiddag zijn we gaan zwemmen, en dan eten maken.

En toen moest ik al naar huis, want ik had de zondagochtend een mis in Bachte-Maria-Leerne...

En in de namiddag heb ik een beetje met de lichten geprutst!
jeetee
jeetee

Aantal berichten : 33
Leeftijd : 36
Woonplaats : De Pinte
Humor : ja
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue87 / 10087 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 02-12-08

http://jeetee.net/nzo/

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  nDurlie ma nov 23, 2009 11:23 pm

Sarah schreef:Ik ben vrijdag thuisgekomen en naar Lord of the rings deel 1 gekeken.

zo 2004....

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue50 / 10050 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  NeP di nov 24, 2009 2:15 am

Vrijdag heb ik een film gezien, The Preacher's Wife. En vroeg gaan slapen!

Zaterdag heb ik heel de dag geleerd, gecomputerd, getekend en gekleurd voor een verplichte creatieve opdracht van Nederlands (ik ben een strip aan't maken van een passage uit het boek dat ik heb gelezen), blokfluit gespeeld, gezongen, wat getokkeld op de piano, ... Dat soort nutteloze en minder nutteloze dingen Smile
's Avonds ben ik met Juliette frieten gaan eten. En 't was kei gezellig, as usual. Daarna heb ik thuis naar Eragon gekeken (m'n lievelingsfilm!)

Zondag ben ik naar de mis geweest. In de namiddag is Anaïs van m'n klas gekomen, want we hebben morgen spreekexamen Frans. En 's avonds nóg voor school gewerkt!

Absoluut geen boeiend weekend dus. Maar 't was nodig van zo hard te werken!
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue100 / 100100 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  NeP di nov 24, 2009 2:15 am

Oh ja, dit weekend heb ik ook 'n nieuwe prachtmusical ontdekt: The Witches of Eastwick.
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue100 / 100100 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  nDurlie di nov 24, 2009 11:08 pm

er komen nog NZO-loze weekends aan!
Ze zijn al zo goed als volgepland Very Happy

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue50 / 10050 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  SimOnline di nov 24, 2009 11:18 pm

waar zal ik beginnen zaterdag
in den morgent ben ik vergeten naar de repertoirestudie te gaan en heb ik ondertussen gezocht naar atributten voor mijn optreden van maandag. uiteindelijk heb ik dan 2 vazen gevonden in de wibra die perfect waren voor het optreden.
al de rest heb ik over heel de dag thuis bijeen gezocht.
dan ben ik naar mijn generale repetitie van toneel gegaan voor de voorstelling van maandag.
en dan heb ik overheerlijke soep gegeten dat men moeder heeft gemaakt.
en de namiddag heb ik teksten geleerd, atributten bijeen gezocht. computer facebook toestanden,
ajah en niet te vergeten huiswerk en examen stuff...
in de avond ben ik naar Camping Vaucluse gaan zien in het cultureel centrum van Aalst en het was WERKELIJK PRACHTIG;
daarna ben ik naar huis gekomen en heb ik naar het nieuws gekeken en vast gesteld dat nederland gewonnen was bij eurosong for kids Question Smile

mijn zondag:
opgestaan vastgstelt dat de sint al twee weken geleden gekomen was... (Sint-Maarten)
overige chocola van de sint gegeten
ge facebookt en stuff.
teksten geleerd voor praktijk examen.
creatief nagedacht over mijn praktijk examens...
rustig uitgeademd....
middag dutje...
mijn Kamer op ge kuist....

gaan slapen na so you think you can dance...
SimOnline
SimOnline

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue85 / 10085 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  Sarah za dec 12, 2009 5:11 pm

In de vele nzo-loze weekends tegenwoordig :-S
tis om depri van te worden, gisteren had ik weer zo een melige stemming :-s
verder studeer ik veel, en mijn broer is bezig met een soort van geluidsopname, dus karaokeliedjes inzingen om te oefenen, om hem wat te helpen oefenen met de geluidsinstalatie :p
is best wel leuk Very Happy
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue80 / 10080 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  merel za dec 12, 2009 6:57 pm

NeP schreef:Eragon gekeken (m'n lievelingsfilm!)

!

meent gij da !!!!!!!!!!!!!!!!
vind gij die prutsfilm goe !!!
dat is gewoon een pure belediging voor het boek !!!!

oke ik ben gewoon tegen verfilmde boeken
zo bederven ze u fantasie . Zeker als er monsters in voor komen
dan stelt ge u dat al helemaal voor en dan lomt daar zo inneens een debiele mumie van een nest vliegen en spinnenwebben ...

ech ik erger mij daar aan en dan heb ik de neiging om alles te verbeteren opmerkingen te maken ...

al heb ik gisteren wel een goede verfilming gezien : Marley en me
maar dat was een biografie dus...
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue85 / 10085 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  Sarah za dec 12, 2009 7:29 pm

merel schreef:
NeP schreef:Eragon gekeken (m'n lievelingsfilm!)

!

meent gij da !!!!!!!!!!!!!!!!
vind gij die prutsfilm goe !!!
dat is gewoon een pure belediging voor het boek !!!!

oke ik ben gewoon tegen verfilmde boeken
zo bederven ze u fantasie . Zeker als er monsters in voor komen
dan stelt ge u dat al helemaal voor en dan lomt daar zo inneens een debiele mumie van een nest vliegen en spinnenwebben ...

ech ik erger mij daar aan en dan heb ik de neiging om alles te verbeteren opmerkingen te maken ...

al heb ik gisteren wel een goede verfilming gezien : Marley en me
maar dat was een biografie dus...

soms zou ik echt eens in je verbeelding willen kijken he merel, gij kunt dat altijd zo geniaal verwoorden Very Happy
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue80 / 10080 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  nDurlie za dec 12, 2009 8:07 pm

Man, ik denk elke keer aan Merel als ik een brooddoos zie.

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue50 / 10050 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  SimOnline zo dec 13, 2009 2:22 pm

haha...

ik wil u over vijf jar nog eens zien... gij gaat wss kei veel veranderen...
jammer eigenlijk ..... santa
SimOnline
SimOnline

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue85 / 10085 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  nDurlie di dec 15, 2009 2:14 am

OK dit weekend deed ik 't volgende.

Ik kwam vrijdag rond 8u thuis van Bxl en toen wou ik nog naar mijn vriendin gaan.
Maar ik moest w88 want mijn tante uit Duitsland kwam logeren en die arriveerde rond half tien.
Er was niemand anders thuis.
Toen die kwam heb ik erg lang nog met haar gepraat.
Mijn ouders kwamen thuis en mijn vader heeft me naar mijn vriendin gebracht.
Daar hebben we de hele avond zitten bespreken welke film we zouden bekijken, maar we hebben uiteindelijk geen enkele gezien.
We hebben ons alleen verkleed en foto's genomen met de webcam om kerstkaarten te kunnen versturen naar de mensen.
De volgende dag wou ze niet meer mee naar 't stad wegens examens.
Toen heb ik nog op msn een andere vriend opgetrommeld.
Mijn persoonlijke stylist.

Ik ben toen wat dingen gaan kopen in t stad, en met mijn stylist ben ik naar een broek gaan zoeken.
Niet gevonden.
Wel gepraat over koetjes en kalfjes en bekenden tegengekomen.

Uiteindelijk zou ik naar huis gaan en 's avonds terug keren naar the frontline (zo'n jah, marginaal optredendingcafé) maar het was koud en ik had al niet veel zin meer. Maar er waren daar veel vrienden van me. Ik zou daar gwn afspreken en dan iets anders gaan doen.
Dan krijg ik berichtje van de bende die naar de cinema wou gaan.
Ik wou dat ook wel graag.
Toen kwam mijn broer en die wou met mij naar een film kijken.
Omdat ik niet kon kiezen tussen die andere twee, heb ik gewoon 't laatste genomen. Dan kon ik thuis blijven. Very Happy

Zondag ben ik naar de gemeente geweest en nadien had ik koorrepetitie!
Ik kan dus de alt van 'die himmel ruhmen' van Ludwig van beethoven zingen.
Jawel! Very Happy Voorstelling op 27 december!!

Dit was mijn weekend


x

Mijn volgend weekend wordt weer NZO!

Ziezoo :p

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue50 / 10050 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  Annemie di dec 15, 2009 5:53 pm

oh, relax weekend blijkbaar. eindelijk na al die stress hè veerle Wink
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue80 / 10080 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  Sarah wo dec 16, 2009 9:53 pm

Ik ben dinsdag (jaja verlengd studeerweekend) gaan figureren voor 'Das haus Anubis' (de duitse versie jawel)
ik beschrijf het gesprek met het figuratiebureau:
' ik heb gezien dat u geen vervoer hebt, maar dat is helemaal geen probleem, want studio 100 is heel gemakkelijk te bereiken met de bus, u krijgt een vergoeding van 22,5 euro en een driegangenmenu aangeboden'

MAANDAGAVOND 8 u:
Sarah denkt er eens aan om haar treinuren te checken.
nu bleek dat er idd een verbinding was, maar dat was een klein uur op de bus zitten vanuit Antwerpen centraal; Dus ik denk, dat gaat gewoon de bus moeten nemen via schelle, nu bleek dat nummer80 helemaal niet te bestaan! en had je twee halfstraten, ik begon helemaal onnozel te komen, maar wouter was zo lief me te helpen, en het ging in orde komen.

'S NACHTS TUSSEN 1 EN 3 UUR
Sarah ligt wakker en denkt aan drie liedjes tegelijk, heeft uit puur miserie haar kop onder de kraan gestoken om weer efkes helder te kunnen denken, ook om te denken welke trein ik zou nemen, die van half6 of half 7 (nog zoiets dat ik de dag ervoor ontdekt had, maar ik had al toegezegd); tegen half 4 in slaap gevallen en dan uiteindelijk de trein van half 7 genomen.

HALF 7: VERTREK VANUIT EINE ( OUDENAARDE)
nu kom ik in gent aan blijkt dat mijn trein 20 minuten vertraging had. ik ging grandioos te laat komen doordat die bus maar om het uur reed. nadat die conducteur voor mij gezocht had (na een verkeerde opzoeking) kon ik nog via antwerpen-berchem gaan waar ik 20 minuten in de vrieskou heb gestaan (je had 4 perrons met plakkaatjes en graffiti die niet eens genummerd waren, uiteindelijk kom ik aan in schelle.
SCHELLE
Na verdacH lang gewacht te hebben op de bus, blijkt dat hij de straat niet kent waar ik moet zijn. ik
meend emij te herinneren dat ik 3 haltes moest blijven zitten. ik stap uit bij de derde halte en begin te lopen (was al te laat en het vroor) ik vraag de weg aan 2 oudere mensen met kinderzitje die hun auto aan het ontvriezen waren en die moesten er passeren. ik vertrouwde hen wel en ze hebben mij daar afgezet en de weg voor het teruggaan gewezen. ik was een dikke tien minuten te laat wat nog meeviel na wat ik had meegemaakt die ochtend. we waren met een stuk of 9 figuranten, die wel zalige mensen waren, dus ik heb mij goed geammuseerd. we zitten in de duitse versie aflevering 85 en 88; we speelden studenten op school en in hun klas, wat inhield om in de cafetaria te zitten, in auditorium, 100 keer voorbij te wandelen, in de klas te zitten,...
natuurlijk verstond ik niet alles van wat ze zeiden, maar het was wel plezant. naast de studio was de opnameset van de sslimste mens ter wereld, en dat was zot klein en niet zo spectaculair als op TV. verder zijn we kobe van ketnet en die assistente (david en goochelen) tegen gekomen, en merel van Amika, ook de cast van samson en gert (maar die aten wat vroeger dan ons); was echt een leuke ervaring.
's acvonds ben ik naar gent kunnen meerijden met een vriendin en heb daar de trein genomen.
het was wel wijs :p

heb wel daarnet 2 uur geslapen om nog wat te bekomen, was echt moe ;-)
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue80 / 10080 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  SimOnline wo dec 16, 2009 10:12 pm

alez ge zijt er toch geraakt...

ik vond Kapelle al onhaalbaar...
alez ik ben al gans de dag naar de muziek naar Daens ant luisteren op youtube... dus ben ik volgende keer mee als iedereen begint te zingen`


de toekomst ligt bij Daens
bij Daens bij Daens bij Daens bij Daens
De toekomst in de tijd...
lalala
SimOnline
SimOnline

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue85 / 10085 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  nDurlie wo dec 16, 2009 10:47 pm

vré goed SimOnline,
nu moet je ook wel mee zijn, ik ben nu 'Children of eden' gedownload.
Maar 't is niet zo sterk eigenlijk. Maar enfin, mss kan je dat ook al eens leren?

Ooooogen dicht!


@ Sarah: dat heb je wel in de week gedaan en niet in het NZO-loze weekend!
HAH! Wel leuk dat Kobe weet wie ik ben. Zo is er toch iémand die me zal herinneren na deze laatste Ketnet week.
Maar op de vraag of hij écht kan goochelen antwoordt die nooit.

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue50 / 10050 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  SimOnline do dec 17, 2009 12:10 am

dat is ook iets dat je nooit aan een goochelaar moogt vragen
het enige probleem is dat jelle cleymans daar in mee doet hé dat is zo spijtig hé
SimOnline
SimOnline

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue85 / 10085 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  nDurlie do dec 17, 2009 9:27 pm

SimOnline schreef:dat is ook iets dat je nooit aan een goochelaar moogt vragen
het enige probleem is dat jelle cleymans daar in mee doet hé dat is zo spijtig hé


Ik schoot spontaan in de lach net... Very Happy

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue50 / 10050 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  merel do dec 17, 2009 10:23 pm

oké het was dan wel geen weekend en het was eigenlijk ook niet zo nzo loos maar toch

ik heb ondekt dat dagen na het examen zo leuk zijn dat gebijna express examens zou doen om achteraf te kunnen genieten van het idee dat het dedaan is
Very Happy

Ik ging na het laatste examen samen met eva naar het stad en daar heb ik zo ongeveer iedereen tegengekomen die ik ken. Ook het soort mensen dat ge u zo ver moglijk verschuilt achter een één of ander rek .
Ook heb ik enorm veel geleerd in de laatste drie dagen :
- als je geld binnen laat vallen botst het , buiten niet ( hebben eva en ik grondig getest )
- het is goedkoper om inneens twee medium porsies te nemen in plaats van 1 en een halve kleine
- als je een warmwordt tapdansje doet denkt iedereen dat ge een mongool zijt
- van een ijsje eten in de winter warmt ge niet op
- ze hebben bijna nergens wanten en als ge het aan iemand vraagt dan brengt die verkoopster u naar -de onderbroeken
-dat ge niet aan u losse velletjes aan u handen moet staan prutsen als ge geen zakdoek bijhebt
- lisa houdt van badeendjes
- als je tegen oudjes aanstoot hebben ze de neiging om tegen u te zeggen dat ge een irritant kind zijt
- als ge parfum wilt testen doet ge dat best niet allemaal op het zelfde hand en over elkaar want dat
jaagt schattige hondjes weg
- druk nooit op knopjes op een muur want daar kan manne parfum uitkomen
- er ligt nooit sneeuw op van die riooldeksels want daar komt warmte uit
- een proclamatie in het conservatorium is vreselijk saai
- ge betaalt best voor dat ge naar buiten gaat en geneemt ook best het gene mee dat ge gekocht hebt
- als je daarna nog naar de film gaat ga je beter geen sneeuwengelen maken , sneeuwman maken ,
schaatsbaan maken in de sneeuw , en een poging ondernemen tot fietsen
- er valt sneeuw op u kop als ge aan een boom gaat schudden
- u kop in de sneeuw steken is zeer koud
- u leerkracht tegenkomen in de bartsmit terwijl dat ge naar een mega mindi pak staat te kijken is uiterst
genant
- ...

nu voel ik me inneens kei slim ! Very Happy
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue85 / 10085 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  Sarah do dec 17, 2009 10:40 pm

merel schreef: druk nooit op knopjes op een muur want daar kan manne parfum uitkomen
heb ik ook al meegemaakt merel :p is idd niet handig Very Happy

Mss geen weekend veerle, maar ik denk dat we dan toch maar eens een topic aan moeten maken voor doorweekse dagen.

Ik had vandaag een erge dag, alles is goed afgelopen, maar bon.

Ik heb de gewoonte om telkens voor ik naar school ga mijn facebook te checken, nu is het zo dat ik vandaag een examen over databases en wetenschappelijk onderzoek had.

Ik check mijn facebook en inneens zie ik in de status van een vriendin van mij dat ze zelfmoord wou plegen en van een appartement wou springen. ik helemaal van mijn toeren en haar proberen te bereiken, wat niet lukte, vrienden en vriendinnen bereiken, die haar ook niet konden bereiken.

Uiteindelijk bleek dat haar facebook gehackt was door haar exvriendje in Albanie die haar stalkte, ik had hem reeds geblokt omdat hij echt lastig deed tegen mij over die vriendin, alles te weten proberen komen, etc,... nu zette hij ook berichtjes die echt gewoonweg beledigend waren voor vrouwen in het algemeen, en hij heeft mij onrechtstreeks wel gekwetst, ik had dit echt nooit verwacht van hem.

Nu zit ik in de les, voorstelling van examen, wat vrij vlot ging, en ook het schriftelijke gedeelte ging echt goed (denkk). Verder heb ik spaghetti gegeten met wat vriendinnen en door gent gefietst wat levensgevaarlijk was aangezien ze niet gestrooid hadden.
Nu is er thuis ook geen optimale sfeer omdat mijn zus niet zo een goed rapport had.
enjoy!
nu loop ik lichtgeprikkeld rond, en ben helemaal fhkzhfksjefh
pffffffffff
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Left_bar_bleue80 / 10080 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum