Go-Live
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

+6
jeetee
Sarah
Annemie
JoP
Wouter
nDurlie
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  Annemie do dec 17, 2009 11:01 pm

en ik heb daarstraks in onze straat auto-duw gespeeld omdat een auto niet vooruit geraakte op de helling. en naar de andere auto's en vrachtwagens staan kijken die moeite hadden om er heelhuids door te geraken, of om nog maar in beweging te komen.
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  merel do dec 17, 2009 11:07 pm

inderdaad fietsen in de sneeuw is een hele uitdaging
en niet alleen fietsen
wandelen en met de auto rijden gaat ook niet zo vlot
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  Thomas. vr dec 18, 2009 8:50 pm

Merel, ik las net luidop je bericht voor aan Michje
die in m'n bed lag en jongens toch, wat hebben wij
het uitgegierd.! i love you Merla, never change.!!
Thomas.
Thomas.

Aantal berichten : 191
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 02-12-08

http://www.hetbetoverdebos.forumotion.net

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  nDurlie za dec 19, 2009 2:35 am

"- ge betaalt best voor dat ge naar buiten gaat en geneemt ook best het gene mee dat ge gekocht he"

Hahaha Very Happy

Ik heb zo es aan een kraampje gestaan op Teenstreet. Hoeveel jongeren daar niet vergaten hun drankje dat ze kochten mee te nemen...

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  Annemie ma dec 21, 2009 5:17 pm

voor wie in de NZO-loze kerstvakantie de komende paar dagen nog een bezigheid zoekt: bij kerk en wereld (het werk van JoP, waar ik momenteel halve dagjes werk) kunnen ze dringend nog wat extra handjes gebruiken: posters inpakken, pakketjes maken, facturen in envelopjes steken, ... ni moeilijk dus! ze hebben nog volk nodig tot en met 24 december. voor wie wil, let me know! kunnen we gezellig samen inpakken Smile.

0496/36.43.13
annemiemeysmans@hotmail.com
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  merel ma dec 21, 2009 9:26 pm

ik zal er eens over denken
maar begrijp wel dat ik een ramp ben in inpakken en zo ... Very Happy
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  Annemie di dec 22, 2009 6:48 pm

ondertussen ist al ni meer nodig, dus ge moet uw hoofd er ni meer over pijnigen Merel Wink
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  merel di dec 22, 2009 8:01 pm

ow sorry ...

man ik was saai het laatste weekend . Ik had vreselijk veel last van ontwenningsverschijnselen ! net alsof iemand me mijn favoriete drugs had afgepakt . ( wel toepasselijk als het over NZO gaat Very Happy )

al gaat het nu al een stuk beter . Ik ben gisteren met erika in het blosodomein samen met jarko gaan wadelen . Best grappig . we hebben in sporen wo-an meer dan 20 meter 'hoi' in de sneeuw geschreven .

vandaag zijn we naar plancendael gegaan en kunt ge udat voorstellen ze hebben echt alle dieren behalve een vliegende eekhoorn . dat is toch echt om kwaad van te worden !
en ik heb ontdekt dat mijn mama niet van mij houdt Very Happy ( grapje ) maar ze wou mij niet eens een kameel een dwerglori een giraf een jak een aap een zwarte rat een gnou een dwergkonijn een cavia een klein varkentje een geit een poitou ezel ... geven . Ik bedoel dat is nu toch het minste ! Very Happy

weet ge hoeveel palen er in plancendael staan ! ik had met mijn broer een spelletje bedacht om omtertsnelst alle palen aan te raken . abnormaal hoe vermoeiend dat dat is !

maar ja het is nu eenmaal zo dat hoe hard ge naar iets uitkijkt hoe hard het vaak tegen valt . zelfs al eens met vakantie Mad

ah ja wouter ik heb wouterke gezien en schattig dat ie was !!!!( dat is de ene alpaka van plancendael )
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend? - Pagina 2 Empty Re: wat hebben jullie gedaan in het NZO-loze weekend?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum