Go-Live
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

+11
Thomas.
x_arina_x
merel
Annemie
Sarah
NeP
SimOnline
jolly
JoP
Wouter
nDurlie
15 plaatsers

Pagina 2 van 31 Vorige  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Wouter do mei 21, 2009 11:08 pm

Ik heb me ingeschreven =D
Nu maar hopen da ik mee mag doen he Wink
.
.
't Is hier inderdaad wel heel stil,
hoe zou da komen?

We kunnen over chocolade praten Very Happy
Razz
Wouter
Wouter

Aantal berichten : 183
Leeftijd : 31
Woonplaats : Mechelen / Sint Katelijne Waver
Hobby’s : Niemand Ziet Ons * JIP * Circolito
Humor : Tja, Vanalles zowa..
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

http://nl.netlog.com/InstantWouter

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  NeP vr mei 22, 2009 11:36 am

- Nee geen chocolade! Daar krijgde puisten van. What a Face
- Tis idd echt stil. Haha, zie dan de ironie in de titel: "Het GROTE nieuwe zevertoppic." What a Face
- Wistge, tis vakantie! Allee 4 dagen toch. What a Face
- Wistge, ik moet is dringend beginne te leren voor mijn examens, want tis den eerste keer mondelinge examens en ik heb daar echt schrik voor! Vooral voor Geschiedenis (dan moet ge die leraar is zien), en voor Engels want da kan ik ni! What a Face
- Ik vind het hééééééééérlijk dat de zon schijnt! Ik ga altijd leren op onze trampoline in de hoop van een beetje te bruinen Very Happy Ma vandaag moet ik heel de dag op de computer voor mijn portfolio van Nederlands te maken, dus vandaag zal ik niet bruinen Sad What a Face
- Gisteren was het in onze parochie eerste communie, en ik heb moeten fluiten, en het was ni zo goe want ik had er amper aan voorbereid maar ik heb toch een boeket bloemen gekregen Very Happy What a Face
- Eveneens gisteren had ik een SUUUUUUUUUUUUPERmooi nieuw kleedje aan! Als ik dan zo ronddraai dan vliegt da zo int rond, tis dan zone cirkel van ongeveer 1,5m diameter. What a Face
- WANNEER SPREKEN WE AF NA DE EXAMENS? We zoude naar Blankenberge gaan he? (Of waar woont Arina ook alweer Razz) What a Face

Genoeg onderwerpen??? What a Face What a Face What a Face
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  SimOnline vr mei 22, 2009 1:07 pm

euhm... chocolade is niet normaal lekker. ik heb toch een voorkeur voor nootjes chocolade en voor pistach van cotë dor en ook banaan is kei lekker. en chocolade melk met marshmallows en shuim en chocolade poeder en kaneel suuuuuuuuuuper lekker. verkrijgbaar aan gent-sint-pieters station. wat ik dan al minder vind is chocolade ijs stragiatella is super lekker ma chocolade ijs da verklood de smaak. maar zo warme chocolade saus dat is echt super super lekker. jah mah da is meestal bij ijs heh bv bij aardbei ik eet heel graag aardbeien maar aardbei ijs en aardbij milkshake... liever niet maar dan hebt ge bannaan en da vindt ek dan heel lekker ijs....

dit verklaard dus waarom ik zoveel puisten heb

ooo ja ik ben nog iets vergete dino koeken man das zoooooo lekker. en ben en jerrys is ook een engelken dat op u tong pist.

besluit: chans dat er nog clearasil bestaat :p
SimOnline
SimOnline

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  NeP vr mei 22, 2009 2:31 pm

Chocolade IS lekker. Ge zijt net een vrouw, Simon Very Happy Ik verkies gewoon melkchocolat ofwel me praliné. Witte ga ook wel, maar daar moete ni mee overdrijve of ge wordt het beu. Of Choco Latté van Starbucks!!! Ni normaal! Ma Ben&Jerry's suckt! Oké, da is lekker ijs, maar ik ken lekkerdere ijssalons, minder bekend dan, ma ok minder duur eh. Chocolade-ijs mocht van mij gewoon een beetje minder straf zijn, de meesten maken hun chocoladeijs zo straf da ge het ijs nimeer proeft, maar enkel zo ne cacaopoedersmaak.
Wa da ik in de week heb gedronken, en waar ik echt ni genoeg van krijg is BANANENMILKSHAKE!! In Mechele op de Bruul (op de hoek met de botermarkt) hebde zo de waffle factory (kdenk toch da da zo noemt, zo'n klein ijs en wafelkraam en dus ook milkshakekraam. Of de strooperswafeltjes van den Hema zijn ook héérlijk! En ge moet de gewone zoute chips van den hema is proeven (gene maïschips he), dies veel lekkerder dan lays of pirato of zo'n namaakchipsmerk.
Maar IJSJES overwinnen toch altijd bij mij! Echt waar, als dessertje zou ik echt 8 bollen ijs ofzo opkrijgen he. Da is het lekkerste van het lekkerste! Welke smaak? Vanille moet er sowieso tussen zitten (da eet ge dan als laatste op), speculaasijs, banaan, aardbei mag ook wel, géén pistache, géén rum-rozijnen, géén tiramisu-ijs, géén meloenijs, géén appelsienijs... Heeft er iemand ooit al is appelijs gegeten, want da wil ik ooit nog wel is proeven!
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Sarah vr mei 22, 2009 3:48 pm

Annemie schreef:
Sarah schreef:
Wouter schreef:Very Happy

Btw: Nacht Zonder Dak ziet er mij echt n leuk & interessant project uit.
Wink
ja, als we het met zijn allen doen, kan dat echt leuk worden ;-)
kunnen we weer een kampvuurtje houden met marsmelows en en knackworstjes en improvisatiespelletjes Very Happy

jamaar Sarah, tis een inleving in de situatie van straatkinderen. dan kunnen we geen marshmallows enzo eten hè. tenzij we ze eerst gaan stelen? Razz

ooja, improvisatiespelletjes! vind ik zo leuk Very Happy
je moet het nuttige met het aangename koppelen he Razz
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  nDurlie vr mei 22, 2009 4:24 pm

Wistge, da ik midden in mijn examens zit ?
Wistge, da ik dacht dat het mrgn al terug samen komen was voor Niemand Ziet Ons, maar dat Jolien me daar net op tijd op wees dat het niet zo was ?
Wistge, da Jolien momenteel meespeelt in het filmpje van een medestudent, omdat zijn actrice nét op 't laatste nippertje het had laten afweten?
Wistge, da ik Zondagavond examen toneel heb ?
Wistge, da ik de Ben&Jerry rage niet snap ?
Wistge, da ik enkel ijscrème lust bij vrolijk warm weer ?
Wistge, da ik dan elke keer hetzelfde, Banaan en Aardbij bestel ?
Wistge, da ik geen chocoladezot ben, maar wel een chocolade met nootjes in zot ?
Wistge, da ik constant snoep/chocolade/koekskes zit te sneukelen terwijl ik aan het leren ben ?
Wistge, da 'wistge' eigenlijk het stopwoordje is van Nele ?

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Wouter vr mei 22, 2009 5:03 pm

@ nDurlie: een beetje, nee, ja, nee, nee, nee, nee, nee, da haddek kunne verwachte, nee.

@ Iedereen:
Chocolade is echt superlekker !!! Kben daar zowa verslaafd aan. Mijn lievelingschocolade is zowiese witte chocolade me pralinévulling van coté d'or. Vo de rest vinnek alle soorte chocolat ook wel cava, ma dien pure van Toblerone vinnek echt bah.! Witte chocoade me nootjes is ook echt suprrlekker! Vn witte chocolade kan kik echt nooit genoegkrijgen he, ik stop da altijd binne, ook al hebbek juist keiveel gegeten. Qua milkshake, vink ik vanille en chocolademilkshake echt suprrlekker, ma dn vooral die vn de quick n de McDonalds. Wa da ik ook altijd binnekrijg is vanille ijs me keiveel chocoladesaus en keiveel nootjes daarop, da is echt zaaalig! Chocoladeijs vinnek ook n beetje te straf, n stragiatella vink ook echt zaalig. Speculaasijs vink dn weer wa minder, juist zoals kauwgomsmaakijk, echt walgelijk. En besta appelijs?

@ Nele: ik wil uw kleedje zien!! N ik wil ook wel naar Blankenberga gaan Wink

@ Iedereen: Ik heb mijn haar gekleurd Very Happy:D
Wouter
Wouter

Aantal berichten : 183
Leeftijd : 31
Woonplaats : Mechelen / Sint Katelijne Waver
Hobby’s : Niemand Ziet Ons * JIP * Circolito
Humor : Tja, Vanalles zowa..
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

http://nl.netlog.com/InstantWouter

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  nDurlie za mei 23, 2009 12:47 am

Wij eisen een foto

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Wouter za mei 23, 2009 12:58 am

Tja, n foto.
N foto is toch niet nodig Wink
Jullie zien me trouwens toch al dn 30ste Mei Very Happy.
Wouter
Wouter

Aantal berichten : 183
Leeftijd : 31
Woonplaats : Mechelen / Sint Katelijne Waver
Hobby’s : Niemand Ziet Ons * JIP * Circolito
Humor : Tja, Vanalles zowa..
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

http://nl.netlog.com/InstantWouter

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  NeP za mei 23, 2009 11:57 am

Wistge, dat mijn stopwoordje "wistge" eigenlijk door Juliette komt, omda zij altijd "wistge" zei, en nu zeg ik ook altijd "wistge".
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  NeP za mei 23, 2009 12:01 pm

@Wouter: Welke kleur? Niks te fel toch he?
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Wouter za mei 23, 2009 12:54 pm

Blond he Very Happy
Wouter
Wouter

Aantal berichten : 183
Leeftijd : 31
Woonplaats : Mechelen / Sint Katelijne Waver
Hobby’s : Niemand Ziet Ons * JIP * Circolito
Humor : Tja, Vanalles zowa..
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

http://nl.netlog.com/InstantWouter

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Annemie za mei 23, 2009 1:00 pm

- wouter, 30 mei is nog veel te lang. fotoooooo!!! bounce
- en ik zit ook met examens, maar ik kan er niet midden in zitten want tis er maar 1! maar ben wel nu aant leren. en welke school organiseert er nu een examen op zondagavond! Shocked arme Veerle. (jaja, ik weet wel welke school en ook dat het dezelfde school is dan die van mij, maar mij hebben ze dat gelukkige nog niet gelapt).
- en ijs van australian is super lekker! vooral de kers-smaak.
en ik ben hier blijkbaar de enige die geen chocoladejunky is, al vind ik dat natuurlijk wel heel lekker. maar teveel zoetigheid moet ik ook niet hebben, daar krijg ik rap genoeg van. geef mij maar kaas en olijven en gedroogde tomaatjes en zo van die dingen
- en wistge da ge beter kunt leren met een lege maag? dus zoveel snoepen is slecht voor de concentratie hoor Veerle! Sleep
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Annemie za mei 23, 2009 1:01 pm

Wouter schreef:Blond he Very Happy

da was het toch al? en toch ni van da super blónd blond hè? trouwens, straatkinderen met geverfd haar... komt niet echt overtuigend over hoor Razz
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  nDurlie za mei 23, 2009 1:41 pm

Annemie schreef:- wouter, 30 mei is nog veel te lang. fotoooooo!!! bounce
- en ik zit ook met examens, maar ik kan er niet midden in zitten want tis er maar 1! maar ben wel nu aant leren. en welke school organiseert er nu een examen op zondagavond! Shocked arme Veerle. (jaja, ik weet wel welke school en ook dat het dezelfde school is dan die van mij, maar mij hebben ze dat gelukkige nog niet gelapt).
- en ijs van australian is super lekker! vooral de kers-smaak.
en ik ben hier blijkbaar de enige die geen chocoladejunky is, al vind ik dat natuurlijk wel heel lekker. maar teveel zoetigheid moet ik ook niet hebben, daar krijg ik rap genoeg van. geef mij maar kaas en olijven en gedroogde tomaatjes en zo van die dingen
- en wistge da ge beter kunt leren met een lege maag? dus zoveel snoepen is slecht voor de concentratie hoor Veerle! Sleep


Mijn examen toneel is niet van mijn Hoge School, dat is gewoon van mijn lessen Woord, waarvan ik mijn laatste jaar opsplitste in 2 jaar, omdat ik vorig jaar te weinig tijd had voor Toneel. Dus vorig jaar studeerde ik af voor Voordracht en Repertorium ... en nu moet ik dat stuk Toneel nog doen.
Een stukje uit de wrek van Molière, een monoloog waar ik een marginale moeder voorstel wiens kind is afgenomen, een klein jongetje en een keiharde ruzie.
Dat zijn de opdrachten.

En ik leer nu filmgeschiedenis mét lege maag !!

En ik vraag me af wie allemaal naar Teenstreet in Duitsland gaat ?



Ik ga mee als vrijwilliger, 4u/dag werken maar voor 8 dagen Duitsland, activiteiten, praise, eten is ene prijs van 175 EUR echt niets.
Dus...alleen die kunnen: Komen

onder 18 ben je jeugd, boven 18 ben je vrijwilliger.

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  JoP za mei 23, 2009 2:24 pm

nDurlie schreef:En ik vraag me af wie allemaal naar Teenstreet in Duitsland gaat ?
Ik ga mee als vrijwilliger, 4u/dag werken maar voor 8 dagen Duitsland, activiteiten, praise, eten is ene prijs van 175 EUR echt niets.

tof initiatief ! Ware het niet dat daar een NZO-repetitiedag inzit, Veerle. Dat zal zang en dans worden want ik zag net dat jij idd als afwezig hebt opgegeven.


Laatst aangepast door JoP op za mei 23, 2009 4:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
JoP
JoP
Admin

Aantal berichten : 110
Leeftijd : 62
Hobby’s : jeugdwerk, geloven, genieten
Humor : ja :p
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 26-08-08

https://go-live.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  NeP za mei 23, 2009 3:35 pm

Ja, ik splits mijn laatste jaar blokfluit ook op in 2 jaar. Allee, eigenlijk dubbel ik mijn jaar gewoon, omdat ik met blokfluit 1 jaar te vroeg ben begonnen Smile
Veel succes Veerle! Niet teveel stress! Niet teveel snoepen! Very Happy (wie het zegt, he, ik heb net een ijsje op, 3 bollen vanille :p)
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Wouter za mei 23, 2009 4:02 pm

Annemie schreef:
Wouter schreef:Blond he Very Happy

da was het toch al? en toch ni van da super blónd blond hè? trouwens, straatkinderen met geverfd haar... komt niet echt overtuigend over hoor Razz

Ge zult het dn 30ste wel zien =D
Wouter
Wouter

Aantal berichten : 183
Leeftijd : 31
Woonplaats : Mechelen / Sint Katelijne Waver
Hobby’s : Niemand Ziet Ons * JIP * Circolito
Humor : Tja, Vanalles zowa..
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

http://nl.netlog.com/InstantWouter

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  jolly za mei 23, 2009 4:26 pm

JoP schreef:
nDurlie schreef:En ik vraag me af wie allemaal naar Teenstreet in Duitsland gaat ?
Ik ga mee als vrijwilliger, 4u/dag werken maar voor 8 dagen Duitsland, activiteiten, praise, eten is ene prijs van 175 EUR echt niets.

tof initiatief ! Ware het niet dat daar een NZO-repetitiedag inzit, Veerle.


johan het kan zijn dat ik dan ook ni kan komen want die domme pa van mij heeft heel mijn vakantieschema verandert achter mijn rug
ik kan daar dus niet om lachen ma bon
nu schijnt het dat ik dus niet begin juli maar eind juli vertrek
ik weet ook niet waarom maar ik zal probere het terug te zetten
en geen nood zelfs als ik die 1ste augustus niet kan kome kan ik zeker en vast wel op de 29 ste aanwezig zijn
jolly
jolly

Aantal berichten : 96
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mechelen en Putte
Hobby’s : lachen,mijn vrienden zot maken,plezier,musical,...
Humor : duh alle soorte humor zolang ik ni het slachtoffer ben
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue87 / 10087 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty REPETITEDATA NAZIEN !

Bericht  JoP za mei 23, 2009 4:38 pm

Hey jolien, kijk aub de repetitiedata nog eens na want ook 9 aug en 22 aug zijn repetitiedagen die echt nodig zijn als we 29 aug en 5 sept geen amateuristisch geprul willen verkopen.
JoP
JoP
Admin

Aantal berichten : 110
Leeftijd : 62
Hobby’s : jeugdwerk, geloven, genieten
Humor : ja :p
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 26-08-08

https://go-live.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  jolly za mei 23, 2009 4:46 pm

de 22 zal ik er zeker zijn maar de 9 is ook nog een goei vraag
ik weet niet wat pa bezielde want nu kan ik ook niet meer gaan werken Sad

maja ik doe wat ik kan miss dat ik de 9 de ook kan komen ik weet het niet
jolly
jolly

Aantal berichten : 96
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mechelen en Putte
Hobby’s : lachen,mijn vrienden zot maken,plezier,musical,...
Humor : duh alle soorte humor zolang ik ni het slachtoffer ben
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue87 / 10087 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  nDurlie za mei 23, 2009 5:08 pm

JoP schreef:
nDurlie schreef:En ik vraag me af wie allemaal naar Teenstreet in Duitsland gaat ?
Ik ga mee als vrijwilliger, 4u/dag werken maar voor 8 dagen Duitsland, activiteiten, praise, eten is ene prijs van 175 EUR echt niets.

tof initiatief ! Ware het niet dat daar een NZO-repetitiedag inzit, Veerle. Dat zal zang en dans worden want ik zag net dat jij idd als afwezig hebt opgegeven.

oeps

nogtans had ik mijn kalender na gekeken...
maar zal deze idd niet opgeschreven hebben.
Sry ! ga dus niet mee mensen Surprised

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  jolly za mei 23, 2009 5:34 pm

jammer
jolly
jolly

Aantal berichten : 96
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mechelen en Putte
Hobby’s : lachen,mijn vrienden zot maken,plezier,musical,...
Humor : duh alle soorte humor zolang ik ni het slachtoffer ben
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue87 / 10087 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  SimOnline za mei 23, 2009 6:27 pm

@ veerle hehad me het al gevraagd en kdacht van ok wijs ... en dan keek ik en keek ik.... en ik zag toch wel dat er een repetitie van nzo was zeker dus ik kon niet meegaan. met wie moet ik nu roltrapdansen... man we zitte me een groot probleem

maar wistge dat ze nu in aalst int nieuw station ook ne roltrap gaan zette? ik bedoel ze kunnen ons geen beter cadeau geven dan da eh? ma ze zijn even dom dan in gent-sint-pieters heh ajah ze doen alleen maar naar boven nen roltrap. rare mensen.
en wistge twas zo dinsdag sportdag en ons school was nen bus terug vergete te bestellen. dus stonde we daar tot 6u in deinze en iedereen begon echt depresief te worden en al en ik ook. dan gingen we met de bus naar tstaion van deinze. ik al van smorgens naar uitgekeken naar men chocolade melk met marshmallows en chocolade poeder en kaneel der op. en dan was da zo onbereik baar. ik was echt doodop want khad de ganse dag gesport. we komen daar aan in da station. en ik zag et echt nie meer zitten maar DAN zag ik een Roltrap. en ik tege iedereen waaw ne roltrap das was echt het enige dat men dag nog goe kon maken, ok iedereen vond mij raar. en kwas maar om half 8 thuis. had juist men trein gemist in gent-sint-pieters. maar ik had dan een chocolademelk met marshmallows en chocoalde poeder en kaneel poeder dus ik was dan toch nog kontent.

het forum leeft ng wa da ge wel niet allemaal uit chocolad e kunt hale
maar ik denk dat et ver over geweest is ok een nieuw onderwerp...
...

ajah en ok ik snap da ge ben en jerrys maar een domme rage vind. maar tis wel lekker en ok der is beter ijs bv. in den illi op de koremarkt in gent nog beter ijs dan in australian home icecream,
ajah en waar ik ook niet tegen kan is mensen die altijd het zelfde ijs nemen (kuch kuch veerle)want dan proeft ge al de rest niet. en aardbei suckt zwaar en we eindigen dit onderwerp met de leuze i scream you scream we all scream for ice scream!
...

eeft der iemand een idee?
SimOnline
SimOnline

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  jolly za mei 23, 2009 6:36 pm

wa een verhaal
mijn sportdagje liep nu wel heel anders een hindernisse parkoer over water en zo
de eerste keer dat we daar kwame had ik geluk dan viel ik er niet in
maar nu...
ik stond op zon trapeze achtig ding en dan moest je met zo'n koord zweve net als tarzan
ja en iedereen die mij kent kan al rade ik verloor mijn evenwicht net nog voor ik die koord zelfs nog ma had
hopla het water in ik was toen nog geen 10 min binnen
en ik was dan nog de eerste goed he Very Happy

die chocomelk zie ik anders ook wel zitten hoor

maar wat tegenwoordig mijn dag goed maakt is moulleux au chocolat dan wel zelf gemaakt he
en ook nog aardbeien met chocolade eromheen zo'n krokant laagje hmmmm
dat heb ik gistere nog met mijn vriend gegete echt lekker
ja ik zit in mijn chocolade tijd kan ik het helpen
jolly
jolly

Aantal berichten : 96
Leeftijd : 30
Woonplaats : Mechelen en Putte
Hobby’s : lachen,mijn vrienden zot maken,plezier,musical,...
Humor : duh alle soorte humor zolang ik ni het slachtoffer ben
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Left_bar_bleue87 / 10087 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 2 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 31 Vorige  1, 2, 3 ... 16 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum