Go-Live
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DROMEN

+6
NeP
Sijsje
Wouter
merel
Annemie
nDurlie
10 plaatsers

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  merel ma jan 04, 2010 8:36 pm

man, ik heb gedroomd dat de wereld verging en dat er een invasie was van ijsberen
die allemaal putten in het wegdek maakte zodat ik van mijn fiets viel en dat wes echt mega eng
maar mijn broer en een vriend van hem die lachte mij uit en zeiden dat dat kei fijn was en dat ze direct op onderzoeik uitgingen en toen veranderde die in ijsberen en gingen in het water ... pale
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  Sarah wo jan 06, 2010 8:11 pm

Tijdje geleden weer, maar minder leuk;
zaten op dezelfde school en er werd gegijzeld :-S
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  merel do jan 07, 2010 9:18 pm

stom
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  nDurlie zo jan 17, 2010 12:07 am

Hola! Deze nacht had ik een spannende droom!

Laat ik het 'nDurlie in de zonnetempel' noemen.

Ik was blijkbaar 'Natalia' (of ze d88 dat ik die was)
en ik kwam net terug van een reportage over de inca's (Natalia, niet ik, maar ze dachten dat ik die was.)
Natalia had daar ergens iets ontdekt (of een geest boos gemaakt) waardoor er een vloek over haar was uitgesproken.
Zij werd het nieuwe offer.
Eigenlijk zijn er geen inca's meer. Maar dat dacht ik verkeerd.
Er zijn meer sektarische inca's dan dat er vrijmetselaars zijn!
Dus in onze maatschappij was er een heel complot die Natalia dood wou.
Maar Natalia zat mee wrss in het complot, en ze moeten een briefje getrokken hebben ofzo waarop mijn naam stond.
Want op een bepaald moment, begon ik vervolgt te worden!
Eerst door een vrouw (met een goudkleurig vestje en donker haar), die me af en toe mee kreeg met zo een paar kleine mannetjes die me vast hielden, maar ik kon een paar keer ontsnappen.
Blijkbaar werkte ze voor grote bazen, want ik zag ze vermoord worden vanuit een schuilplaats (de tuin van iemand vlak bij Gent-Sint-Pieters).
Ik werd banger en wou iemand bellen, maar mijn gsm (diene nieuwe) was leeg! (belkrediet)
Ik moest vluchten, maar steeds meer mensen die ik vertrouwde, bleken me aan te geven bij dat vreemde complot!
Ik rende naar het station, waar ik een oude kennis zag en waarna ik schreeuwde dat 'als ik voor 8u niets had laten horen aan mijn ouders, ze de politie moesten bellen', terwijl ik gegrepen werd door iemand in een auto en de mond gesnoerd werd.
Maar ik kon ontsnappen (hoe weet ik niet meer, maar ik ben gwn een held daarin)
Ik liep tussen verschillende huizen in sociale woonwijken terwijl er twee zware mannen (echte mafia's) me met hun pistolen achterna zaten.
Iemand die ik in vertrouwen had genomen hoorde ik ze afknallen. Ik liep een woning binnen bij een vrouw met twee kinderen.
Daar raakte ik niet meer uit, en omdat er kinderen bij waren en ik niet wou dat er geschoten werd, gaf ik me over.
We stapten over straten alsof er niets aan de hand was, maar ze hadden wel beiden een pistool klaar voor als ik wou ontsnappen.
Maar het lukte me weer. Deze keer wou ik naar de politie gaan, maar die zaten dus mee in het complot.
Uiteindelijk moest ik de hele tijd vluchten en doen.
Toen kwam ik terecht op een jongerenfestival, waar ik me in het publiek wou verbergen.
Maar het was verdorie Bram, die me daar uithaalde en me wou overleveren aan die boemannen! Ik moest weer vluchten!
Want ik had het net op tijd door.
Ik kwam in een supermarkt terecht, waar ik in de val liep.
Iemand duwde me op een grote pudding, waar ik in bleef hangen. Ik werd verdoofd of zoiets.

En toen ik wakker werd, bevond ik me aan de ingang van een grote zaal vol mensen.
Er werd voor me een slang en een vogel aan elkaar gehangen met de muilen. De slang at de vogel en de vogel de slang.
Maar de slang leek de vogel niet te kunnen bijten. Uiteindelijk nam de vogel de kop van de slang en legde die zelf bij zijn eigen staart.
Toen at de slang de vogel helemaal op...de vogel had hem gewoon geholpen.
Dat was blijkbaar een of ander teken.
En ik werd binnengebracht in een grote zaal met héél véél applaus.
Voor ik binnen ging zag ik dat 1 van die mannen nu heel veel goud en veren en zo aan had en vernam ik dat ik dood zou gaan.
Ik zei toen tegen hem: waarom hebt u me niet vermoord met uw pistool? Hebt u nu al die moeite gedaan om me in leven te laten om me uiteindelijk te doden?

Toen ging mijn wekker verdorie.

't was net zo spannend...zou ik nog ontsnapt zijn?
Man! Wat een avontuur! Very Happy

Het deed me denken aan 'Kuifje en de Zonnetempel'
Maar ik denk niet dat Jelle Cleymans me zou komen redden zijn.

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  merel zo jan 17, 2010 3:18 pm

wow!!!!!!!!!!!
het enigste dat ik droomde was dat ik vast zat op een schip met blauwe vinvissen
en dat liesl en ik alle chinezen dat ene van ketnet moesten leren : zo van he joe sjoeke sjoe ...
en toen gingen we eten en daar was ook iemand die ons ging vermoorden maar ik ging liever naar mijn broer zijn iglo kijken ...
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  nDurlie ma jan 18, 2010 4:00 am

Hé joe tjoeketjoe
tiramisoe
ketnet
alles king
size
en dan iets van
toemtoeroemtoemtoem Very Happy

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  merel ma jan 18, 2010 9:34 pm

ge zijt de 'tsjjjjjj' Very Happy op het einde vergeten
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  nDurlie di jan 19, 2010 5:09 pm

oeps

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  Annemie di jan 19, 2010 6:29 pm

Veerle, da's me nogal een droom... mr ik snap uwen uitleg van de slang en de vogel ni.
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  nDurlie wo jan 20, 2010 1:03 am

Wel. Ge kent dat teken van de slang die haar eigen staart op eet?
(het teken van eeuwigheid ofzo)
Wel, ze wouden zoiets bekomen, maar met een vogel en een slang. Dus de vogel had de staart van de slang vast met zijn bek en de slang die van de vogel. Maar de slang liet los. De vogel liet toen ook los en nam de kop van de slang voorzichtig vast om hem zelf bij zijn staart te leggen.
De slang at dus de vogel op, omdat de vogel dat wou.

't Is mss een teken?

Ik weet het niet, ik ben Jozef de dromenkoning niet.

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  merel za feb 13, 2010 11:51 am

oh man ik droomde dat er deze nacht zo'n mega schattige vliegende eekhoorn op mijn kamer zat en die sprong van hier naar daar maar toen maakte die inneens een harde landing op mijn been en werd ik wakker . Ik direct naar dat eekhoorntje staan zoeken ... het was gewoon een cd die van mijn plafond was gevallen :-(

echt waar die was zo schattig!!!!!!!!!!!!( en ik heb het over die eekhoorn niet de cd )
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  Wouter vr feb 19, 2010 3:49 pm

Ik hou ook van vliegend eekhoorns ! jocolor
Wouter
Wouter

Aantal berichten : 183
Leeftijd : 31
Woonplaats : Mechelen / Sint Katelijne Waver
Hobby’s : Niemand Ziet Ons * JIP * Circolito
Humor : Tja, Vanalles zowa..
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

http://nl.netlog.com/InstantWouter

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  merel do feb 25, 2010 12:12 am

blijkbaar zat ik voor dat ik ging slapen met skieen nzo chinese soep en twilight in mijn kop want ...

ik droode dus dat we met het school gingen skieen e, ik zei tegen meneer hendrikcx dat ik dat niet kon , toen zei die ah gaat dan al maar at oefenen . en ik kreeg ski latten aan mijn voeten en ze zetten mij uit de bus want we stonden op een berg en het had daar toch wel gesneewd Smile maar ik had niet zo van die stokken en ik viel dus heel de tijd en heel de bus lachte mij uit . Maar toen vertrok de bus en stond ik daar met die ski's . en toen ik daar achteraan wou gaan kwam ik bij een garage .en daar mocht ik van die werkmannen wachten tot dat de bus uit de carwask kwam .
en omdat ik daar al zi lang zat mocht ik chinese soep eten maar eigenlijk had ik geen geld bij
en net toen ik niet meer wis wat ik moest doen kwam thomas verkleed als edward ( ja ik weet het dat is erg ) uit de auto en ontwoerde mij zonder dat die mensen wisten dat ik hun soep niet kon betalen . en toen gingen we naar de bushalte en daar ging ik op jolien haar schoot zitten maar ik viel eraf en toen werd ik wakker ... DROMEN - Pagina 6 Icon_biggrin
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  merel do maa 04, 2010 9:51 pm

ik droomde dat onze school
begon met een actie u haar te kleuren ( vorige week geel , deze week groen en die daarna rood )

ik wil zo graag eens groen haar DROMEN - Pagina 6 Icon_biggrin
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  nDurlie zo maa 07, 2010 12:52 am

geen rood? Very Happy

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  merel zo maa 07, 2010 11:13 am

ja miss maar groen is origineler DROMEN - Pagina 6 Icon_biggrin

weet ge ik heb zonet ontdekt dat ams mensen 'omg' schrijven ze niet bedoelen ' oh mega !!'
maar dus weldegelijk oh my god .
ik vond het al zo raar want het paste nooit in de context DROMEN - Pagina 6 Icon_biggrin
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  Sarah do maa 11, 2010 8:43 am

Ik heb gedroomd dat ik in een of ander autorijmanouvre van mijn moeder de draak van het belfort omver heb geduwd en dat mijn boekentas mee was gevallen. we waren toen op weg naar het een of ander in gent en toen ik da zei moesten we terug gaan om mijnboekentas te zoeken. toen ik aan het belfort aankwam, zag ik de draak al mooi ingepakt liggen en ik voelde me zot schuldig (wat als iemand het op hem gekregen zou hebben) en uiteindelijk ben ik om de een of andere reden voor het belfort op straat blijven slapenmet een donsdeken en uiteindelijk ben ik dan uit pure miserie naar huis vertrokken (en ik wou niemand zeggen dat ik de draak van het belfort had geduwd, om mijn ouders niet te ruïneren :p)
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  merel do maa 11, 2010 9:56 pm

was dat een echte draak ?????

en sarah je bent toch zo attent ( dat je je ouders niet wil laten ruineren)

en ik hou zo van het woord attent ik gebruik het nu gemiddeld 7 keer per dag zo'n beetje te pas en te onpas ...

weet ge eva had gedroomd dat ze voor haar verjaardag en kei klein lief schattig biggetje had gelezen dat je verhaaltjes kon voorlezen
en toen ( die dag niet in de droom) kwam onze stagiare van geschiedenis binnen en echt waar dan krijgt ge zo'n spontane slappelach omdat die dus minstens 300 kg woog ( ik ben ni zo goed in schatten ) en zo een mega roze lange trui aan had met dan zo van die banaan blonde dunne haartjes...( oké in de klas was het veel grappiger als wanneer ik het nu vertel maar toch ...)
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  merel do maa 11, 2010 9:58 pm

kijk een bericht gelden had ik 222 berichten , spijtig dat ik dit schrijf want nu heb ik er 223 maar hoe had ik anders kunnen zeggen dat ik er 222 had ( wat een moeilijk raadsel )
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 6 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100DROMEN - Pagina 6 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 6 Empty Re: DROMEN

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum