Go-Live
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT!

+5
Thomas.
Wouter
jolly
merel
nDurlie
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Empty Re: Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT!

Bericht  nDurlie zo okt 18, 2009 12:12 am

Annemie!! Jij kan goede complimenten geven waar ik van ga blozen!
Je bent behoedzaam, eerlijk, medelevend én lief!!!

<3

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Empty Re: Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT!

Bericht  Sijsje zo okt 18, 2009 11:48 am

Veerle,gijzijtdebesteregisseurdieikooitgahebben.
Ikdenkalsiknogeensmeteenmusicalmeedoe,hetzaltegenvallen,gewonnomdatikdetofsteregisseuralhebgehad Very Happy
Jekunténormmooitekenen,zingen,dansen,jehebtsuperveelfantasie,enmetjouwishetaltijdlachen
jebentgewoondebeste Very Happy
engemaakthelemooiegedachtjes Very Happy Laughing
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Sijsje
Sijsje

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 27
Woonplaats : Mechelen
Hobby’s : Ch!ro!
Humor : flauwe:-)
Ik voel me vandaag :
Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Empty Re: Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT!

Bericht  Sarah za dec 12, 2009 7:31 pm

nDurlie schreef:OOO Nele, BLOOOS
regisseur bij toeval, vriendin bij keuze !! <3

Ik reageer idd nogal veel :p valt het op Very Happy

Goed @ NeP:
Je zingt mooi en kan héél véél noten aan die ik nog niet eens zou kunnen verzinnen.
Je hebt fantastische humor, zeker in een tent of doos met Simon naast je wanneer ik tracht te slapen.
Je bent spontaan en hulpverlenend. Je bed en je kamer zijn zalig om in te overnachten (jammer dat NeP herself er toen niet was)
Je hebt een wijze nickname!

veerle, blijf maar gewoon mooi zoals je bent, en verander alleen als je dat echt wil, ik lees soms zo van die depriteksten, maar ik geloof in de veerle die ik ken, niet een veranderde versie :p
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Empty Re: Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT!

Bericht  NeP di dec 29, 2009 9:55 pm

Sarah, je bent een prachtmeid met een gouden hart. Ik hou van je mensenkennis en van je vrolijkheids- en huppelgehalte!
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Empty Re: Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT!

Bericht  Sarah wo dec 30, 2009 11:25 pm

NeP schreef:Sarah, je bent een prachtmeid met een gouden hart. Ik hou van je mensenkennis en van je vrolijkheids- en huppelgehalte!
Oh nepje:'-)
ik had even zo een opbeurend woordje nodig, de laatste tijd loop ik niet echt blij rond, door verschillende omstandigheden, maar nele, ik ben echt ZOT blij dat ik je ken, je bent een fotomodel, je hebt megamooie oogjes, je bent een schatje en je doet mij denken aan een vergrote versie van een moderne tuinkabouter (en ik hou van moderne tuinkabouters (denk ik)) ma das alleszinds schattig, en als er een woord bij je past dan is het wel een schatje met vele blinkertjes in, een voorraad die niet uitput. Ik zie je graag Nele <3

Ohja de volgende mag op NEle antwoorden hoor, voor mij hoeft het niet (ik wou dit even kwijt;-))
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Empty Re: Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT!

Bericht  merel do dec 31, 2009 12:26 am

weet ge sarah ik vond dat van die tuinkabouter allemaal niet zo logisch klinken
en ik vind het zeer jammer dat je niet zo blij bent

maar je bent wel kei goed in orginele ( onbegrijpelijke) complimenten geven ! Very Happy
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Empty Re: Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT!

Bericht  NeP do dec 31, 2009 12:39 am

Merelll!
Altijd lachen met u, zeker als ge alleen met u in een wagon zit, of als je kerstmannen met jou gaat tellen, of als er een stel stoeme joengken achter ons zit, of als je je op dinsdag verveelt in de wachtzaal van het conservatorium... Ik hou van je humor en van je toneeltjes Wink
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT! - Pagina 2 Empty Re: Geef een COMPLIMENT op een ONVERWACHT MOMENT!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum