Go-Live
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De wereld op zijn kop : een nieuwe president.

2 plaatsers

Ga naar beneden

De wereld op zijn kop : een nieuwe president. Empty De wereld op zijn kop : een nieuwe president.

Bericht  JoP zo nov 09, 2008 9:57 pm

Het kan niet anders of je hebt er al van gehoord. Alle kranten stonden er vol van en ook op TV kon je er maar moeilijk naast kijken. In de Verenigde Staten van Amerika is een zekere meneer Obama president geworden cheers .

De hele wereld wereld heeft het er over want het betekent in vele opzichten vernieuwing.
Het is de eerste zwarte president in Amerika. Het was al vele jaren geleden dat de democraten nog eens een president mochten leveren. En de opkomst voor de verkiezingen was buitengewoon hoog.
De inzet van de verkiezingen had ook al met vernieuwing te maken. Meneer Obama beloofde de kiezers op veel domeinen een nieuwe koers te gaan varen als hij president zou worden. Sociaal, economisch, ecologisch, ... En nu is hij aan zet. Zal hij de vernieuwingen die hij beloofde waar kunnen maken ? En zo ja, zal het dan allemaal verbeteren ?

Stel dat jij Obama zou mogen adviseren affraid , wat zou jij hem dan willen aanraden ? Wat zou jij willen veranderen in de wereld ? En hoe kan dat gebeuren ?
JoP
JoP
Admin

Aantal berichten : 110
Leeftijd : 62
Hobby’s : jeugdwerk, geloven, genieten
Humor : ja :p
Ik voel me vandaag :
De wereld op zijn kop : een nieuwe president. Left_bar_bleue50 / 10050 / 100De wereld op zijn kop : een nieuwe president. Right_bar_bleue

Registration date : 26-08-08

https://go-live.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

De wereld op zijn kop : een nieuwe president. Empty Re: De wereld op zijn kop : een nieuwe president.

Bericht  Juliette di nov 25, 2008 11:24 am

Ik zou hem zeker en vast aanraden om iets te doen aan de gezondheidsorganisatie in Amerika! Misschien wat logisch omdat ik met die sector te maken heb, maar als je de documentaires van Michael Moore bekijkt dan denk ik dat er veel kan veranderen.

Da's wel typisch voor ministers en andere hoge pieten dat ze wel zeggen "we zullen het veranderen", maar dat ze eigenlijk nooit met concrete voorstellen afkomen! Zo ook met Obama: we moesten er voor school een werk over maken en overal vond ik dat hij wel zei dat hij 'iets' aan de gezondheidszorg wilt doen, maar nergens verduidelijkt hij dit...

Juliette.
Juliette
Juliette

Aantal berichten : 8
Leeftijd : 35
Ik voel me vandaag :
De wereld op zijn kop : een nieuwe president. Left_bar_bleue50 / 10050 / 100De wereld op zijn kop : een nieuwe president. Right_bar_bleue

Registration date : 23-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum