Go-Live
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DROMEN

+6
NeP
Sijsje
Wouter
merel
Annemie
nDurlie
10 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  Sarah do nov 19, 2009 6:29 pm

Wouter schreef:Cool ^^

xD

Ons rampscenario he wouter :p
als we 65 zijn en we zijn allebei nog niet getrouwd, trouwen we Very Happy
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  NeP di nov 24, 2009 1:45 am

Ik heb onlangs gedroomd dat we NZO in Brussel gingen opvoeren. Nu ja, iedereen zei Brussel, maar eigenlijk was het Zaventem, in een zaal waarvan de uitgang op het vliegveld uitkwam. Het podium stond naast het publiek ipv er voor. En we hebben nooit de musical gespeeld, Merel deed haar truukjes, Thomas deed wat onnozel. En toen was het gedaan omdat er veel te veel geroep was in de coulissen (dat waren zo'n schermen lijk in Essen) en toen vielen die om. Dus ja, toen ging ik maar naar Nossegem (deelgemeente van Zaventem, waar wij naar de scouts gaan), want onze Sander had net gedaan met scoutskamp. Kom ik daar aan opt kerkplein, geen kat te zien. Maar wel aan het station van Nossegem. Omdat Sander, moeke en ik niet met de auto waren, vertrokken we al te voet. Toen kwam er een volle auto, bestuurd door de tante van Simon, en die zou ons meepakken tot aan een "kerstening" (gewoon een feestje) in "Kerstelo", wat uiteindelijk Korbeek-Lo / Bierbeek bleek te zijn. Van daaruit zouden we een tram nemen naar Sint-Katelijne-Waver. Ik lag in die overvolle auto op de achterbank over 3 mensen. Maar die tante van Simon was constant op mij aan't sakkeren en ant afgeven, dus stapte ik opt autostrade maar uit de auto, en ging ik te voet verder. Aangekomen op die kerstening zag ik enkele mensen zitten van Fiddler On The Roof, en ook die acteur die de papa van Merel uit Amika speelt. (Ik heb die kerel nog nooit deftig bekeken, ik ken zelfs z'n naam ni, maar bon, ik droom er wel van :p) En toen gingen we op die kerstening een musicalnummertje opvoeren op een megagroot podium dat daar ineens stond, in verschillende etages enzo. Maar tante van Simon moest mij blijkbaar écht niet hebben. Ze was weer aan't klagen omdat ik, ook na dat musicalnummertje, constant bleef verderzingen. En ik begon bijna te wenen en ik vroeg haar: "Zeg, bent gij de mama van Simon. Want dan moet ge maar aan Simon vragen da ik een toffe ben." :p Want ik dacht dus dat da de mama was. En toen begon de papa van Simon (ja die was daar ineens ook) kei hard te lachen en dat was dus het moment waarop de tante niet meer sakkerde Very Happy En toen kwam Merel, in dat pinguïnpasje, en ze zong op dat podium een liedje en ze deed me denken aan Deborah De Ridder, die dat ook ooit eens had gezongen op het kruispunt in Hofstade.

Tof hè! Very Happy
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  Sarah di nov 24, 2009 9:12 pm

NeP schreef:Ik heb onlangs gedroomd dat we NZO in Brussel gingen opvoeren. Nu ja, iedereen zei Brussel, maar eigenlijk was het Zaventem, in een zaal waarvan de uitgang op het vliegveld uitkwam. Het podium stond naast het publiek ipv er voor. En we hebben nooit de musical gespeeld, Merel deed haar truukjes, Thomas deed wat onnozel. En toen was het gedaan omdat er veel te veel geroep was in de coulissen (dat waren zo'n schermen lijk in Essen) en toen vielen die om. Dus ja, toen ging ik maar naar Nossegem (deelgemeente van Zaventem, waar wij naar de scouts gaan), want onze Sander had net gedaan met scoutskamp. Kom ik daar aan opt kerkplein, geen kat te zien. Maar wel aan het station van Nossegem. Omdat Sander, moeke en ik niet met de auto waren, vertrokken we al te voet. Toen kwam er een volle auto, bestuurd door de tante van Simon, en die zou ons meepakken tot aan een "kerstening" (gewoon een feestje) in "Kerstelo", wat uiteindelijk Korbeek-Lo / Bierbeek bleek te zijn. Van daaruit zouden we een tram nemen naar Sint-Katelijne-Waver. Ik lag in die overvolle auto op de achterbank over 3 mensen. Maar die tante van Simon was constant op mij aan't sakkeren en ant afgeven, dus stapte ik opt autostrade maar uit de auto, en ging ik te voet verder. Aangekomen op die kerstening zag ik enkele mensen zitten van Fiddler On The Roof, en ook die acteur die de papa van Merel uit Amika speelt. (Ik heb die kerel nog nooit deftig bekeken, ik ken zelfs z'n naam ni, maar bon, ik droom er wel van :p) En toen gingen we op die kerstening een musicalnummertje opvoeren op een megagroot podium dat daar ineens stond, in verschillende etages enzo. Maar tante van Simon moest mij blijkbaar écht niet hebben. Ze was weer aan't klagen omdat ik, ook na dat musicalnummertje, constant bleef verderzingen. En ik begon bijna te wenen en ik vroeg haar: "Zeg, bent gij de mama van Simon. Want dan moet ge maar aan Simon vragen da ik een toffe ben." :p Want ik dacht dus dat da de mama was. En toen begon de papa van Simon (ja die was daar ineens ook) kei hard te lachen en dat was dus het moment waarop de tante niet meer sakkerde Very Happy En toen kwam Merel, in dat pinguïnpasje, en ze zong op dat podium een liedje en ze deed me denken aan Deborah De Ridder, die dat ook ooit eens had gezongen op het kruispunt in Hofstade.

Tof hè! Very Happy
^^
tja, ik slaap niet te veel meer de laatste tijd, ik denk nog te lang na in mijn bed, en ik mag dat niet doen ;-)
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  Annemie di nov 24, 2009 10:18 pm

tip: las voor je gaat slapen een pieker-moment in. kwartiertje of 20 minuten waarin je nadenkt over wat er allemaal in je hoofd rondspookt en waar je aan moet denken, mee bezig bent, welke zorgen je hebt, ... je kan ze dan opschrijven, oplossing bedenken, plannen wanneer je het gaat aanpakken of gewoon over mijmeren, nadenken, piekeren, ... en na het pieker-moment kan je geruster gaan slapen omdat je alles al 'besproken', overdacht of ge-wat-dan-ookt hebt. voor sommige mensen helpt het, ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  nDurlie di nov 24, 2009 11:07 pm

ge moet da inlassen in de middag, niet vlak voor je gaat slapen.

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  merel wo nov 25, 2009 7:08 pm

als ik ga slapen dan verzin ik eerst mijn droom
iets waar ik graag over denk
en dan maak ik dus zo'n heel spannende verhaal over een nieuw soort elfen en draken en dan denk ik aan alle fantasie dingen die ook ooit heb gezien en gelezen en dan bedenk ik verhalen die ik dan da volgende dag wil opschrijven maar meestal val ik na een tijdje in slaap en dan moet ik de volgende dag terug helemaal overlopten waar ik zat om dan weer op het zelfde ogenblik in slaap te vallen Crying or Very sad

weet ge ik had de laatste nacht echt raar gedroomt
ik had zo eerst gedroomd dat ik bella ( vanuit twiglight was : ik weet het dat is zielig )
en dan vroeg ik mij heel de tijd af waar edward was en toen verscheen er een spin en eerst had ik bang maar toen dacht ik , ah da's juist ik ben een vampier en toen maakte ik mij ook zo groot als die spin en toen liep de spin weg
en toen was ik niet meer bella maar een één of ander lid in een elfenraad en toen kwam die ene kleine flobber van junior eurosong uit wit - rusland en daarna was er een boomstam die zelfmoord wou plagen en zichzelf op offerde voor het één of ander ( maar dat stuk was nogal vaag )

Very Happy
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  NeP do nov 26, 2009 8:10 pm

nDurlie schreef:ge moet da inlassen in de middag, niet vlak voor je gaat slapen.
Maar dan zijn er wsl al dingen bijgekomen waarover je moet piekeren, in de namiddag en 's avonds!
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  Annemie do nov 26, 2009 9:24 pm

da dacht ik ook ja. of mss een (half)uurtje voor ge gaat slapen en daarna nog even ontspannen ofzo.
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  nDurlie do nov 26, 2009 11:30 pm

ik pieker ook veel te veel. Soms 2 uur aan een stuk eer ik kan slapen.
Aangezien ik het ook automatisch in mijn bed doe.
Voor ik ga slapen zit ik soms nog op mijn kalender dingen te plannen of te zien en dan ga ik gaan slapen met plannen en edan sta ik op met plannen...en da's nie altijd goed. Very Happy Maja, ik heb zovéééél plannen !! Very Happy

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  nDurlie zo dec 06, 2009 1:31 am

Ik droomde dat beide casten Niemand Ziet Ons samen wouden opvoeren in Mortsel.
Op de één of andere manier werd dat ook gedaan.
Maar bij de rastadans liep alles uit de hand en werd het een hele warboel.
Omdat de andere cast ook iets helemaal anders danste, natuurlijk.
Ik was kwaad en droevig omdat alles mislukte.
Toen bleek ook dat het niet gefilmd was geweest en Merel en Sofie waren de hele tijd aan het vragen wanneer ze de DVD gingen krijgen.
Maar er was dus geen DVD.

Een andere droom ging niet over jullie. Ik logeerde in een groot wit huis met een grote tuin er rond.
Samen met een heleboel vrienden. De helft van hen vond het nodig om de hele nacht te slowen in de keuken op van die stomme love-songs.
Ik en een paar vrienden gingen buiten, maar we wouden met 1 iemand niet spelen, dus vluchtten we naar binnen in het WC kotje.

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  merel zo dec 06, 2009 3:53 pm

dat laatste lijkt verdacht veel op waardammen tijdens de ontspanningsoef Very Happy
dat was trouwens wel een zalige wc
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  Sarah zo dec 06, 2009 10:22 pm

ik heb ook heel raar gedroomd,

ik ging samen met hanna wielfaert (de zus van mattias) naar een concert in een soort herberg (geen idee van wie :p) en ik kwam jonasdi tegen, ik ging goeiedag zeggen en ineens had hij een verschrikkelijk lelijk joggingvestje vast en een handdoek die kliedernat waren. en hij zei dat hij die wou aandoen maar dat hij ze niet droogkreeg, dus gingen we op zoek in de herberg naar een droogkas. eerst wou die niet werken, en daarna wel, maar jonasdi moest die direct aandoen dus stond hij schoon te blinken met zijn vestje dat nog dampte
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  merel wo dec 09, 2009 7:54 pm

Ik had de laatste nacht echt zot gedroomd !

Ik zat zo samen met wouter en thomas in een één of ander kerk achtig gebouw met allemaal gangen trappen deuren en tierlanteintjes .
En we zijn iemand aan het zchtervolgen omdat we dringend de wereld moeten redden .
En dan zegt thomas dat ge alleen de binnenste tegeltjes moocht raken .
En daar waren kei veel tegeltjes ! Maar ik wist nooit wat de binneste tegeltjes waren en het ging dus veel te traag en de wereld was dus wel bijna aan het vergaan dus moest ik op thomas zijn rug gaan zitten en toen zijn we in een gat gevallen . En toen gingen we met de hele NZO cast daar slapen en ik wist dus nooit waar want het lag daar vol met tegeltjes !
toen kwam mijn mama mijn slaapzak brengen met de europcar maar dat was mijn slaapzak niet want die was helemaal zwart en daar zaten sterretjes op en dat was een driepersoonsslaapzak !
en toen dacht ik jeey lekker heel de nach babellen ... dus ik plofte neer tussen jeetee en sofie en toen begon thomas ineens te grollen . En net toen ik een heel gesprek ging voeren ontdekte ik dat iedereen al sliep Crying or Very sad

en een beetje daarna zat ik in het conservatorium en kwam simon aan en hij zei dat ik een moest kijken naar de foto's van de try - out van zijn scouts kamp ( en ik weet het simon zit niet in de scouts maar in mijn droom wel ) dus toen gingen we naar de computer van mijn papa en toen hebben we met heel de cast naar de foto's gekeken maar simon stond er nergens op . Maar ik kon mij nog herrineren dat ik een foto van simon had gezien in de krant terwijl hij zijn sokken aan het strijken was .
Dus op de terugweg zeg ik tegen simon : zeg wist ge dat gij u sokken strijkt ?
en hij zegt : maar ik strijk helemaal mijn sokken niet .
En toen zei ik jawel !
en toen zei hij : als het waar is doe ik u trui aan
toen voreg ik ; wat is er mis met mijn trui?
( en ik weet nog dat ik toen mijn gele trui aanhad )

en toen ben ik vooruit gelopen en als ik terug in het conservatorium ben zie ik dat ik de andere ingang had kunnen nemen .
En dan ga ik in die wachtzaal daar op nele wachten en ondertussen ga ik effe van de schuifaf en dan komt annemij en zij zegt dat er een draak aankomt
en toen werd ik wakker

dit eis echt één van mijn raarste dromen ! Very Happy
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  merel wo dec 09, 2009 7:55 pm

en ik weet het dit staat onder de schrijf en typ fouten
maar ik heb nooit zin om het na te lezen want dan zie ik pas hoe erg het is Very Happy
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  Sijsje wo dec 09, 2009 10:51 pm

merel schreef:en ik weet het dit staat onder de schrijf en typ fouten
maar ik heb nooit zin om het na te lezen want dan zie ik pas hoe erg het is Very Happy
idd, heb ik ook altijd voor.. Laughing
speciaal verhaal, meestal ben ik het die door wilt babbelen terwijl gij wilt slapen (meestal=oudenaarde)
Sijsje
Sijsje

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 27
Woonplaats : Mechelen
Hobby’s : Ch!ro!
Humor : flauwe:-)
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  nDurlie do dec 10, 2009 9:04 am

je ziet echt de cast en crew overal bij iedereen terug komen Very Happy zo gek! Very Happy

Ik heb vandenacht weer niet gedroomd daar ik al 2 weken wakker wordt op verschillende uren 's nachts en niet slaap.
Het begon eerst om 4u 's nachts alleen. Maar hoe vroeger ik ga slapen, hoe meer ik wakker wordt: 00:15, 02:00, 04:00.
Deze nacht kwam er nog bij blijkbaar dat mijn inbox vol zat en mijn gsm voortdurende geluiden maakte, maar ik had dat niet door en legde die nie af en 's ochtends, alé om 4u, vaste tijdstip om wakker te worden, had ik dat pas door.
Dus ik wat smsjes lezen...kreeg ik 2 smsjes en 2 keer 't zelfde...grmbl...
Dan maar proberen verder slapen voor nog een half uur ofzo...
weer wakker, nog es proberen slapen...maar ging niet goed.
't Is echt erg.

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  merel do dec 10, 2009 3:29 pm

inderdaad veerle dat is kei stom
en dat zijn denk ik zo van die dingen dat vanzelf wel zullen overgaan ( hoop ik ) Very Happy

en trouwens sofie :
ik ben gewoon zo volwassen genoeg om te weten wanneer ik moet gaan slapen zodat ik de volgende dag nog genoeg energie heb om mezelf te zijn ( ha ! ) Very Happy

( grapje )
echt zielig als je dit er bij schrijft
maar dit er nog eens onderschrijven in nog zieliger

en ik weet het het is het verkeerde toppic maar ik was echt zielig ( nu we het toch over zielig hebben ) op ons examen

1. zeg ik net iets te luid tegen eva dat die leerkrach net zwanger is .één detail dat was een meneer
2 dan moet ik 2 keer mega hard niezen
3 laat ik mijn examen vallen
4 en stoot met mijn kop tegen die bank
5 vergeet ik dat ik moet afgeven
6 laat ik weer mijn examen vallen
7 vergeet ik dat ge moocht daargaan als ge hebt afgegeven en dat gen iet terug moet gaan zitten ( zat ik daar wel schoon 5 minuten voor niks ! ) maar eva had dat ook niet door ...
8. loop ik weg en struiken ik over de tafelpoot zodat die onder de tafel uit schuift en ...

genant , genant genant ...
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  Sijsje do dec 10, 2009 8:05 pm

MEU Very Happy
Sijsje
Sijsje

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 27
Woonplaats : Mechelen
Hobby’s : Ch!ro!
Humor : flauwe:-)
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  Sarah do dec 10, 2009 11:00 pm

Merel, ik snap ECHT niet dat jij altijd degenen bent die dit allemaal meemaakt Razz
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  Annemie zo dec 13, 2009 7:21 pm

ik kom net terug van een bezoekje aan twee vrouwtjes in het rusthuis. en raad eens... ze hadden allebei vannacht of gisterennamiddag gedroomd!

de een had gedroomd van een medebewoner (die al enkele weken in het ziekenhuis ligt) dat hij in hun kamer stond, en hij was vermagerd, maar hij had een mooi donker pak aan. dus zij denkt zeker dat hij terug komt.

en het andere vrouwtje had gedroomd dat ze in haar huis was (dat ze nu niet meer heeft) en dat de visite alles in haar huis overhoop haalde en dat haar vader (die uiteraard al lang overleden is) haar moest gerust stellen en zeggen dat ze geduld moest hebben tot de visite weg zou gaan.

dus... dromen is blijkbaar van alle leeftijden Very Happy
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  JoP zo dec 13, 2009 9:24 pm

nDurlie schreef:Ik droomde ...
Toen bleek ook dat het niet gefilmd was geweest en Merel en Sofie waren de hele tijd aan het vragen wanneer ze de DVD gingen krijgen.
Maar er was dus geen DVD.

De meeste dromen zijn bedrog, Veerle.
Gelukkig maar. Wink
JoP
JoP
Admin

Aantal berichten : 110
Leeftijd : 62
Hobby’s : jeugdwerk, geloven, genieten
Humor : ja :p
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 26-08-08

https://go-live.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  nDurlie zo dec 13, 2009 10:05 pm

Sjah :p in dromen merk je wel waarmee je bezig bent.

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  Sarah zo jan 03, 2010 7:11 pm

Ok,
kheb over jullie allemaal gedroomd deze nacht, een rare droom ma bon

We zaten dus allemaal (met een paar nieuwe die echt mooi konden zingen) in een nieuwe musicalproductie van Go-live. genaamd 'Twilight' (niet dak die film al gezien heb of de boeken gelezen heb)
Wouter was Edward, iemand die ik niet ken met lang haar was Bella, ik was een belangrijke heks en simon was een pater (srry maar ik weet niet al jullie rollen meer)
Arina had de rollen verdeeld Razz, volgens mij zag ik veerle in een berepakje
we oefenden buiten op locatie in een bosachtige toestand. maar op de een of andere manier zat er inneens een gevaarlijke achtervolgings(scène) in door de riolering, wat bijzonder raar was. twee ontsnapten, ik nipt.

Tot zover^^
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  merel zo jan 03, 2010 10:27 pm

wow ik wil het vervolg weten

en sarah ge moet echt drongend die boeken eens lezen !
die films zijn ni zo belangerijk ...
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  Sarah zo jan 03, 2010 11:25 pm

merel schreef:wow ik wil het vervolg weten

en sarah ge moet echt drongend die boeken eens lezen !
die films zijn ni zo belangerijk ...

I will Razz
maar eerst de examens ;-) Very Happy
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
DROMEN - Pagina 5 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100DROMEN - Pagina 5 Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

DROMEN - Pagina 5 Empty Re: DROMEN

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum