Go-Live
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Onze Youth-Alpha reeks

Ga naar beneden

Onze Youth-Alpha reeks Empty Onze Youth-Alpha reeks

Bericht  JoP di nov 25, 2008 11:07 pm

Op zaterdag 6 december startten we een nieuwe Youth-Alpha reeks. Dat gebeurt binnen het kader van ons musicalproject, maar we willen de reeks ook open stellen voor jongeren die niet mee doen aan de musical. Iedereen tussen 12 en 21 jaar is dus welkom.

Wat is Youth-Alpha ?
Youth Alpha is een kennismaking met het christelijk geloof. Tijdens tien avonden en een weekend ben je met een groep jongeren bezig met vragen als:

  • wie is Jezus?
  • waarom en hoe zou ik de bijbel lezen?
  • wat doet de Heilige Geest?
  • hoe leidt God ons?
Tijdens een Youth Alpha-avond eet je met elkaar, introduceert iemand het thema en praat je daar in kleine groepjes over door.

Voor wie is het?
Youth Alpha mag je niet missen als je ongeveer 12-21 jaar bent en niets van het christelijk geloof weet maar er wel meer over wilt weten. Je hoeft helemaal geen voorkennis te hebben om te kunnen volgen wat er wordt verteld en wat er gebeurt.
Daarnaast kan een Youth Alpha iets voor jou zijn als je het gevoel hebt dat het tijd wordt voor meer duidelijkheid in je geloof of als je zin hebt om de basis van je geloof eens op te frissen.

planning :
in totaal gaat het over 10 avondbijeenkomsten en één weekend. Er zijn twee avonden per maand gepland. En het weekend valt op 1 - 3 mei 2009

Wat kost het?
De Youth Alpha-cursus is helemaal gratis! De kosten voor het weekend worden zo laag mogelijk gehouden.

Voor meer info of om je in te schrijven kan je mailen naar info@go-live.be
JoP
JoP
Admin

Aantal berichten : 110
Leeftijd : 62
Hobby’s : jeugdwerk, geloven, genieten
Humor : ja :p
Ik voel me vandaag :
Onze Youth-Alpha reeks Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Onze Youth-Alpha reeks Right_bar_bleue

Registration date : 26-08-08

https://go-live.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum