Go-Live
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

antwoorden op de quizvragen

Ga naar beneden

antwoorden op de quizvragen Empty antwoorden op de quizvragen

Bericht  Annemie di nov 24, 2009 2:36 pm

Omdat ik op m'n mail zero antwoord krijg, probeer ik het maar op het forum.

Ik heb de antwoorden op de quizvragen van de workshop met het doolhof nodig om die op de quizkaartjes te kunnen zetten. want we beginnen zelf de antwoorden te vergeten. Ik weet zelf niet alles meer, dus vul aan met wat jullie wel weten!

Antwoord zo snel mogelijk wat je weet en wat je van mijn antwoorden vindt, zodat ik de nieuwe kaartjes kan maken en ze in het kopieercenter kunnen gedrukt worden.

Wat ik nog niet heb
* welke groep komt al vier jaar naar Rock Werchter?

Musicalinhoudsvragen die ik (ergens vaag) wel weet, maar ik vind m'n script niet meer dus om zeker te zijn dat het juist is beantwoorden/verbeteren jullie die best:

* Waarom hebben Tony en yatro steeds ruzie?
* Waarom denkt Mico dat niemand van hem houdt? omdat hij zijn moeder heeft vermoord
* Wat gebeurt er met Paulo? hij wordt opgepakt door de politie
* Wat gebruiken straatkinderen als drugs? Lijm
* Hoe staat Mico's bende eerst tegenover geloven in God?
* Hoe komt Doria aan haar einde?

deze vraag heeft een verkeerde bijbeltekst, ezechiël 53 bestaat niet! wie weet de juiste verwijzing??:
* Met welk dier worden mensen vergeleken in Ez 53,6-7 ?

vragen die ik heb ingevuld maar die jullie best nog een nakijken:
* Hoe kan je bij de Vader komen volgens Jezus in Joh 3,6-16 ?
Door in God te geloven.

* Zoek de gelijkenis tussen het verhaal van Tom in de musical met het evangelie van Lc 15, 14-17 .
Zowel Tom als de verloren zoon gaven al hun geld uit en moesten daarom onderbetaald rotwerk uitvoeren om te overleven. Dan komen ze tot het besef dat ze het bij hun vader beter hadden en besluiten om terug te keren.

* Welke zijn de vruchten van de Heilige Geest volgens Paulus in Gal 5, 22-23 ?
liefde, vreugde en vrede, geduld, vriendelijkheid en goedheid, geloof, zachtmoedigheid en zelfbeheersing

* Zoek in 1Kor 13,3-6 wat God liefst wil : dat we mensen helpen of van hen houden.
Dat we van hen houden.

* In hoeveel dagen schiep God de wereld ?
6

* Hoe kijkt Tom naar zijn terugkomst ? En hoe kijkt de Vader er naar? Wat is het verschil ?
Tom schaamt zich omdat hij is weggegaan en nu uit noodzaak terug naar huis moet. De Vader kijkt uit naar Toms terugkomst en is blij om hem terug te zien.

* Welke eigenschap van God ontdek je hier in ? (moderator leest Lc 12,22-24)
zorgzaamheid, liefde

* Hoe kan je God vinden ? (moderator leest Jer 29,11-13)
Door Hem aan te roepen, tot Hem te bidden en Hem met hart en ziel te zoeken.

* Welke eigenschap van Jezus wordt duidelijk in volgende evangeliestukje : (moderator leest Lc 19,5-7)
Aandacht voor zondaars
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
antwoorden op de quizvragen Left_bar_bleue80 / 10080 / 100antwoorden op de quizvragen Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum