Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC
+11
Thomas.
x_arina_x
merel
Annemie
Sarah
NeP
SimOnline
jolly
JoP
Wouter
nDurlie
15 plaatsers
Pagina 12 van 31
Pagina 12 van 31 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 21 ... 31
Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC
over malchance gesproken...
Maar Simon heeft KEI GOED NIEUWS
Simon heeft de Rol gekregen in Vuurtoren van theater Larf en hij is kweenie oe gelukkig!!!!!!
Simon heeft de Rol gekregen in Vuurtoren van theater Larf en hij is kweenie oe gelukkig!!!!!!
SimOnline- Aantal berichten : 159
Leeftijd : 30
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
Registration date : 06-12-08
zalig simon!SimOnline schreef:over malchance gesproken...
-trots-
Sarah- Aantal berichten : 120
Leeftijd : 34
Ik voel me vandaag :
Registration date : 03-02-09
ouh meeen de muggen zijn mij echt te vlug af wok
SimOnline- Aantal berichten : 159
Leeftijd : 30
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
Innige deelneming met het verlies van je kip, Merel.
Van wolvliegen weet ik alles. Ik heb er één schaap door verloren, en de ram heb ik nog net op tijd kunnen redden. Zijn rechter flank was onder de wol al helemaal aangevreten. En toen ik al de wol wegknipte en de wormen telijf ging met ontsmettingsmiddel kreeg hij een geraaktheid. Ik kon hem gelukkig kalmeren en kreeg hem na een uur weer op de been, waarna ik voorzichtig verder gewerkt heb. Na een paar spuiten is hij weer de oude. Maar wel very lonely zonder zijn schaap.
Van wolvliegen weet ik alles. Ik heb er één schaap door verloren, en de ram heb ik nog net op tijd kunnen redden. Zijn rechter flank was onder de wol al helemaal aangevreten. En toen ik al de wol wegknipte en de wormen telijf ging met ontsmettingsmiddel kreeg hij een geraaktheid. Ik kon hem gelukkig kalmeren en kreeg hem na een uur weer op de been, waarna ik voorzichtig verder gewerkt heb. Na een paar spuiten is hij weer de oude. Maar wel very lonely zonder zijn schaap.
nDurlie schreef:ALLEN DAARHEEN !!
maar niet op de repetitiedagen van NZO natuurlijk
jeetee zit op OD
jeetee heeft heel even internet veroverd want...
jeetee mag donderdag gaan solliciteren! (voor een computerachtige job in heel vlaams-brabant)
jeetee heeft ook Simmy gezien vandaag en hij (Simmy dus) is al helemaal
jeetee zal Veerle haar proficiat overbrengen bij Simmy
jeetee vermoedt wel dat hij niet meer op internet zal komen tot de zaterdag en groet jullie
*groet*
jeetee heeft heel even internet veroverd want...
jeetee mag donderdag gaan solliciteren! (voor een computerachtige job in heel vlaams-brabant)
jeetee heeft ook Simmy gezien vandaag en hij (Simmy dus) is al helemaal
jeetee zal Veerle haar proficiat overbrengen bij Simmy
jeetee vermoedt wel dat hij niet meer op internet zal komen tot de zaterdag en groet jullie
*groet*
't is SIMON
(hij vind Simmy stom)
Ik ga mrgn soliciteren voor poetsvrouw !
(hij vind Simmy stom)
Ik ga mrgn soliciteren voor poetsvrouw !
Ja, het forum heeft even platgelegen op mijn computer dus hier een update van mijn vorige dagen, weken, jaren... minuten:
- Ik ben ook geslaagd, A-attest en géén vakantietaak (hoewel ik daar wel voor vreesde).. Maar dus niet
- Nele doet vakantiewerk in een taverne en dacht dat dat allemaal leuk was en al. Niet dus! De eerste dag was een hel, de tweede al iets minder, maar ook een hel! En de derde (dat was vandaag) ging een beetje, omdat het tenminste niet zo druk was! Maar wie zin heeft, kom gerust eens iets drinken of eten in "De Seats" op de Berlaarbaan in Sint-Katelijne-Waver (vlakbij Duffel, Putte, Onze-Lieve-Vrouw-Waver en Koningshooikt). Wel effe bellen of sms-en die ochtend of ik daar die dag dan wel werk hè! En als ge komt, kan er zeker wel een beetje drinkgeld af hè
- Ik hou van de solden, want dan krijg ik veel kleren!!
- Mijn grote broer is gisteren vertrokken voor een maand op zee. Hij zat al bij het leger, maar kreeg enkele maanden geleden de keuze om naar de marine over te stappen, en da heeft hij dus gedaan. En nu gaat em naar Londen, Schotland en Ierland met den boot. (zalig hè, maar ik mis hem wel )
- De muggen cirkelen mij hier rond de kop, en ik haat muggen. Ze zitten ook altijd op mijn kamer, waar het overigens veeeeeeeeeel te warm is. Ik vraag mij af hè, waarom muggen niet flauwvallen van de warmte, net zoals mensen...
- @Merel: pak een koude douche, loop rond in bikini, hou uw handen in koud water (dan koelt uw lichaam ook ineens af), spring in een vijver, fiets en blijf fietsen en stop niet (dat briesje doet goed, maar eens je gestopt bent met fietsen, druip je van het zweet), sluit u eerst op op een plek waar ge letterlijk bakt want als ge dan buiten komt lijkt da fris, drink milkshakes, EN WEES GEWOON IN HET VERVOLG WA MINDER HEET Hè!
- @Simon: Proficiat!
- @Wouter: Loser! Vakantietaak pfff...
- @Veerle: Tof!
- @Thomas: @@@@@@@@@@@@@@@@@@@
- Ik ga nu slapen of ik sta morgen in mijn taverne weer te gapen van tkan nimeer... En iedereen spreekt daar zo dialect en ik versta da amper hè! Maar den baas en de bazin zijn een week op verlof, en da's goe want daar voel ik mij minder op mijn gemak. De dochter en de zoon van de baas en de bazin zijn veel vriendelijker en toffer! En die helpe mij tenminste. De bazin zegt alleen maar: "Als ge zo goed wilt worden als uw nichtje (want die werkt daar ook) dan zult ge nog uit uw pijp moeten komen ze. Ja, die BEGINT nu wel goed te worden." Mijn nichtje werkt daar verdomme een jaaaaaaaaaaar! Kakmens dat die bazin is. Maar ja...
- Ik ging dus slapen, maar ik heb nog zoveel te vertellen!
- Ik vind het filmpje van de trouw ZA-LIG! Met dank aan Veerle, Simon en Sofie voor het maken ervan, en met dank aan Arina, Filip, Wouter, Jolien, Sofie, Merel, Simon, Veerle, Thomas en Amy voor de leuke dag! En aan de rest (JeeTee, JoP, Sarah, Annemie, Rafaël, Yasmine, Bram, Julie, en sorry als ik nog iemand ben vergeten) LOSERS want jullie hebben een supertoffe dag gemist!
- Ik ben blij dat het wat minder warm wordt, want dan is het ook minder druk op mijn werk. Maar langs de andere kant, dan hoef ik er niet op te hopen dat ik bruin Maar het is vakantie, dus weer of geen weer, we amuseren ons wel!
- Ik ga dus NU wel slapen.
Kus aan iedereen!
- Ik ben ook geslaagd, A-attest en géén vakantietaak (hoewel ik daar wel voor vreesde).. Maar dus niet
- Nele doet vakantiewerk in een taverne en dacht dat dat allemaal leuk was en al. Niet dus! De eerste dag was een hel, de tweede al iets minder, maar ook een hel! En de derde (dat was vandaag) ging een beetje, omdat het tenminste niet zo druk was! Maar wie zin heeft, kom gerust eens iets drinken of eten in "De Seats" op de Berlaarbaan in Sint-Katelijne-Waver (vlakbij Duffel, Putte, Onze-Lieve-Vrouw-Waver en Koningshooikt). Wel effe bellen of sms-en die ochtend of ik daar die dag dan wel werk hè! En als ge komt, kan er zeker wel een beetje drinkgeld af hè
- Ik hou van de solden, want dan krijg ik veel kleren!!
- Mijn grote broer is gisteren vertrokken voor een maand op zee. Hij zat al bij het leger, maar kreeg enkele maanden geleden de keuze om naar de marine over te stappen, en da heeft hij dus gedaan. En nu gaat em naar Londen, Schotland en Ierland met den boot. (zalig hè, maar ik mis hem wel )
- De muggen cirkelen mij hier rond de kop, en ik haat muggen. Ze zitten ook altijd op mijn kamer, waar het overigens veeeeeeeeeel te warm is. Ik vraag mij af hè, waarom muggen niet flauwvallen van de warmte, net zoals mensen...
- @Merel: pak een koude douche, loop rond in bikini, hou uw handen in koud water (dan koelt uw lichaam ook ineens af), spring in een vijver, fiets en blijf fietsen en stop niet (dat briesje doet goed, maar eens je gestopt bent met fietsen, druip je van het zweet), sluit u eerst op op een plek waar ge letterlijk bakt want als ge dan buiten komt lijkt da fris, drink milkshakes, EN WEES GEWOON IN HET VERVOLG WA MINDER HEET Hè!
- @Simon: Proficiat!
- @Wouter: Loser! Vakantietaak pfff...
- @Veerle: Tof!
- @Thomas: @@@@@@@@@@@@@@@@@@@
- Ik ga nu slapen of ik sta morgen in mijn taverne weer te gapen van tkan nimeer... En iedereen spreekt daar zo dialect en ik versta da amper hè! Maar den baas en de bazin zijn een week op verlof, en da's goe want daar voel ik mij minder op mijn gemak. De dochter en de zoon van de baas en de bazin zijn veel vriendelijker en toffer! En die helpe mij tenminste. De bazin zegt alleen maar: "Als ge zo goed wilt worden als uw nichtje (want die werkt daar ook) dan zult ge nog uit uw pijp moeten komen ze. Ja, die BEGINT nu wel goed te worden." Mijn nichtje werkt daar verdomme een jaaaaaaaaaaar! Kakmens dat die bazin is. Maar ja...
- Ik ging dus slapen, maar ik heb nog zoveel te vertellen!
- Ik vind het filmpje van de trouw ZA-LIG! Met dank aan Veerle, Simon en Sofie voor het maken ervan, en met dank aan Arina, Filip, Wouter, Jolien, Sofie, Merel, Simon, Veerle, Thomas en Amy voor de leuke dag! En aan de rest (JeeTee, JoP, Sarah, Annemie, Rafaël, Yasmine, Bram, Julie, en sorry als ik nog iemand ben vergeten) LOSERS want jullie hebben een supertoffe dag gemist!
- Ik ben blij dat het wat minder warm wordt, want dan is het ook minder druk op mijn werk. Maar langs de andere kant, dan hoef ik er niet op te hopen dat ik bruin Maar het is vakantie, dus weer of geen weer, we amuseren ons wel!
- Ik ga dus NU wel slapen.
Kus aan iedereen!
NeP- Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
Registration date : 12-12-08
wa een boterham Nele
en ik begrijp je commentaar naar Thomas niet...
Even mijn recent nieuws:
Ik zit hier met een poesje van nog geen 9 dagen oud zonder mama.
Zijn oogjes zijn nog toe, kmoet het melk geven en zijn stoelgang op gang brengen.
Echt schattig. Ik hoop dat het overleefd.
Het is van mijn broer. Maar die kan er nog niet voor zorgen. Hij zit op zijn werk.
Dus offert Veerle haar op,hé :-)
en ik begrijp je commentaar naar Thomas niet...
Even mijn recent nieuws:
Ik zit hier met een poesje van nog geen 9 dagen oud zonder mama.
Zijn oogjes zijn nog toe, kmoet het melk geven en zijn stoelgang op gang brengen.
Echt schattig. Ik hoop dat het overleefd.
Het is van mijn broer. Maar die kan er nog niet voor zorgen. Hij zit op zijn werk.
Dus offert Veerle haar op,hé :-)
Awel, Thomas houdt niet van @'s
Vandaag was er echt geen kat in mijn taverne. Was wel tof En nu 3 dagen vrij.
Kleine katjes zijn altijd zo schattig hè Veerle! Om op te eten! (Maar ni doen hè!)
Vandaag was er echt geen kat in mijn taverne. Was wel tof En nu 3 dagen vrij.
Kleine katjes zijn altijd zo schattig hè Veerle! Om op te eten! (Maar ni doen hè!)
Ik voel me vandaag :
wa een dagboekfragmentje zeg
ik heb nu ook werk kei leuk ma ni echt zoals ik wou
nu moet ik voor een hele maand weg dus ik mis kei veel leuke dingen
maar omdat ik later vertrek
ben ik dus 10 dage alleen en ik heb nu zo ongeveer door dat ik dus geen type ben om echt altijd alleen te zijn
ma ik zal me maar redde zeker
ik heb nu ook werk kei leuk ma ni echt zoals ik wou
nu moet ik voor een hele maand weg dus ik mis kei veel leuke dingen
maar omdat ik later vertrek
ben ik dus 10 dage alleen en ik heb nu zo ongeveer door dat ik dus geen type ben om echt altijd alleen te zijn
ma ik zal me maar redde zeker
jolly- Aantal berichten : 96
Hobby’s : lachen,mijn vrienden zot maken,plezier,musical,...
Humor : duh alle soorte humor zolang ik ni het slachtoffer ben
Ik voel me vandaag :
* Thomas vindt het erg fijn op z'n vakantiewerk
* Thomas is net naar de winkel geweest om knutselbloem te kopen en was enorm verbaasd over het
feit dat er wel 1000 soorten bloem bestaan in één winkel. En toen moest hij het zout nog ontdekken...
* Thomas moet altijd wenen als hij het trouwfilmpje bekijkt
* Thomas vindt het grappig als Nele bij aanvang van de dienst zijn naam zegt
* Thomas praat graag over zichzelf in de derde persoon
* Thomas is moe...
* Thomas doet de groetjes aan iedereen
en vraagt JoP hoe het nu met die ram is gesteld.?.
* Thomas is net naar de winkel geweest om knutselbloem te kopen en was enorm verbaasd over het
feit dat er wel 1000 soorten bloem bestaan in één winkel. En toen moest hij het zout nog ontdekken...
* Thomas moet altijd wenen als hij het trouwfilmpje bekijkt
* Thomas vindt het grappig als Nele bij aanvang van de dienst zijn naam zegt
* Thomas praat graag over zichzelf in de derde persoon
* Thomas is moe...
* Thomas doet de groetjes aan iedereen
en vraagt JoP hoe het nu met die ram is gesteld.?.
Haha Veerle, ik denk dat Sarah daar direct mee zou instemmen
Ik voel me vandaag :
Veerle zit naar werk te zoeken en heeft wel al iets, maar pas in augustus en ja, ze verveelt zich dus nu
Veerle heeft uit verveling (ja écht) Moonwalker helemaal (He-Le-Maal = de scenes waarin Michael weg rent doorgespoeld...) uitgekeken, gevolgd door RENT (525600 minuuuts...nananaaa), en Spongebob Squarpants
Veerle wacht op een telefoontje van een vriendin
Veerle doet Thomas na (ook wrss uit verveling)
Het poesje waarvoor ik zorg is nu even bij de eigenaar, maar komt mrgn terug.
Zijn oortjes staan al recht. En het was vandenacht gaan kruipen in mijn kamer.
PIEPEN dat het deed. Grappig piepertje.
Veerle wil dat het NIET regent, maar niet te warm is, zodat ze op straat kan met haar nieuwe trui uit die trendy design winkel uit Turijn
Speciaal voor jullie:
prachtig lied.
De musical zelf staat te veel stil en gaat te traag vooruit naar mijn zin, maar sommige liedjes zijn zalig. :-)
Plots gaat bv alles te snel.
Zoals in het weenliedje, plots gaat Angel dood! Issie weg!:
Veerle heeft uit verveling (ja écht) Moonwalker helemaal (He-Le-Maal = de scenes waarin Michael weg rent doorgespoeld...) uitgekeken, gevolgd door RENT (525600 minuuuts...nananaaa), en Spongebob Squarpants
Veerle wacht op een telefoontje van een vriendin
Veerle doet Thomas na (ook wrss uit verveling)
Het poesje waarvoor ik zorg is nu even bij de eigenaar, maar komt mrgn terug.
Zijn oortjes staan al recht. En het was vandenacht gaan kruipen in mijn kamer.
PIEPEN dat het deed. Grappig piepertje.
Veerle wil dat het NIET regent, maar niet te warm is, zodat ze op straat kan met haar nieuwe trui uit die trendy design winkel uit Turijn
Speciaal voor jullie:
prachtig lied.
De musical zelf staat te veel stil en gaat te traag vooruit naar mijn zin, maar sommige liedjes zijn zalig. :-)
Plots gaat bv alles te snel.
Zoals in het weenliedje, plots gaat Angel dood! Issie weg!:
Hey Thomas,
met de ram gaat het qua gezondheid wel goed, maar het is duidelijk dat ie zich wel echt eenzaam voelt en een beetje verveelt, net als Veerle. Mss kunnen ze elkaar wel gezelschap houden. Nu dat poesje toch terug naar de eigenaar gaat ...
met de ram gaat het qua gezondheid wel goed, maar het is duidelijk dat ie zich wel echt eenzaam voelt en een beetje verveelt, net als Veerle. Mss kunnen ze elkaar wel gezelschap houden. Nu dat poesje toch terug naar de eigenaar gaat ...
Morgen heb ik dat poesje weer !!
Dit is niet het poesje, maar 't is even groot en zwart als dit
Dit is niet het poesje, maar 't is even groot en zwart als dit
Het poesje is terug, nog steeds gezond :-)
't Is wel triest, zonder de mama.
't zoekt affectie.
't Is wel triest, zonder de mama.
't zoekt affectie.
Ja, RENT, kging normaal gezien rond Kerstmis naar die musical kijken in de musicalafdeling van het conservatorium van Brussel, maar ik had examens en dus is moeke in mijn plaats gegaan. En da liedje Seasons of Love heb ik in de muziekschool ook al moeten zingen in het jazzkoor. Ik wist ni data van die musical was, tis echt een mooi liedje hè Ik ga RENT ook is bekijken denkik... Hoewel Veerle het geen goeie film vond Angel das toch dien homo hè?
Ik voel me vandaag :
Ik begin al tekenen van erge verveling eenzaamheid en zieligheid te vertonen
en dat in de vakantie !!!
- ik probeer het plafond van mijn kamer met 720 cd's te beplakken waarvan er nu 220 omhoog
hangen al zijn er ondertussen 2 naar beneden gedondert
- ik heb een heel boekuitgelezen deze ochtend omdat ik geen zin had om op te staan
- ik ben met de hond half hofdtade doorgeshokt
- Ik zit al een hele week te wachten op een mail van de bib omdat er miss een boek is binnengebtacht
- EN IK HEB MIJN KAMER OPGERUIMD!!!!!
en het toppunt tot nu toe
ik heb op ketnet naar een film van barbie gekeken , EN IK VOND HEM NOG MOOI OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!
help ,
maar ja voor de rest valt alles wel mee
sofie en lisa ( of liza ) zijn gekomen en dan hebben we eerst een milk-schake gemaakt
die meer smaakte naar gesmolte ijs maar wel lekker was.
en hebben we ook nog naar een film te kijken die waar we constant commentaar opgave
maar die we uiteindlijk wel goed vonden om daarna alle jarko haren uit de ijspot te vissen en die vervolgens leeg te eten ...
en ik heb van lisa ( if liza ) kei veel moppen gehoord
3 lieveheersbeestjes zitten op een blag en dan zegt er één :
hé waar blijft de rest ?
2 aarbeien gaan naar een boerderij en zegt er één :
kijk een paard
och ja en zo kunt ge nog wel even voort gaan
sorry als ik iemand heb verveelt maar ja dit lezen is geen verplichting
en dat in de vakantie !!!
- ik probeer het plafond van mijn kamer met 720 cd's te beplakken waarvan er nu 220 omhoog
hangen al zijn er ondertussen 2 naar beneden gedondert
- ik heb een heel boekuitgelezen deze ochtend omdat ik geen zin had om op te staan
- ik ben met de hond half hofdtade doorgeshokt
- Ik zit al een hele week te wachten op een mail van de bib omdat er miss een boek is binnengebtacht
- EN IK HEB MIJN KAMER OPGERUIMD!!!!!
en het toppunt tot nu toe
ik heb op ketnet naar een film van barbie gekeken , EN IK VOND HEM NOG MOOI OOK!!!!!!!!!!!!!!!!!
help ,
maar ja voor de rest valt alles wel mee
sofie en lisa ( of liza ) zijn gekomen en dan hebben we eerst een milk-schake gemaakt
die meer smaakte naar gesmolte ijs maar wel lekker was.
en hebben we ook nog naar een film te kijken die waar we constant commentaar opgave
maar die we uiteindlijk wel goed vonden om daarna alle jarko haren uit de ijspot te vissen en die vervolgens leeg te eten ...
en ik heb van lisa ( if liza ) kei veel moppen gehoord
3 lieveheersbeestjes zitten op een blag en dan zegt er één :
hé waar blijft de rest ?
2 aarbeien gaan naar een boerderij en zegt er één :
kijk een paard
och ja en zo kunt ge nog wel even voort gaan
sorry als ik iemand heb verveelt maar ja dit lezen is geen verplichting
merel- Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Registration date : 11-12-08
NeP schreef:Ja, RENT, kging normaal gezien rond Kerstmis naar die musical kijken in de musicalafdeling van het conservatorium van Brussel, maar ik had examens en dus is moeke in mijn plaats gegaan.
Ik weet daarvan, een groepje van mijn school ging, maar ik had zelf toneel les die avond dat ik zelf niet mee kon toen.
En mijn vrienden zijn toen zelf niet meer binnengeraakt. Aangezien ze 5 min te laat waren. Stom eigenlijk. Ze hadden dus al betaald.
'k vind de musical wel mooi maar 'k Vind alles gewoon nogal traag. En de hele tijd zo depressief.
Ok ik heb het ook niet voor vrolijke musicals, maar t gaat daar zo de hele tijd van 'we moeten gewoon van elkaar houden' en zo
en dat is wel mooi, maar eigenlijk slaat het tegelijkertijd eigenlijk op niets. 't Is zo , jah...leeg. Lege liefde.
Ja Angel is de travestiet. Maar er zijn meer homo's in die film.
't gaat over aids en 'la bohème' enzo.
Kunstenaars.
een beetje het RITS, eigenlijk
@Merel: ik wil uw plafond zien ! Moet echt sjiek zijn.
En Lisa (of liza) heeft wel humor zeg !
En kijk jij ook naar daarmee basta en H20 ? want kga da missen vandenavond op KETNET.
Dat is NOG wijzer dan BARBIE !
Aaah, gisteren mijn TV 5 min te vroeg aangezet. Kzag daar Jelle Cleymans en moest toen dringend naar de WC.
Pagina 12 van 31 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 21 ... 31
Pagina 12 van 31
Permissies van dit forum: