Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC
+11
Thomas.
x_arina_x
merel
Annemie
Sarah
NeP
SimOnline
jolly
JoP
Wouter
nDurlie
15 plaatsers
Pagina 14 van 31
Pagina 14 van 31 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 31
Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC
maandag 13 juli 2009
ik ben om 7:28 opgestaan omdat er een drilboor in mijn living zat te drillen en we nu een gat in onze muur hebben om een raam in te zetten
da heb gegeten en ik dacht mama zal wel gaan thee gezet hebben ds ik pak melk en wat bleek dat er dus WEL thee was....
dan heb ik een bad gepat en da was kei relaxerent
en dan heb ik piano gespeeld-gsmst-gefacebookt-thee gedronken, steerenmix met anijs-smaak-,
dan ben ik om belwaarde gefietst en dr stond daar zo een man met een gele helm die zij dat ik smaak had omdat ik een gele koptelefoon aan had dan ben ik naar de bibliotheek gefietst en heb mijn boete betaald en heb ik twee cd's van moby gehuurt
en een boek gehuurt waar de naam het mij van ontneemt
om 10:57 heb ik de trein genomen naar gent sint-pieters
ik ben daar aangekomen en 10 min gewacht
dan kwam men vriendin zowee en hebben we geshopt in gent
maar dat duurde nog al vooralleer ik mijn gedacht vond en dan heb ik uiteindelijk in een schoenewinkel een broek gekocht en een gele t-shirt in de cream at gent.
dan rond 17:00 ging ik naar de warrandestraat naar theater larf om mijn nieuwe cast te leren kennen en ik was aangenaam verast
onder hen was er een 8jarige zoon van Luc de vos (gorkie) die kweetnie hoe hyper actief is hij praat meer dan merel en onder meer gille de schryver of zoiets zeker is googlen een bekend gezicht van tv voor de sara's onder ons....
en anders moetge gwn in google code 37 in tikken.
en dan nog iemand van 13jaar die jullie wss niet kennen
dan heb ik op de trein naar huis een artikkel van pascal platel gelezen.
.
ik ben om 7:28 opgestaan omdat er een drilboor in mijn living zat te drillen en we nu een gat in onze muur hebben om een raam in te zetten
da heb gegeten en ik dacht mama zal wel gaan thee gezet hebben ds ik pak melk en wat bleek dat er dus WEL thee was....
dan heb ik een bad gepat en da was kei relaxerent
en dan heb ik piano gespeeld-gsmst-gefacebookt-thee gedronken, steerenmix met anijs-smaak-,
dan ben ik om belwaarde gefietst en dr stond daar zo een man met een gele helm die zij dat ik smaak had omdat ik een gele koptelefoon aan had dan ben ik naar de bibliotheek gefietst en heb mijn boete betaald en heb ik twee cd's van moby gehuurt
en een boek gehuurt waar de naam het mij van ontneemt
om 10:57 heb ik de trein genomen naar gent sint-pieters
ik ben daar aangekomen en 10 min gewacht
dan kwam men vriendin zowee en hebben we geshopt in gent
maar dat duurde nog al vooralleer ik mijn gedacht vond en dan heb ik uiteindelijk in een schoenewinkel een broek gekocht en een gele t-shirt in de cream at gent.
dan rond 17:00 ging ik naar de warrandestraat naar theater larf om mijn nieuwe cast te leren kennen en ik was aangenaam verast
onder hen was er een 8jarige zoon van Luc de vos (gorkie) die kweetnie hoe hyper actief is hij praat meer dan merel en onder meer gille de schryver of zoiets zeker is googlen een bekend gezicht van tv voor de sara's onder ons....
en anders moetge gwn in google code 37 in tikken.
en dan nog iemand van 13jaar die jullie wss niet kennen
dan heb ik op de trein naar huis een artikkel van pascal platel gelezen.
.
SimOnline- Aantal berichten : 159
Leeftijd : 30
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
Registration date : 06-12-08
Boeiend zeg. Met die updates van Simon bent ge altijd een uurtje zoet, die jongen doet zijn best maar hij kan echt ni typen hè!
NeP- Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
Registration date : 12-12-08
* NeP moest vandaag werken en heeft van haar bazin een compliment gekregen. Ze zei dat ik er al goed mee weg was, en dat niet veel mensen dat zo snel hebben. Tof hè!!!
* Raad eens wat NeP momenteel aan het drinken is? Jep, inderdaad. Het juiste antwoord is milkshake
* Morgen gaat NeP naar de zee! Eindelijk! Ik heb de zee al een jaar ofzo niet gezien
* Kunt ge u dit voorstellen: voor de moment is NeP gewoon NIET verliefd! Ö Wonderbaarlijk hè! Meestal verplicht ik mijzelf om op iemand die ik al ken verliefd te zijn, om niet op iemand anders verliefd te worden. Want ik word heel snel verliefd. Snap je? Zo ja, nice! Zo nee, pech, ik leg het niet nog is uit!
* NeP vraagt zich af hoe het komt dat sommige berichten hier gewoon verdwijnen? Of heb ik even in de toekomst geleefd?
* NeP gaat stoppen met zeveren. Toedels!
* Raad eens wat NeP momenteel aan het drinken is? Jep, inderdaad. Het juiste antwoord is milkshake
* Morgen gaat NeP naar de zee! Eindelijk! Ik heb de zee al een jaar ofzo niet gezien
* Kunt ge u dit voorstellen: voor de moment is NeP gewoon NIET verliefd! Ö Wonderbaarlijk hè! Meestal verplicht ik mijzelf om op iemand die ik al ken verliefd te zijn, om niet op iemand anders verliefd te worden. Want ik word heel snel verliefd. Snap je? Zo ja, nice! Zo nee, pech, ik leg het niet nog is uit!
* NeP vraagt zich af hoe het komt dat sommige berichten hier gewoon verdwijnen? Of heb ik even in de toekomst geleefd?
* NeP gaat stoppen met zeveren. Toedels!
Ik voel me vandaag :
waarom stoppen met zeveren ?
daarvoor noemt het toch 'het grote zevertoppic'?
nu zijn er weeral 3 cd's naar beneden gevallen !
ah ja Nele
ik heb ook al over u gedroomt hoor :
ik moest samen met u heel de tij over heggetjes springen in onze straat
en er was ook iets met een tuinslang ( dat was de nacht na die fotoshoot en toen was simon tegen het einde heel de tijd in rijm aan het praten/zingen/zagen)
en toen moest ik dat in mijn droom ook heel de tijd doen ...
maar heel goed weet ik het niet meer .
En ik heb ook al is over Thomas gedroomt en nog is over Sofie en...
en ik ben gisteren naar de zee geweest , maar dat was samen met mensen die duits spraken
dus ge kunt niet geloven hoe een interessante gesprekken wij hebben gevoerd .
Dus heb ik geprobeert mijn boek te lezen maar er waren zo'n vreselijke zandstormen dat mijn boek zo vol zand lag dat ik het nu nog altijd niet dicht krijg!
en ik ben Sofie en lisa ( maar je spreekt het uit als liza ) tegengekomen !, dat noemt men nu toevallig
ik dacht dat we miss ook een ' het mege grote zaag toppic' konden maken
voor mensen die hun hard eens willen luchten ?
daarvoor noemt het toch 'het grote zevertoppic'?
nu zijn er weeral 3 cd's naar beneden gevallen !
ah ja Nele
ik heb ook al over u gedroomt hoor :
ik moest samen met u heel de tij over heggetjes springen in onze straat
en er was ook iets met een tuinslang ( dat was de nacht na die fotoshoot en toen was simon tegen het einde heel de tijd in rijm aan het praten/zingen/zagen)
en toen moest ik dat in mijn droom ook heel de tijd doen ...
maar heel goed weet ik het niet meer .
En ik heb ook al is over Thomas gedroomt en nog is over Sofie en...
en ik ben gisteren naar de zee geweest , maar dat was samen met mensen die duits spraken
dus ge kunt niet geloven hoe een interessante gesprekken wij hebben gevoerd .
Dus heb ik geprobeert mijn boek te lezen maar er waren zo'n vreselijke zandstormen dat mijn boek zo vol zand lag dat ik het nu nog altijd niet dicht krijg!
en ik ben Sofie en lisa ( maar je spreekt het uit als liza ) tegengekomen !, dat noemt men nu toevallig
ik dacht dat we miss ook een ' het mege grote zaag toppic' konden maken
voor mensen die hun hard eens willen luchten ?
merel- Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Registration date : 11-12-08
hebbe we dat dan al niet?
ik heb vandaag ontdekt dat studio100 NIET symphatiek is,
ik was vandaag op de set van Amika om te figureren en ik dacht waarom loopt dat daar nu nie vol met veerle colles die zijn teminste sympathiek...
ik heb er 3 uur over gedaan om er te geraken en 3uur terug... om dan een uurtje te figureren...
maar ik vond het wel interesant want dei werken gans anders dan bij menuet
maar menuet die zijn te minste symphatiek da kunde dus nie zeggen van studio100 heh en die acteurs,, azon een feeks da daar bij zat...
ik hoop da ik later zo nie wordt
ik weet het ik typ altijd schrijf foute maar beschouw dat als dichterleke vrijheid
dan maak ik julie namiddag interesanter met het verbetern van woorden
ik heb vandaag ontdekt dat studio100 NIET symphatiek is,
ik was vandaag op de set van Amika om te figureren en ik dacht waarom loopt dat daar nu nie vol met veerle colles die zijn teminste sympathiek...
ik heb er 3 uur over gedaan om er te geraken en 3uur terug... om dan een uurtje te figureren...
maar ik vond het wel interesant want dei werken gans anders dan bij menuet
maar menuet die zijn te minste symphatiek da kunde dus nie zeggen van studio100 heh en die acteurs,, azon een feeks da daar bij zat...
ik hoop da ik later zo nie wordt
ik weet het ik typ altijd schrijf foute maar beschouw dat als dichterleke vrijheid
dan maak ik julie namiddag interesanter met het verbetern van woorden
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
ee
ik heb dringend hulp nodig...
ik moet voor mijn chiro kamp aan laborante kleding graken
en aan motor kleding
ik zie thomas en veerle zaterdag
kan als iemand dat heeft aan thomas bezorgen voor zaterdag dat dat zo langs mij kan geraken
en aan motor kleding
kan als iemand dat heeft aan thomas bezorgen voor zaterdag dat dat zo langs mij kan geraken
Ik voel me vandaag :
Ik heb dat niet, sry simon
en ik test even of mijn bericht werkt
want Nele en Thomas hebben een probleem met dit forum
en ik test even of mijn bericht werkt
want Nele en Thomas hebben een probleem met dit forum
ja ik ook veel ik kan veel paginas nie openen die ik vroeger wel kon openen maar ask et probeer op nen andere computer zijnt ander paginas die k nie kon openen
Ik voel me vandaag :
Ik vertrek sebiet naar Spanje voor twee weken
Dn 30ste benk normaal terug
Au revoir !
Dn 30ste benk normaal terug
Au revoir !
SimOnline schreef:ee
en aan motor kleding
ik herhaal da kan toch nie dat NIEMAND da heeft?
waar zijn julie carnavals instincten dan?
Ik voel me vandaag :
ok de verkleed dink is even veranderd er is nog wa bijgekomen
kan iemand mij helpe?
Bosjesmannen verkleedgerief, oermensen, ...
Biker verkleedgerief (Motorbende, marcelleken, leren vest, stoere schoenen, vette zonnebril, ...
In Cognito verkleedgerief (dus jullie moeten zich met deze kledij verkleden als normale mensen, maar wel onherkenbaar voor elkaar) Jullie snappen het wel he, jullie moeten verkleed als een normale persoon opgaan in de mensenmassa, zonder dat wij jullie niet herkennen, maar jullie moeten er wel normaal uitzien, zodat het niet opvalt dat jullie verkleed zijn.
kan iemand mij helpe?
Biker verkleedgerief (Motorbende, marcelleken, leren vest, stoere schoenen, vette zonnebril, ...
In Cognito verkleedgerief (dus jullie moeten zich met deze kledij verkleden als normale mensen, maar wel onherkenbaar voor elkaar) Jullie snappen het wel he, jullie moeten verkleed als een normale persoon opgaan in de mensenmassa, zonder dat wij jullie niet herkennen, maar jullie moeten er wel normaal uitzien, zodat het niet opvalt dat jullie verkleed zijn.
Ik voel me vandaag :
Da laatste snap ik niet helemaal. Dan doet ge toch gewoon uw eige kleren aan? Of die van uw zus ofzo?SimOnline schreef:ok de verkleed dink is even veranderd er is nog wa bijgekomen
kan iemand mij helpe?
Voor bosjesman kan ik je misschien wel helpen. Mijn broer zit in het leger, en die heeft wel zo'n groen-bruine broek ofzo, maar ik weet niet of dat dat echt bosjesman is. (En mijn broer zit nu met de marine in Engeland dus ik kan ook niet vragen of ik zijn broek mag uitlenen.) En het zou eventueel kunnen dat we op zolder nog zo'n schapevelletjes hebben liggen... Voor zo'n motording heb ik niet echt iets geschikt.
Laat je nog iets weten, Simon?
Ik voel me vandaag :
Over verkleden gesproken.
Ik draag volgende week zondag een middeleeuws kleed op de haagpreek in de Gentse Feesten.
(We herdenken het begin van het Calvinisme met meneer Calvijn en zijn haagpreken, want wij, evangelisch christenen enzo zijn daar eigenlijk door ontstaan)
Dus...komt er iemand kijken?
KIJKEN! NIET LACHEN!
Ok, mijn dag voor vandaag:
Ik ben gaan shoppen met een Metroman en die heeft me schoenen laten kopen die hij mooi vind.
Dusja ze zijn wel leuk. Maar ze zijn anders dan normaal.
Ik moet afscheid nemen van mijn Bxl-Z vuilbakschoenen.
Kheb ze wel nog niet durven weg gooien.
Dan heb ik ook een schijf van 1TB !! gekocht voor de PC.
Want jah, ik moet mijn NZO materiaal érgens plaatsen.
Ik draag volgende week zondag een middeleeuws kleed op de haagpreek in de Gentse Feesten.
(We herdenken het begin van het Calvinisme met meneer Calvijn en zijn haagpreken, want wij, evangelisch christenen enzo zijn daar eigenlijk door ontstaan)
Dus...komt er iemand kijken?
KIJKEN! NIET LACHEN!
Ok, mijn dag voor vandaag:
Ik ben gaan shoppen met een Metroman en die heeft me schoenen laten kopen die hij mooi vind.
Dusja ze zijn wel leuk. Maar ze zijn anders dan normaal.
Ik moet afscheid nemen van mijn Bxl-Z vuilbakschoenen.
Kheb ze wel nog niet durven weg gooien.
Dan heb ik ook een schijf van 1TB !! gekocht voor de PC.
Want jah, ik moet mijn NZO materiaal érgens plaatsen.
jah nele het is wss al te laat maar dat schapendink kan wel helpe ma da legerding is nie echt wa dak bedoel
en da laatste tis de bedoeling da mijn vrienden mij niet herkennen maar dak er niet verkleed uit zie...
ik heb zo al een bril waar dak wa anders door zie,
ik denk da da zo wa alterego is denk da da da is da ze bedoele
en da laatste tis de bedoeling da mijn vrienden mij niet herkennen maar dak er niet verkleed uit zie...
ik heb zo al een bril waar dak wa anders door zie,
ik denk da da zo wa alterego is denk da da da is da ze bedoele
Ik voel me vandaag :
Veerle, ik had gisteren men laatste trein gemist,,
u computer loog want ij was nie op da moment daar
men ouders zijn me dan komen halen
hoe wast ng op de gentse
hoe wast ng op de gentse
Ik voel me vandaag :
SimOnline schreef:Veerle, ik had gisteren men laatste trein gemist,,
hoe wast ng op de gentse
Oei, dat is minder.
Ik zag u bus aankomen toen ik naar mijn vrienden rende die dus (hoe lief kunnen ze zijn) 50 min op mij hebben staan w88.
Ik had ze dus niet zien staan eerst
Maar goed, twas leuk, kheb 'rauw en onbesproken' gezien en dan gebaudelood.
Maar t begon toen te regenen.
Toen heb ik een hele rare kerel leren kennen die de hele tijd danste en wou dat ik foto's nam, maar ik wou eigenlijk gwn rustig praten met een andere Thomas
En toen zijn er ook die momenten waar ge elkaar kwijt raakt tussen t volk en dan andere mensen tegen komt die ge kent en daar bij blijft hangen
En waarna iedereen elkaar dan terug vind en waar je plots niet meer weet tegen wie je eerst wil praten.
Maar het regende steeds meer en steeds natter.
't stak ons tegen.
Heb het niet te laat willen maken.
Ik had koud en verlangde plots naar mijn bed.
Wa zijn da ook voor regelingen. 't Laten regenen op de Gentse feesten...
tis zo...
ge hebt wel een colle toilet maat..
jammer van de zee geluiden
ik zou mij daar dus uren kunnen in amuseren heh...
(nu dnkt iedereen wa voor een rare toilet heeft colle toch?)
alez kge ng wa facebooken
-dag verdwaalde reiziger
-plafontcd liefhebber
-colle
-wouter?
-nele?
ge hebt wel een colle toilet maat..
jammer van de zee geluiden
ik zou mij daar dus uren kunnen in amuseren heh...
(nu dnkt iedereen wa voor een rare toilet heeft colle toch?)
alez kge ng wa facebooken
-dag verdwaalde reiziger
-plafontcd liefhebber
-colle
-wouter?
-nele?
Ik voel me vandaag :
kben trug!!
na een paar weekjes ziek en 2 weekjes 'Hoop voor Brussel'. kga ni heel tzevertopic lezen om in te halen, daar ben ik te lui voor, maar kzal er wel ni al te veel op gemist hebben zeker?
maar kheb ondertussen ook een beetje aan de musical gedacht: tijdens 'Hoop voor Brussel' heb ik mee acties gedaan om mensen over God te vertellen, dus dat was wel een goeie inleving voor mijn rol
na een paar weekjes ziek en 2 weekjes 'Hoop voor Brussel'. kga ni heel tzevertopic lezen om in te halen, daar ben ik te lui voor, maar kzal er wel ni al te veel op gemist hebben zeker?
maar kheb ondertussen ook een beetje aan de musical gedacht: tijdens 'Hoop voor Brussel' heb ik mee acties gedaan om mensen over God te vertellen, dus dat was wel een goeie inleving voor mijn rol
Annemie- Aantal berichten : 125
Leeftijd : 36
Ik voel me vandaag :
Registration date : 27-01-09
Simon: vlgnde keer als je komt maak ik de zee geluiden!
Annemie: Superrr !!!
En over mezelf, wat maak ik nu weer mee:
Ik sta blijkbaar in de krant...
ik krijg hier het ene berichtje na het andere.
Ik begin te voelen hoe het is om beroemd te zijn.
Maar ik blijf normaal, hoor
Simon, we kopen straks samen de krant...
Annemie: Superrr !!!
En over mezelf, wat maak ik nu weer mee:
Ik sta blijkbaar in de krant...
ik krijg hier het ene berichtje na het andere.
Ik begin te voelen hoe het is om beroemd te zijn.
Maar ik blijf normaal, hoor
Simon, we kopen straks samen de krant...
ahum meneertje Simon, ik krijg hier net bezoek van Thomas. En Thomas babbelde heel veel en hij zei o.a. da gij dacht da da ook repetitie was vr mij? Ik wist wel data jullie gevecht was, maar tkon wel zijn data in Mechelen of SKW ofzo was, dan konk u die verkleedkleren geven hè.
Ik voel me vandaag :
mijn status is vanaf morgen op offline
chiro kamp wordt zaaaalig!!
@annemie: supperr, jop jop jop jop jop jop jop jop jop jop jop jop jop jop.. mister jopmen give me your nep....
@veerle: veel geluk met u preek dink de krant kopen was een dom idee...
@nele: ik snap u niet.
@merelnatuur: waar waart ge vandaag???
@sofie: ik hoop dat ge ng leuke ritmes tikt op chirokamp
@thomas: verdwaald
@wouter: spanje phuh wat kan het leven toch mooi zijn voor u
@jolien: ik hoop dat ge het ng lang uithoud op waar ist daar..; euhm... jah dink daar eh.. tajjland?
@arina: kom op forum
@amy we moete afspreke me julie vr die workshops
@derest: zonder roltrap komt ge nergens
chiro kamp wordt zaaaalig!!
@annemie: supperr, jop jop jop jop jop jop jop jop jop jop jop jop jop jop.. mister jopmen give me your nep....
@veerle: veel geluk met u preek dink de krant kopen was een dom idee...
@nele: ik snap u niet.
@merelnatuur: waar waart ge vandaag???
@sofie: ik hoop dat ge ng leuke ritmes tikt op chirokamp
@thomas: verdwaald
@wouter: spanje phuh wat kan het leven toch mooi zijn voor u
@jolien: ik hoop dat ge het ng lang uithoud op waar ist daar..; euhm... jah dink daar eh.. tajjland?
@arina: kom op forum
@amy we moete afspreke me julie vr die workshops
@derest: zonder roltrap komt ge nergens
Ik voel me vandaag :
oooh even afscheid nemen van Simon -snif-
en nu door gaan
Ik had gisteren een toffe dag met Simon in Mechelen.
'De avonturen van de roltrapdansers deel 1: De zoektocht naar JoP'
Dat was nogal wat, hoor.
We hebben weer een stukje Mechelen bij gezien.
Ik was pas om 21.30u terug in Gent (omdat ik de stoptrein naar Gent moest nemen van Simon)
Maar we hebben een nieuwe vriendin gemaakt op de trein, Zoë, en ze was erg geïnteresseerd in NZO en ze is nu mijn vriendinnetje op Facebook geworden!
En ondertusse is ze vollop reclame aan het maken voor ons !!
Eenmaal in Gent ben ik maar direct gaan feesten!
Ik was thuis om 07.00u
Dat was pas een LANGE DAG !
En nu ben ik een storyboard voor een NZO trailer aan het maken.
Ik kan niet iedereen van jullie er in verwerken, omdat het SNEL moet gaan.
En hij zal in Gentbrugge gefilmd moeten worden en moet SNEL afgewerkt zijn.
@ Nele: wij dachten dat JIJ dat dacht...
Over Simon: Ik ga een weekje de énige professionele roltrapdanser in België zijn!
Zeg en nog wat, 't is 40 jaar geleden dat ik de eerste voet op de maan zette!
en nu door gaan
Ik had gisteren een toffe dag met Simon in Mechelen.
'De avonturen van de roltrapdansers deel 1: De zoektocht naar JoP'
Dat was nogal wat, hoor.
We hebben weer een stukje Mechelen bij gezien.
Ik was pas om 21.30u terug in Gent (omdat ik de stoptrein naar Gent moest nemen van Simon)
Maar we hebben een nieuwe vriendin gemaakt op de trein, Zoë, en ze was erg geïnteresseerd in NZO en ze is nu mijn vriendinnetje op Facebook geworden!
En ondertusse is ze vollop reclame aan het maken voor ons !!
Eenmaal in Gent ben ik maar direct gaan feesten!
Ik was thuis om 07.00u
Dat was pas een LANGE DAG !
En nu ben ik een storyboard voor een NZO trailer aan het maken.
Ik kan niet iedereen van jullie er in verwerken, omdat het SNEL moet gaan.
En hij zal in Gentbrugge gefilmd moeten worden en moet SNEL afgewerkt zijn.
@ Nele: wij dachten dat JIJ dat dacht...
Over Simon: Ik ga een weekje de énige professionele roltrapdanser in België zijn!
Zeg en nog wat, 't is 40 jaar geleden dat ik de eerste voet op de maan zette!
pas maar op met die gentse feesten.
ik ken iemand die in elkaar is geslagen door een of andere zot.
Die licht nu zonder tanden en gebroken ribben in het ziekenhuis
ik ken iemand die in elkaar is geslagen door een of andere zot.
Die licht nu zonder tanden en gebroken ribben in het ziekenhuis
Sijsje- Aantal berichten : 129
Leeftijd : 28
Hobby’s : Ch!ro!
Humor : flauwe:-)
Ik voel me vandaag :
Héla, dr sta wel copyright op "NeP" hè! Wa is da nu trouwens voor iets?SimOnline schreef:@annemie: supperr, jop jop jop jop jop jop jop jop jop jop jop jop jop jop.. mister jopmen give me your nep....
En da ge da ni snapt, da kan ik wel begrijpen, never mind!
Het heeft hier deze namiddag serieus gedrasht, en mijn dakraam stond blijkbaar nog open. Dus nu is mijn toetsenbord, mijn computerscherm, mijn brief die ik naar Barbara was ant schrijven, mijn jeans en t-shirt, mijn papieren zakdoekjes, mijn nieuwe schoenen, mijn bijbel, mijn handtassen, ALLES is KLETSNAT! Maar kheb geen zin om het nu op te kuisen dus doe ik dat lekker NIET!
En int café wast ook een miserie. Het terras zat VOL, en ineens begint da te onwere, te waaie, te gieten van tkan nimeer, en iedereen ineens naar binne. Wij dus (opdieners) allemaal naar buiten, de parasol was opt straat gewaaid, bijna tegen de auto's, onzen boom was omgewaaid, keiveel glazen naar de vaantjes, al die asbakken kletsnat, en wij dus ook kletsnat Maar het was wel is cool om meegemaakt te hebben. Bovendien viel even later de stroom uit, moesten ze in de keuken met een zaklamp alles regelen, de computer lag plat dus konden we geen bestellingen doorgeven en blablablablaaaaaaaaaaa. Maar het was eigenlijk wel grappig
Sowieso dat ik nu het spannendste heb meegemaakt!
Ik voel me vandaag :
Pagina 14 van 31 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 31
Pagina 14 van 31
Permissies van dit forum: