Go-Live
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

+11
Thomas.
x_arina_x
merel
Annemie
Sarah
NeP
SimOnline
jolly
JoP
Wouter
nDurlie
15 plaatsers

Pagina 3 van 31 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 31  Volgende

Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Wouter za mei 23, 2009 9:04 pm

Waarom gebeurt er bij mij nooit iets op de sportdag ?

N khb n foto me mn nieuwe haarlkleur Very Happy
Mr 't is wel ni zo heel duidelijk, mr de zagers (Razz) hebbe nu wel hun goesting xD

We kunnen over SHOPPEN praten Very Happy
Ik ga dus echt superrrgraag shoppe he!! Alhoewel dak ni altijd gnoeg geld bijheb om leuke spulle n dinge te kope, kvin da ook al gwn plezant om gwn rond te lope in winkels en dn gwn dinges te passe of gwn over de klere die dr hange te prate, kvin da echt supprfijn! Ook al gewoon de sfeer die dr zo hangt in n (ni te drukke) winkelstraat vind ek zaalig!
M.a.w. SHOPPE RULEZZZ ! cheers
Wouter
Wouter

Aantal berichten : 183
Leeftijd : 31
Woonplaats : Mechelen / Sint Katelijne Waver
Hobby’s : Niemand Ziet Ons * JIP * Circolito
Humor : Tja, Vanalles zowa..
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

http://nl.netlog.com/InstantWouter

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Annemie za mei 23, 2009 9:28 pm

@ wouter: woow, wouter, ge zijt een droomvriend voor heel wa meisjes! meestal als meisjes met hun vriend gaan shoppen zitten ze binnen de kortste keren op elkaar te zagen omdat het meisje uitgebreid wil kijken en passen en het de jongen niet interesseert.
en uw haar is trouwens goedgekeurd Wink (zoals het er op foto uitziet toch)

@ Jolien: jaaa, kheb daar ook ooit sportdag gedaan in da domein. da's daar kei leuk!! mr kben nooit nat geworden Razz die tarzan was echt griezelig met die vrije val.

@ simon en veerle: kheb de roltrappen in Bxl ook gezien! da's echt een kei chique hal gewoon! maar het dak lekt er wel een beetje heel erg. en da voor nieuw te zijn... tzal ni lang meegaan vrees ik What a Face
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  x_arina_x za mei 23, 2009 10:16 pm

SimOnline schreef:@ veerle hehad me het al gevraagd en kdacht van ok wijs ... en dan keek ik en keek ik.... en ik zag toch wel dat er een repetitie van nzo was zeker dus ik kon niet meegaan. met wie moet ik nu roltrapdansen... man we zitte me een groot probleem

maar wistge dat ze nu in aalst int nieuw station ook ne roltrap gaan zette? ik bedoel ze kunnen ons geen beter cadeau geven dan da eh? ma ze zijn even dom dan in gent-sint-pieters heh ajah ze doen alleen maar naar boven nen roltrap. rare mensen.
en wistge twas zo dinsdag sportdag en ons school was nen bus terug vergete te bestellen. dus stonde we daar tot 6u in deinze en iedereen begon echt depresief te worden en al en ik ook. dan gingen we met de bus naar tstaion van deinze. ik al van smorgens naar uitgekeken naar men chocolade melk met marshmallows en chocolade poeder en kaneel der op. en dan was da zo onbereik baar. ik was echt doodop want khad de ganse dag gesport. we komen daar aan in da station. en ik zag et echt nie meer zitten maar DAN zag ik een Roltrap. en ik tege iedereen waaw ne roltrap das was echt het enige dat men dag nog goe kon maken, ok iedereen vond mij raar. en kwas maar om half 8 thuis. had juist men trein gemist in gent-sint-pieters. maar ik had dan een chocolademelk met marshmallows en chocoalde poeder en kaneel poeder dus ik was dan toch nog kontent.

het forum leeft ng wa da ge wel niet allemaal uit chocolad e kunt hale
maar ik denk dat et ver over geweest is ok een nieuw onderwerp...
...

ajah en ok ik snap da ge ben en jerrys maar een domme rage vind. maar tis wel lekker en ok der is beter ijs bv. in den illi op de koremarkt in gent nog beter ijs dan in australian home icecream,
ajah en waar ik ook niet tegen kan is mensen die altijd het zelfde ijs nemen (kuch kuch veerle)want dan proeft ge al de rest niet. en aardbei suckt zwaar en we eindigen dit onderwerp met de leuze i scream you scream we all scream for ice scream!
...

eeft der iemand een idee?

in brugge zijn er overal roltrappern ze XD
om naar boven en naar beneden te gaan xD
x_arina_x
x_arina_x

Aantal berichten : 18
Leeftijd : 31
Woonplaats : Blankenberge
Hobby’s : tekenen,dansen,tv,music,vrienden,toneel,
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  jolly za mei 23, 2009 10:17 pm

nee arina
nu gaat het over shoppe
jolly
jolly

Aantal berichten : 96
Leeftijd : 31
Woonplaats : Mechelen en Putte
Hobby’s : lachen,mijn vrienden zot maken,plezier,musical,...
Humor : duh alle soorte humor zolang ik ni het slachtoffer ben
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue87 / 10087 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  x_arina_x za mei 23, 2009 10:21 pm

jolly schreef:nee arina
nu gaat het over shoppe


xD
x_arina_x
x_arina_x

Aantal berichten : 18
Leeftijd : 31
Woonplaats : Blankenberge
Hobby’s : tekenen,dansen,tv,music,vrienden,toneel,
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel ma mei 25, 2009 8:57 pm

Onze sportdag was anders ook ni helemaal normaal
ge moest daar zonder begeleiders naar de activiteiten gaan ( in de nekker ) en ge kunt het al raden hé , wij natuurlijk helemaal verdwaald . Komen daar veel te laat en puur toevallig aan en die mensen wren al ni zo gelukkig . Het was dus voetbal op zo'n echt groot veld ! ge kunt ni geloven hoe belachelijk ik mij voeld : heel de tijd achter zo'n bal aan lopen heel de tijd heen en weer en als ge er dan is bij zij trapt ge em weg . als ge geluk hebt tenminste want meestal ben ik zo euforisch dat ik de bal voor mijn voeten heb dat ik erover val ( zon' 7 keer ) of da ik ernaast shot . In elke geval da veld was nog nat en mijn schoenen zijn ni waterdicht dus alles was kloddernat . Wij daarna gaan zoeken naar de volgende opdracht en we waren maar 10 minuten te laat Very Happy . Mocht ik gezellig met mijn natte voeten in mijn schoenen terwijl mijn sokken hingen te drogen aan de omheining ( ze roken eigenlijk wel lekker maar niemand ruiken ) . Daar moesten we basketten , één van de domste sporten ( alds je klein bent )want iedereen grist altijd de bal weg als er eidnelijk ééns ene komt . En volley ballen was ook ni zo geweldig want als ik moest opslagen sloeg ik altijd t hard en vloog de bal buiten of juist naar achte in plaats van naar voor .
In de middag heb ik een ijsje gegeten met geld dat ik van iemand geleend had ik heb het wel pas 3 weken later teruggegeven . Oké dit was de voormiddag . Ik heb niet het karakter om de namidag ook op te schrijven al lachte heel de klas mij uit met ropskipping ( of zo iets) toen ik in het touw probeerde te hurken en ik gewoon vlak op mijn achterste ben gevallen .Ik ben ook nog zonder schloenen naar huis gefietst ( eigenlijk heb ik heel de dag zonder schoenen gelopen ) omdat ze nog steeds kolddernat waren .

zie ge mijn sportdag was ook redelijk erg
iik weet dat hier veel fouten in staan maar daar moet ge dan maar meeleven want ik ga ni nog zo'n heel bericht sturne met correcties
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel ma mei 25, 2009 8:59 pm

hé Wouter wist ge dat de Lama in de kinderboerderij van plancendaele
ook Wouterke noemt ? hij is nu wel naar de kapper geweest en nu ziet hij er
veel kleiner en schattiger uit
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  NeP ma mei 25, 2009 11:43 pm

Ik vind da Merel haar tekst leesbaarder is dan die van Simon bij momenten Smile
Shoppen, da moet voor mij ni te lang duren. Ik krijg daar snel genoeg van. Ma als ge op zoek zijt naar iets, dan vind ik da wel leuk, want dan bekijkt ge alles veel beter enzo. En shoppen kost ook geld. Dus ALS ik al ga shoppen, gaat mijn moeke mee. What a Face
Ik heb geen superverhalen over sportdag, maar wel over mijn LO-lessen. Wij hebben zo'n kakvent als leerkracht he. Dien is echt dom! We gaan altijd op verplaatsing sporten, omdat het sportcomplex op ons school te klein wordt. Enja, twee weken geleden was de grote sporthal bezet, twas blijkbaar sportdag voor de lagere scholen uit Sint-Katelijne-Waver. Natuuuuuuurlijk wist die pee daar niks van. Okee, mannen, dan zullen we maar een toertje gaan fietsen. (Dieje kent dus niks van de buurt he.) En wij maar fietsen fietsen fietsen. En kei ver omrijden enzo en twas echt stom! En uiteindelijk kwame wij 20 minuten te laat aan op school, dus die van Natuurwetenschappen (tvolgende vak da we toen hadde) kei kwaad en blablabla.
Vandaag hadden we weer LO. Ik vroeg VOORDAT we vertrokken op school met de fiets naar de sporthal, of we ni op school konden blijven, wij hebben zo'n groot voetbalveld, en dat we daar dan honkbal konden spelen want twas kei mooi weer he. "Neeeeee, manne, de sporthal is gereserveerd, we moeten daar naartoe!" Ikke me keiveel tegezin op mijne fiets. En wat zien we als we daar aan de sporthal aankomen: de zaal is bezet: sportdag van een of andere middelbare school. What a Face Geweldig! Zegt die pee: ja, dan zullen we maar weer gaan fietsen he. En wij allemaal nee, we wille naart school gaan honkballen.
Uiteindelijk hebben we gehonkbald, hoe da's een andere vraag. Pfft. Sporten is echt leuk he, en LO ook, maar niet bij die kerel! (@Wouter en Thomas: jullie hadden het zeker al wel door dat het over Sijmus/Pluckie gaat)
Echt boeiende verhalen heb ik niet, maar nu heeft iedereen toch al wat literatuur gehad vandaag he Smile De avonturen van Nele Pauwels. JIEHAA!!
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  nDurlie di mei 26, 2009 2:24 am

@ Simon: wat ontroerend verhaal,... in mijn fantasie zie ik zo'n uitgeputte Simon met dan een 'haaaaaaaleluja' koor gezang en een lichtstraal vanuit de hemel die een roltrap verlicht.
Roltrappen zijn de max...wist je...dat dat éérst een actractie was op Coney Island ? (dat was zo'n eerste pretpark in amerika) die werd gemaakt in 1897 door Charles Seeberger ! (onze held vanaf nu)
Maar Nathan Ames kreeg patent op de uitvinding, die maakte het commercieel in 1899. Ma da vind ik maar ne lozer...

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 9098048

! en nog een wistjedat: Wanneer de meeste mensen blijven staan, worden er juist minder mensen vervoerd dan met een vaste trap. Daarom wordt bijvoorbeeld in de Londense metro (en theoretisch ook in BRUSSEL EN GENT EN OVERAL ZOUDE ZE DA MOETE DOEN) stilstaande passagiers verzocht om rechts gaan staan op de trede waardoor anderen hen links kunnen passeren.

btw, voor de mensen die écht nog stééds niet weten wat een roltrap is, waarvoor het dient: http://nl.wikipedia.org/wiki/Roltrap

Sjaja Sportdagen, waar is de tijd. Opt Viso ben ik ooit eens gaan Langlaufen en onpasselijk geworden van ik-weet-nie-wa onderweg. Ma da was wel nog ne wijzen dag.
Ma koud (om het terug over ijsjes te hebben) en véél ijs !!

En Wouter de Lama :p dat gaat wel Very Happy Zo'n cole beesten.
Voor de mensen die Netlog hebben: ze staan op mijn achtergrond, wel op hun hoofd.
Omdat het Alternatieve lama's zijn.

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Annemie di mei 26, 2009 4:29 pm

NeP schreef:(@Wouter en Thomas: jullie hadden het zeker al wel door dat het over Sijmus/Pluckie gaat)

hééé, ik heb Sijmus ook gehad! bij ons viel da dan precies nog mee... twas alleen wel grappig als em daar 4 lessen volksdan begon te geven :p. da was in den Bim, maar daar zit ge toch ni Veerle? of geeft die in verschillende scholen les mss?
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  NeP di mei 26, 2009 5:51 pm

Annemie schreef:
NeP schreef:(@Wouter en Thomas: jullie hadden het zeker al wel door dat het over Sijmus/Pluckie gaat)

hééé, ik heb Sijmus ook gehad! bij ons viel da dan precies nog mee... twas alleen wel grappig als em daar 4 lessen volksdan begon te geven :p. da was in den Bim, maar daar zit ge toch ni Veerle? of geeft die in verschillende scholen les mss?
Ten eerste: ik ben NELE!
Ten tweede: Ja, kan zijn ze. Sijmus lijkt kweetni hoe hard op Octo van Sponge Bob, echt waar, dien heeft ook zone neus en zo'n lachje. En hij heeft 5 plukjes haar ofzo op heel zijn hoofd. Willy Sijmus aka de Pluk.
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel di mei 26, 2009 5:54 pm

effe iets anders ik krijg donderdag bericht of
da we mogen gaan optreden me NZO in scheppers
ik hoop goed nieuws
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Wouter di mei 26, 2009 5:55 pm

en wanneer zoude we dr dan eventueel optreden?
Wouter
Wouter

Aantal berichten : 183
Leeftijd : 31
Woonplaats : Mechelen / Sint Katelijne Waver
Hobby’s : Niemand Ziet Ons * JIP * Circolito
Humor : Tja, Vanalles zowa..
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

http://nl.netlog.com/InstantWouter

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  NeP di mei 26, 2009 9:01 pm

Ja, is da ni 5 september in de zaal van Scheppers?
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  nDurlie di mei 26, 2009 10:21 pm

NeP schreef:
Annemie schreef:
NeP schreef:(@Wouter en Thomas: jullie hadden het zeker al wel door dat het over Sijmus/Pluckie gaat)

hééé, ik heb Sijmus ook gehad! bij ons viel da dan precies nog mee... twas alleen wel grappig als em daar 4 lessen volksdan begon te geven :p. da was in den Bim, maar daar zit ge toch ni Veerle? of geeft die in verschillende scholen les mss?
Ten eerste: ik ben NELE!

't is vré !

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  SimOnline wo mei 27, 2009 10:55 pm

ik vind dat jullie allemaal gelijk hebben

en ik heb zin in augurken (even terzijde)

en nu is het JES jeeeeej
SimOnline
SimOnline

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  NeP do mei 28, 2009 12:08 am

Dankuwel Simon, voor dit ongelofelijk interessante bericht! geek
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Sarah do mei 28, 2009 10:55 am

Mensen,

ik heb een extreem goed idee (zoals gewoonlijk rendeer )
al zeg ik het zelf
we maken een...

Niemandzietonsmedley

EN...

we schrijven ons in voor de vlaamse musicalprijzen!!!
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  nDurlie do mei 28, 2009 2:39 pm

SimOnline schreef:ik vind dat jullie allemaal gelijk hebben

en ik heb zin in augurken (even terzijde)

en nu is het JES jeeeeej

is dat al van reactie op de geschiedenis van de roltrap ? Sad

En sara :p wat een idéé Very Happy

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Annemie do mei 28, 2009 3:35 pm

nDurlie schreef:
NeP schreef:
Annemie schreef:
NeP schreef:(@Wouter en Thomas: jullie hadden het zeker al wel door dat het over Sijmus/Pluckie gaat)

hééé, ik heb Sijmus ook gehad! bij ons viel da dan precies nog mee... twas alleen wel grappig als em daar 4 lessen volksdan begon te geven :p. da was in den Bim, maar daar zit ge toch ni Veerle? of geeft die in verschillende scholen les mss?
Ten eerste: ik ben NELE!

't is vré !

Embarassed pale ... kdenk dak beetje moe was What a Face
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Annemie do mei 28, 2009 3:38 pm

nDurlie schreef:
btw, voor de mensen die écht nog stééds niet weten wat een roltrap is, waarvoor het dient: http://nl.wikipedia.org/wiki/Roltrap

man man man, dat er tegenwoordig zelfs al definities van roltrappen bestaan... Razz
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Annemie do mei 28, 2009 3:39 pm

NeP schreef:Ja, is da ni 5 september in de zaal van Scheppers?

het optreden da al vast ligt op 5 september is dus wel in de stadsschouwburg van Mechelen!
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  nDurlie do mei 28, 2009 4:50 pm

Annemie schreef:
NeP schreef:Ja, is da ni 5 september in de zaal van Scheppers?

het optreden da al vast ligt op 5 september is dus wel in de stadsschouwburg van Mechelen!

hoezo ? da was toch te groot ? :p

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Annemie do mei 28, 2009 9:17 pm

te groot? ma neje. gewoon allemaal ons best doen om reclam te maken hè Very Happy
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Sarah vr mei 29, 2009 10:01 am

nDurlie schreef:
SimOnline schreef:ik vind dat jullie allemaal gelijk hebben

en ik heb zin in augurken (even terzijde)

en nu is het JES jeeeeej

is dat al van reactie op de geschiedenis van de roltrap ? Sad

En sara :p wat een idéé Very Happy

ZOT HE! kunnen we dan ook gebruiken voor reclame Razz
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 3 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 31 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 17 ... 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum