Go-Live
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

+11
Thomas.
x_arina_x
merel
Annemie
Sarah
NeP
SimOnline
jolly
JoP
Wouter
nDurlie
15 plaatsers

Pagina 28 van 31 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31  Volgende

Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 28 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel wo dec 30, 2009 10:52 pm

man dit is toch veel simpeler dan dat irritante facebook gedoe !
ik weet nooit waar ik op antwoord en wie dat allemaal kan lezen waarom ik dat doe en hoe dat verschijnt waar ik dat terug vindt op welke knop ik moet klikken om op één of ander ander ding van ioemand te komen en op wat dat ding dan staat en hoe ge daar moet geraken via zo'n ander ding en waarom dat ge dat eerst aan moet klikken om dan op een foto te komen die ergens anders ook stond en waarom die foto daar staat en hoe het komt dat die compouter weet dat ik die ken en waarom sommige mensen die ik niet ken doen alsof ze mij kennen en mijn vriend willen zijn en waarom ik me altijd zo debiel voel als ik een vriend probeer toe te voegen want dat klinkt zo zielig en wat betekent taggen en delen en ........
meuh !!!!!!!!!!!!!u

dat is echt te moeilijk ! het enigste wat ik een beetje kan is blijkbaar kerstmannen tellen ( ik heb er nu trouwens 201 !!!!!!!)

en ik vond het kei fijn !!!!!!!!!!

maar weet ge nele en ik zaten op de trein en der zat om het op z'n nele's te zeggen zo van da anbetant joenk achter ons.
en ik was mij al een tijdje aan het bezig houden met tevergeefse trucjes met mijn flesje aan het proberen was ( en sorry nele dat ik dat flesje op u heb gegooid )
en toen vloog mijn flesje helemaal naar de andere kant van die wagon dus ik da mega genant gaan terughalen.
maar toen gooide dat irritant jounk een prop op nele, en dat mag niet !!!
dus toen gooide ik mijn flesje zo'n beetje perrongeluk over de zetel . echt zo fijn als ge dan inneens auw hoort roepen .
maar toen hebben nele en ik toch maar gedaan alsof we moesten uit stappen en in een andere wagon gaan zitten ( maar toen was ik wel mijn flesje kwijt Crying or Very sad )

wist ge dat die akteur van in die film ook jarig was !!!!!!!!!!
dat kwam erin hij zei dat hij zijn verjaardag ging vieren !
er zijn echt zoveel mensen jarig op 30 december dat ge u mega onorgineel en saai voelt

en weet ge eerst moeten al u oma's en nonkels en zo bellen om te zeggen dat ge toch al oud wordt en dan zegt er zo'n klein dropje ook nog eens mevrouw tegen u !
ik begon me echt bejaard te voelen !
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 28 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 28 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  NeP wo dec 30, 2009 11:36 pm

Jaja, die stoeme joengken hingen echt mijn keel uit, en Merel is hilarisch als je alleen met haar in een wagon zit. Ze begint de aap uit te hangen en in haar lenigheid heel de wagon door te ploeteren zonder de grond te raken.

Ik heb jullie trouwens allemaal een mail gestuurd, want we gaan zondag (3 januari) WANDELEEEEN! (joepie Neutral ) van Lier naar Mechelen.
Wouter heeft een weddenschap gesloten met Merel dat ze dat gingen doen, dus het idee komt van hen! Wie graag liever inlineskate of stept ofzo ipv wandelen, neem dat dan ook maar mee Wink
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 28 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 28 Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Bericht  Sijsje wo dec 30, 2009 11:47 pm

pff, kmag weer ni.
Sijsje
Sijsje

Aantal berichten : 129
Hobby’s : Ch!ro!
Humor : flauwe:-)
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 28 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 28 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Bericht  merel do dec 31, 2009 12:24 am

kunt ge u ouders niet overhalen
omdat het de laatste dag van de vakantie is ( gewoon effe lezen en voor de rest niet over nadenken want daar wordt je depri van )
en dat ik morele steun nodig heb van een zekere sofie omdat ik anders te weinig karakter heb om het uit te stappen ?
merel
merel

Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 28 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 28 Right_bar_bleue

Bericht  Sijsje do dec 31, 2009 12:26 am

hihi Laughing
kzalt proberen Very Happy
Sijsje
Sijsje

Ik voel me vandaag :

Bericht  NeP do dec 31, 2009 12:41 am

Hé, maar da's zo jammer! En wandelen is ook zéér gezond, maar echt waar, al die frisse lucht inademen enzo, dan kan je die avond 10x zo goed studeren. Zeg ze dàt maar eens Twisted Evil
NeP
NeP

Ik voel me vandaag :

Bericht  Sijsje do dec 31, 2009 12:17 pm

jahnee, dan verwachten ze dat ik tot 11 uur door studeer Mad
Sijsje
Sijsje

Ik voel me vandaag :

Bericht  merel do dec 31, 2009 12:55 pm

moogt ge echt ni ?????? Embarassed Crying or Very sad pale
merel
merel

Ik voel me vandaag :

Bericht  merel vr jan 01, 2010 11:37 am

gelukkig nieuwjaar !!!!!!!!!!!!!!!!jeey kleurtjes
hoop ik misschien een kleurig volgende 3 jaar want dan vergaat de wereld op de kalender van de maya's heey
merel
merel

Ik voel me vandaag :

Bericht  merel vr jan 01, 2010 11:39 am

meuh al mijn kleurtjes zijn weg en zonder kleurtjes klopt mijn tekdyje ni ! pale ( anders ook ni maar nu kan ik het daarop steken )
merel
merel

Ik voel me vandaag :

Bericht  merel vr jan 01, 2010 11:48 am

jeey nu mag ik weer alles opnieuw schrijven want ik had het al geschreven en nu is ineens alles terug weg!
en zit ik hier nu lekker zielig en gesprek met mij zelf te voeren.
al was er wel eens iemand en die sprak tegen een banaan maar ja die kon wel buikspreken en eigenlijk ik spreek ook tegen fruit maar ik kan nie buikspreken dus is er weer eens iets bewezen dat ik zielig ben .net zo zielig als in je eentje op oudjaarsavond naar hector te staan zien ...
en nu mag ik met jarko gaan wandelen: hip hoi : voortgesleurd worden,poezen ontwijken , om de 10 meter stilstaan voor een snuffelpauze en dan nog eens kak op staan kuisen ... jeej en dan maar zeggen een gelukkig nieuwjaar. pale
merel
merel

Ik voel me vandaag :

Bericht  NeP za jan 02, 2010 4:17 am

Merel verveelde zich dus overduidelijk op nieuwjaarsdag.
Niet getreurd, we zijn al met 3 (Amy, Merel en Nele) om te gaan wandelen. Ik heb net de weg uitgestippeld, ga dat morgenvroeg eens proberen met de fiets om te zien of die weggetjes wel echt bestaan ^^
NeP
NeP

Ik voel me vandaag :

Bericht  merel za jan 02, 2010 11:57 am

komaan mensen doe iets aan u conditie en aan de gezondheid
niets is zo stimulerender en voorberijdender/voorbereidender op een nieuw schooltrimester
lekker fris zodat u hersenen meer kapaciteit krijgen want het is wetenschappelijk bewezen dat ge een heel neiuwe denkwijze creert als ge buiten in de kou wat gaat wandelen
en ik beloof ( en ik probeer altijd te doen wat ik beloof ) dat als er al 5 mensen mee gaan ik pannekoeken meeneem !
en wie wil er nu geen door mij zelf aangebrande pannekoeken . En als jullie niet meekomen omdat er pannekoeken zijn dan beloof ik dat ik geen pannekoeken zal bakken .

dus komen jullie nu ... Smile
asjeblief ?
ik zal onderweg geen kerstmannen tellen...?
ik heb er nu trouwens 207 !
merel
merel

Ik voel me vandaag :

Bericht  nDurlie za jan 02, 2010 4:17 pm

ja ik zou wel willen mee wandelen, maar 't is zo koud :s

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 28 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 28 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Bericht  merel zo jan 03, 2010 11:00 am

flauw bees !!!!!
Very Happy
merel
merel

Ik voel me vandaag :

Bericht  merel di jan 05, 2010 10:20 pm

ik heb 353 kerstmannen geteld en vandaag geen noteleer en een magnesium lint !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Very Happy

maar ik wil liever een chemische tuin en een kameel...
merel
merel

Ik voel me vandaag :

Bericht  merel vr jan 08, 2010 7:59 pm

zou er nog eens iemand kunnen antwoorden ik voel me kei zielig pale net of ik gesprekken met me zelf sta te voeren !

wiejo ik heb hei fijne dagen gehad !
eerst dacht ik dat ik een mega stomme dag ging hebben want ik haat donderdagen ; maar het lot was mij goed gezind .
oké de voormiddag was inderdaad slaapverwekkend . afgezien dan van het feit dat eva en ik zadok hebben bekogelt met net uit mijn mond geporde lichipitten .
Maar dat ging na een tijdje vervelen aangezien zadok het soort jongen is dat van mening is dat ge geen meisjes moogt terugslagen ...
en tijdens de speeltijd hebben we ons bezig gehouden met te testen hoeveel mensen er van ons weglopen. Veel dus waar we ook bij staan , vanaf we een liedje gaan kwelen gaat iedereen heel subtiel ergens anders staan .
Dus tijdens de middag zijn we maar uit noodzaak naar de openklasdag gegaan want we wiste niet wat we anders moesten doen . ' we hadden de vorige middag al herdershond gespeeld...)
dus wij daar naar toe . Ik val over eva haar boekentas en blijf dan maar op de grond zitten en laat doorschemeren dat dat dus wel de bedoeling was ... ( blijkbaar niet zo geloofwaardig ) .
Maar ge raad nooit wie dan binnenkomt . allé ja eigenlijk was het nie zo vreemd aangezien sofie elke donderdag naar onze klas komt voor wiskunde , maar toch was ik wel blij .
Maar na een tijdje begonnen we ons toch weer te vervelen.
dus ik kruip onder mijn bank door naar die van sofie.
en begin aan sofie haar veters te frunikken ( echt die legt mega moeilijke knopen !)
maar na een feel filosofisch gesprek met sofie en jeetee weet ik dat ik dus niet subtiel kan zijn dus viel het wat op .
Maar toen wisten eva en ik in elk geval wat we gingen doen .
dus wij kei subtiel op de grond gaan zitten en naar een andere bank kruipen .
en geloof het of biet maar het is ons dus gelukt om van één iemand de veters aan elkaar te knopen en bij iemand anders ze aan een boekentas te binden .
Dat vond zadok blijkbaar zo prachtig dat hij ons zijn koek gaf ( ik vond het eerst wel verdacht , maar ja een koek is een koek...)
na daarna een paar mislukte pogingen hebben we zadok overgehaald om de meneer bezig te gaan houden en wij dan onder die zijn bureau gaan kruipen .
en dan gaat natuurlijk de bel .De meneer hoort ge daar inneens 2 bonken onder die bureau
en de meneer dacht dat ik de vallende ziekte had omdat ik die middag al zo vaak op de grond had gelegen ...
in elk geval om alles nog mooier te maken hadden we die middag in plaats van les een film ( my little miss sunshine of zo ...)
Maar eerst moesten we nog voor 20 min gaan ping pongen en ge zult mss in oudenaard wel gemerkt hebben dat ik echt zielig ben in ping pongen .
Dus eva en ik maken er een spelletje van om , terwijl we een liedje brabbelen te spelen , en we moeten heel het liedje zien uit te ping pongen ...
Man da was moeilijk,
na een tijdje gebruikte we die tafel ni meer en toen kwam de leerkracht zeggen dat we laag moesten spele ...
en toen zijn we helemaal over die tafel gebogen wat met die palet gaan kloppen maar gelukkig was het toen gedaan !

De volgende dag had eline een kauwgom in , en deed ze met eva een weddenschap om die de hele dag in te houden ! ( en ja het is haar gelukt ! )
in elk geval was de voormiddag niet zo boeiend . Tijdens de speelplaats waren eva en ik om ons bezig te houden een schreeuw ruzie begonnen. en zo de debielste dingen naar mekaar schelden en in mekaars oor toeteren terwijl ze naast u staat ( vandaar sofie ... )
maar na een tijdje begonnen we onze stem kwijt te raken en zijn we dus maar gestopt .op weg naar onze klas deden we effe het spelletje zo lang mogelijk niks zeggen om dan op hetzelfde moment na 15 seconden te zeggen : ' ik geef het op ' daarna deden we het iets gemakkelijker en mochten we gewoon heel de weg naar boven niks zeggen en ik ben gewonnen ( want eva gaf het op de laatste trap op )
maar zo lang zwijgen is echt ni gezond ).
Na het eten is de studie meester mij keihard gaan uitlopen omdat ik inneens dat liedje van amika begon te zingen met ' het is zomer ...
om daar na over eva haar voet te vallen ,eva mee te sleuren en in het medde van de speelplaats te blijven liggen .
daarna zijn we gaan schaatsen op een bevroren plas maar toen eva tegen een kleutertje liep en daar daarna naar grolde , zodat dat kleutertje kei kwaad was en woedend op ons toeliep en daarna dus uitschoof over ons bevroren plasje water en ik dus niet anders kon dan lachen ,
zijn we toch maar weggespurt ( achtervolgt door een bende kleuters )

toen begonnen eva en ik onze spionage technieken maar weer eens te oefenen ( vandaar sofie ... )
hebben we lauren haar jouki ( sleutel waar ge koeken mee kunt kopen ) ontfutseld gevraag of ze ons wou trakteren ( en kunt ge dat geloven ze zei ja !!!!!)
en met onze buit in de inham van zo'n deur gaan staan .
We waren net druk bezig met een moeilijke oefening : kijk als een deur
toen meneer shmit ons wegoeg .
daarna hebben we onze koek verdeeld en zijn luidkeels gaan meezingen met dat liedje van laura en da jodelgedoe .
dat hebben we na dat leidje nog 10 minuten gedaan , maar we zijn maar gestopt toen er een hele bende kleinerts rond ons stond
en ook die ene die ons daarvoor had willen afmaken kwam aanlopen .
Dus zijn we maar voor de veiligheid naar de feestzaal gegaan
hebben daar 15 min tussen alle tafels gelopen om er zogezegd één uit te kiezen
maar eigenlijk gewoon omdat we geen zin hadden te gaan zitten .
en toen ging de bel en liepen we naar de rij
probeerde ik tevergeefs nog effe johanna haar veters aan elkaar te binden
maar daar was ze dus niet zo blij mee want net toen eva en ik ons dansje aan het doen waren op dat bevroren plasje gaf ze me een duw zodat eerst ik op de grond viel met eva op mij ...

en dan hadden we nog eens 2 uren studie !!!!!!!!!

echt waar dit waren zo 'n fijne dagen !!!

sorry voor de lange tekst ...

en ik heb nu 369 kerstmannen !
merel
merel

Ik voel me vandaag :

Bericht  Sarah za jan 09, 2010 10:29 pm

Very Happy zalig merel :p wat deed Jeetee bij jou? :p

mijn dagen zijn niet zo interessant Wink nog een dikke week examens :-s
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 34
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 28 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 28 Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Bericht  nDurlie zo jan 10, 2010 3:07 am

Merel, waarom start je geen blog? Net zoals wouter, Simon, Nep, Sarah én ik! Very Happy

www.blogspot.com

nDurlie

Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 28 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 28 Right_bar_bleue

Bericht  merel zo jan 10, 2010 10:43 am

hoe doe ge da ?

en ik had / heb al zo veel problemen met facebook
merel
merel

Ik voel me vandaag :

Bericht  Sijsje zo jan 10, 2010 2:21 pm

EEN BLOG MAKEN
vul alles in
DOORGAAN
vul alles in
DOORGAAN
kies sjabloon
DOORGAAN
STARTEN MET BLOGGEN
niet moeilijk, toch?
Sijsje
Sijsje

Ik voel me vandaag :

Bericht  Sarah zo jan 10, 2010 4:07 pm

nDurlie schreef:Merel, waarom start je geen blog? Net zoals wouter, Simon, Nep, Sarah én ik! Very Happy

www.blogspot.com
EN arina ;-)
Sarah
Sarah

Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 28 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 28 Right_bar_bleue

Bericht  Sarah zo jan 10, 2010 4:10 pm

dees is het mijne merel, en jullie staan er allemaal in vermeld!
http://harasedrentum.blogspot.com/
Sarah
Sarah

Ik voel me vandaag :

Bericht  nDurlie zo jan 10, 2010 5:59 pm

wat is die van Arina? Very Happy

nDurlie

Ik voel me vandaag :

Bericht  Sarah zo jan 10, 2010 8:28 pm

nDurlie schreef:wat is die van Arina? Very Happy
ahnee, ze heeft er toch geen, ze volgt me gewoon ;-)
Sarah
Sarah

Ik voel me vandaag :

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 31 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29, 30, 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: