Go-Live
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

reacties op de try-out van 9 mei

+4
nDurlie
Sarah
NeP
JoP
8 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  JoP zo mei 10, 2009 9:06 am

een topic in betrekking tot feedback over de voorstelling van 9 mei,
Sarah dacht dat het mss leuk zou zijn als we elkaar met positieve 'kritiek' zouden kunnen opbouwen...

Groot gelijk, Sarah.

Graag geen gezwets op deze plek maar wel alle gedachten waarmee we elkaar kunnen helpen om de volgende uitvoeringen nog beter te maken.
JoP
JoP
Admin

Aantal berichten : 110
Leeftijd : 62
Hobby’s : jeugdwerk, geloven, genieten
Humor : ja :p
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 26-08-08

https://go-live.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  NeP zo mei 10, 2009 11:25 am

Ik vond het heel goed! Echt, ik ben heel blij.

Enkele dingen die mij zijn opgevallen:
1) De microwissel met Sarah/Lies was héél moeilijk, en ik vond het super dat Ronny en Michael dat tussenspelletje dus langer hebben gemaakt, maar ik was zelfs dan nog niet op tijd.. Maar Jeetee ging daar iets aan veranderen in het schema he?
2) Ik had schrik bij mijn liedje vooraan opt podium om van da balkje af te vallen.
3) Misschien moeten we volgende keer onze donkere jassen duidelijk structureren, want nu had ik opt einde een véél te klein jasje zomaar aangetrokken, omdat ik die van mij (allee, die van Thomas die ik mocht gebruiken) niet vond... ??
4) Ik had zo het gevoel dat ik, als ik een beetje naar links of rechts stapte bij mijn liedje, dat ik dan uit het licht stond. Ik vind dat niet erg he, maar misschien is dat geen zicht ofzo?

Ik vond het alleszins wel kei leuk. En zo'n stress geeft mij altijd een kick, kvind het echt supertof!
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue100 / 100100 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty 9 mei

Bericht  Sarah zo mei 10, 2009 1:49 pm

was echt leuk =)

dankje johan voor de fantastische kans dat je ons geeft en dit allemaal mogelijk maakt!

Die microwissel met nele, is idd moeilijk, en Jt, mss moet je nog eens uitleggen aan sommigen hoe je die micro's snel loskoppelt, anders denk ik dat ze niet lang gaan meegaan

ik vond de 9 meiopvoering best geslaagd, nog wat schoonheidsfoutjes, maar alles komt in orde Very Happy
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue80 / 10080 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  nDurlie zo mei 10, 2009 2:07 pm

't Was echt fantastisch. Dit is het eerste optreden en het was al zo goed.
Iedereen speelde beter dan op de repetities. Ik weet dat het enkel beter gaat worden nu.

Jammer dat er her en der een stukje tekst vergeten werd, maar het publiek zal niets gemerkt hebben.
En aan sommige liedjes ontbreekt mss nog wat, maar daar kunnen we ook aan werken.

Dat er soms een verkeerd liedje gespeeld of opgelegd wordt, was ook jammer, maar dat merkte het publiek niet echt.
Alleen bij het buigen natuurlijk wel...denk ik.

Er moeten ook afspraken gemaakt worden wat decor opruimen betreft.
Iemand zou de attributen moeten checken, iemand anders decor afbreken, nog iemand kledij,...
want de hele tijd bij komen en vragen 'Veerle waar is dat...', helpt weinig, want ik weet het meestal ook niet meer zijn.
Op dat vlak was alles nogal een chaos.

Jammer dat het mes al gebroken is bij deze eerste voorstelling.
Ik heb t huis nog een (extra) exemplaar
Ik weet dat ze fragiel zijn en daarom wil ik niet dat er mee gespeeld wordt, hoe verleidelijk het voor mezelf ook is.
Maar ik kan onmogelijk elke voorstelling een nieuw mes gaan halen.
Hetzelfde met weed en joints, we hebben reserve, maar dat moet daarom niet gebruikt worden.

Ik heb vannacht gedroomd van de voorstelling en daar ging echt alles mis :p
En ik heb nu keelpijn!

Maar al bij al, kheb er echt van genoten
kheb staan meezingen achter de schermen, en mee staan stressen en mee staan genieten
jullie waren allemaal geweldig

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  Annemie ma mei 11, 2009 1:17 pm

kben blij dat het goed is afgelopen! en kdenk dat het publiek zich van de meeste foutjes niet bewust was, da's ook al een kunst Very Happy. zoals een belangrijk stukje dat we vergeten zijn Embarassed

wat betreft het opzetten en afbreken: misschien kunnen we best in teams werken met iemand aan de leiding:
- een team voor het decor
- technisch team
- team voor attributen
- ...
dan heeft de leider van het team de eindverantwoordelijkheid voor zijn onderdeel en krijgt hij hulp van zijn team.

van iemand uit het publiek kregen we de opmerking dat het heel goed was, er kwam kracht vanuit, maar dat het soms moeilijk verstaanbaar was = oefenen op uitspraak, articulatie en niet al te veel dialect spreken. en voor de rest heb ik van anderen alleen maar complimentjes gehoord. zalig gewoon Very Happy

en verder kan blijkbaar iedereen wel tegen de stress om voor publiek te spelen en heeft iedereen heel hard zijn best gedaan Wink .

ik vond het echt super leuk, en kvond het eigenlijk nog wel meevallen voor publiek. khad erger verwacht Razz .

en idd niet te vergeten: dank U God!
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue80 / 10080 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  SimOnline ma mei 11, 2009 9:45 pm

ik denk dat we best een lijst maken met alle rekwisieten (alles behalve het decor)
en een lijst voor decor maar daarvoor moete we eerst een decor hebben en moet er naar mijn gevoel een deftig ontwerp zijn. nu was het denk ik een beetje onkleurrijk bevoorbeeld.. als ik aan rio denk dan denk ik automatisch aan kleur. de rasta kleuren rood geel groen..; moeten meer aan bod komen. een vonds is degrafitti borden van de workshops. wat ik bij de voorige niemand ziet ons een heel sterk punt vond is dat het decor. heel gestructurerd was. wat ik denk dat wij nog wat kunnen aan werken.

qua acteren. denk ik dat we zeker niet te kort zijn . als ze zeggen dat het op sommige momenten niet verstaan baaar is licht dat niet aan het volume maa aan de ARTICULATIE en ik weet van mezelf ook en ik zeg dat vooral voor mij en voor thomas dat we veel trager moete spreken

verder een paar naam wisselingen... en tekst dei vergat dat dan door iemand anders weer recht gezet wordt.

qua liedjes denk ik natuurlijk aan philip die heeeeeeeeeeeeel hard moet studeren aan de wereld geeft om niemand. maar tegen de volgende opvoering kan hij het rats vanbuiten....

we hadden zowiezo een probleemsituatie met de zaal. (ik spreek over de rand en de kleine coulisens gordijnen die heel slecht hingen.) maar we hebben ons aangepast en bij de volgende voorstellingen zullen deze mankementen toch beter tot zijn recht komen.

ik wil zeker iedereen een super harde proficiat geven het zijn wat foute waar we moete aan denken maar ondanks alles hebben we de zenuwen kunnen bedwingen en een pracht van een voorstelling kunnen brengen.

danku (veerle,johan,johan,jan-piet,geluid-man,rafael,bram,annemie,sara,god,merel,yasmine,sofie,jolien,julie,nele,
thomas,wouter,philip,arina,amy,grimeuse) ik denk dat ik iedereen heb?
SimOnline
SimOnline

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue85 / 10085 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  Annemie di mei 12, 2009 2:29 pm

SimOnline schreef:
danku (veerle,johan,johan,jan-piet,geluid-man,rafael,bram,annemie,sara,god,merel,yasmine,sofie,jolien,julie,nele,
thomas,wouter,philip,arina,amy,grimeuse) ik denk dat ik iedereen heb?

Michael en Elianne nog Wink
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue80 / 10080 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  Annemie di mei 12, 2009 2:30 pm

en het decor was idd nog verre van af. dat kregen we niet in orde tegen de try-out. daar gaan we nog eens goed voor samenzitten om een geheel in elkaar te steken.
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue80 / 10080 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  jeetee di mei 12, 2009 4:40 pm

Over het lichtprobleem, idd Nele, toen ge op de balk ging staan waart ge maar tot aan uw kin meer goed verlicht eigenlijk, maar door het uitvallen van de stroom in de voormiddag konden we die dingen dus niet meer rechttrekken.. Na het bekijken van de video op 30mei zullen er nog wel meer dingen aan het licht komen (of net niet :p ) waar ik van moet leren Smile

Er zijn nog een aantal dingen technisch foutgelopen (zoals geen sirenegeluid) omdat Joris het script eigenlijk niet van buiten kent (de arme jongen had het dan ook pas de dag ervoor voor het eerst gelezen), maar we hebben overal vanalles proberen bijschrijven, ook hier mag meer commentaar volgen uiteraard Wink


Ik dacht dat sommigen wilden weten hoe lang het stuk duurde, dus heb ik dat even nagekeken op de geluidsopname: 1u23min was het nu, maar dan dus met een vergeten 2de bisnummer (dat eigenlijk een vergeten 1ste bisnummer was) moogt ge dat voor de normale mens afronden naar 1u30

Annemie schreef:
SimOnline schreef:
danku (veerle,johan,johan,jan-piet,geluid-man,rafael,bram,annemie,sara,god,merel,yasmine,sofie,jolien,julie,nele,
thomas,wouter,philip,arina,amy,grimeuse) ik denk dat ik iedereen heb?
Michael en Elianne nog Wink
en jeetee, tenzij dat ik 1 van de 2 johannen was, maar dan zijt ge de 3de johan vergeten (die heeft ervoor gezorgd dat ik met het licht kon werken, en dat er licht was)
geluidsman = joris

En Ronny natuurlijk Exclamation
jeetee
jeetee

Aantal berichten : 33
Leeftijd : 36
Woonplaats : De Pinte
Humor : ja
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue87 / 10087 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 02-12-08

http://jeetee.net/nzo/

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  jeetee di mei 12, 2009 4:43 pm

Ohja.. en voor de microfoonwissels.
Tegen volgende keer hebben we in elk geval al twee nieuwe microfoons (dus enkel de hoofdbandjes, geen bakjes) wat het toch ook al iets eenvoudiger moet maken. Dat en het feit dat het wisselschema aangepast wordt nadat iedereen geklaagd zal hebben (sniffiesnif om dat puzzelmeesterwerk Crying or Very sad Razz )
jeetee
jeetee

Aantal berichten : 33
Leeftijd : 36
Woonplaats : De Pinte
Humor : ja
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue87 / 10087 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 02-12-08

http://jeetee.net/nzo/

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  JoP di mei 12, 2009 5:36 pm

Annemie schreef:
SimOnline schreef:
danku (veerle,johan,johan,jan-piet,geluid-man,rafael,bram,annemie,sara,God,merel,yasmine,sofie,jolien,julie,nele,
thomas,wouter,philip,arina,amy,grimeuse) ik denk dat ik iedereen heb?

Michael en Elianne nog Wink
En Ronny, onze pianist, niet te vergeten ! Kei bedankt.
JoP
JoP
Admin

Aantal berichten : 110
Leeftijd : 62
Hobby’s : jeugdwerk, geloven, genieten
Humor : ja :p
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 26-08-08

https://go-live.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  JoP di mei 12, 2009 5:41 pm

jeetee schreef:Over het lichtprobleem, idd Nele, toen ge op de balk ging staan waart ge maar tot aan uw kin meer goed verlicht eigenlijk
Er waren nog spelers die soms uit het licht 'vielen'. Ik denk dat het moeilijk is om sommige scenes met vaste spots uit te lichten. Op verschillende momenten zouden we een volgspot kunnen gebruiken. Die moet dan natuurlijk ook bemand worden.
JoP
JoP
Admin

Aantal berichten : 110
Leeftijd : 62
Hobby’s : jeugdwerk, geloven, genieten
Humor : ja :p
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 26-08-08

https://go-live.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  SimOnline di mei 12, 2009 9:22 pm

aangezien ik mijn bericht niet kan aanpassen wil ik zker een johan ? ronny elianne en michael bedanken

danku allen
SimOnline
SimOnline

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue85 / 10085 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  JoP do mei 14, 2009 10:26 am

Hey tutti,

hieronder geef ik jullie de reactie van priester Filip Hacour die de try-out van 9 mei gezien heeft. veel leesgenot en proficiat, want jullie hebben een goede indruk nagelaten.

Dag Johan,

Dank je wel voor je mail en je vraag tot verduidelijking. Toen ik je na de musical aansprak om je te feliciteren en om ook kort een eerste indruk te geven, dan zei ik in te weinig woorden wat ik bedoelde.

Ik zei dat het beter was dan het vorige. Ik bedoelde beter dan het stuk dat Jo De Rijck, een christelijk cabaretier, opvoerde en dat ik 3 keer zag. Ik weet niet hoe het kwam, maar ik vergeleek spontaan de nieuwe musical met Jo De Rijck. Zijn stuk, ik geloof dat het 'allemaal beestjes' heet, is goed maar wat abrupt met die direkte en haast uit de hemel vallende zware woorden zoals 'Jezus heeft geleden voor jou, Hij is gestorven voor jou, en Hij leeft voor jou. Dus geloof in Hem!" Daar is niets mis mee, maar jongeren vinden dit bevreemdend en ik denk niet dat dit de beste wijze tot evangelisatie is.

Er was een kleine aanzet hiertoe wanneer Dario vertelde over zijn bekering en hierbij zei dat "Jezus gestorven is voor ons, en opgestaan voor ons." Het klonk en dat leek voor mij op dat moment voldoende. Het werkt wel verder ondertussen. Wanneer er steeds weer op gehamerd wordt dan verliest de musical als kunst iets van zijn waarde. Grote kunst moet het onderbewustzijn sterk genoeg kunnen aanspreken en zaaien in het verborgenen opdat het verder vrucht zal dragen, God weet hoe. Indien de Boodschap er te sterk opligt dan is het dat. Dan wordt volgens mij de vrijheid van het werken van de Geest wat ingebonden.

De scène wanneer de 2 meisjes die op rondreis zijn (vergeef me dat ik hun namen niet meer weet) op bezoek komen in de gevangenis en hun koffer meebrengen zegt één van de meisjes : 'we komen je vertellen over Jezus'. Dat vond ik net niet nodig om dat te zeggen. Het vervolg moet daar toe komen: de aankondiging ervan neemt iets van de spanning weg en zo ook van een openheid, vrijheid om naar het stuk verder te luisteren. De barmhartige vader die dan op het voorplan komt, vind ik heel goed en dit kan wellicht nog verder uitgewerkt worden, maar dat weet ik niet met zekerheid. Ik vond het zo ook goed. Maar ik zou het geheel moeten zien, dan kan ik je beter antwoorden.

Er was een geniale passage toen die 2 meisjes op rondreis (zo noem ik ze maar) naar de verdrietige bendenleider (die treurde om het verlies van zijn vriend ) wilde gaan om hem te troosten. De ene wilde heel ostentatief naar hem toe gaan met de boodschap 'God ziet je graag', toen de andere haar vastpakte aan de arm en haar iets zei in de aard van : 'zo werkt dat niet.' 'Hoe kan hij weten wat liefde is? Wel de liefde die hij voelde voor zijn vriend, zo'n liefde heeft God voor hem.' Die woorden vond ik heel duidelijk.

Na wat verder na te denken, lijkt mij dat het einde iet wat bizar is. Het is er plots. Ofschoon niet helemaal plots. Maar toch, het is er ineens. Er zou ergens nog een verrassende uitgeleide kunnen komen. Misschien in de vorm van een boodschap of vraag aan het publiek. (daar houd ik van - iets dat allen meeneemt in het slot).

Ik vond de acteerprestaties heel goed, en de liedjes, in het bijzonder van het grotere meisje en enkele andere meisjes klasse. Dit is een toffe bende zeg. Indien ik die leeftijd had gehad en deze kans, (en wat beter zingen kon) dan had ik zonder aarzelen willen meedoen!

Veel succes en nog een mooie meimaand toegewenst en veel succes met deze heel eigentijdse christelijke musical.

Filip
JoP
JoP
Admin

Aantal berichten : 110
Leeftijd : 62
Hobby’s : jeugdwerk, geloven, genieten
Humor : ja :p
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 26-08-08

https://go-live.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  NeP do mei 14, 2009 8:26 pm

Super! cheers
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue100 / 100100 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  nDurlie vr mei 15, 2009 2:40 am

ha, eindelijk een feed back :^)

Want ik heb nadien alleen maar met mensen gepraat die het 'net niet gezien hadden', waar ik weinig mee was.

Nu ik dit gelezen heb, kan ik tenminste kijken waar ik eventueel verbeteringen aan kan toepassen.
Ik vind het niet erg om te lezen dat het einde er 'plots' is.
Ik heb een beetje een hekel aan een 'moraal' of bijna 'happy end' dat je voelt aankomen.
Het plotse einde was mijn bedoeling, mensen onverwacht nog laten schrikken, dat alles nog verder gaat, dat zou hen tot nadenken moeten zetten.
Enfin, dit is mijn punt.

Dat van in de gevangenis, daar heeft hij mss idd gelijk. We kunnen mss de radicale zin weg laten.
Ik wil wel Jezus en God niét te véél weg laten in het stuk.
Want tenslotte heb ik het voor Hem geschreven, en wil ik via dit stuk, verhaal ook wel getuigen over Hem...dusja, een achtergrond-personage mag God zeker niét worden !! Very Happy

Het stuk tussen Sandra en Mico was keihard, maar goed gespeeld en duidelijk.
Al speelt Filip nogal excentriek, daar vond ik het net goed dat hij zo hard was.

Grotere meisjes zal Nele zijn, denk ik ? Smile

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  Annemie vr mei 15, 2009 11:42 am

ik denk dat als we onze tekst van in de gevangenis-scène de volgende keren niet meer vergeten, dat God zeker geen achtergrondfiguur wordt. En ik denk dat het daarmee ook niet té theoretisch ofzo wordt.
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue80 / 10080 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  Sarah vr mei 15, 2009 12:28 pm

Ja Nele denkk ook, of Annemie, die is ook groot Very Happy
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue80 / 10080 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  SimOnline vr mei 15, 2009 7:52 pm

ok allemaal kritiek waar we iets kunnenmee doen.
maar sommige dingenb zou ik niet veranderenom dat het anders de boodschap en de eenheid van het stuk weg houd bv. het plotseinde
hebt ge zo nogmensen mss met een beetje leeftijdverschil zodat we kunnen zienhoe het aanslaat bij jongeren.? daar zijn we naar mijn idee meer mee...
SimOnline
SimOnline

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue85 / 10085 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  JoP vr mei 15, 2009 9:49 pm

SimOnline schreef:
hebt ge zo nogmensen mss met een beetje leeftijdverschil zodat we kunnen zienhoe het aanslaat bij jongeren.?

hoe "oud" denk je dat Filip is ????

Het antwoord is ....

32 ! Embarassed oud hé !
JoP
JoP
Admin

Aantal berichten : 110
Leeftijd : 62
Hobby’s : jeugdwerk, geloven, genieten
Humor : ja :p
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 26-08-08

https://go-live.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  nDurlie za mei 16, 2009 1:56 am

JoP schreef:
SimOnline schreef:
hebt ge zo nogmensen mss met een beetje leeftijdverschil zodat we kunnen zienhoe het aanslaat bij jongeren.?

hoe "oud" denk je dat Filip is ????

Het antwoord is ....

32 ! Embarassed oud hé !

Ma ik snap Simon wel é :p
Iemand van 16 kijkt al op een andere manier dan iemand van 30, denk ik
of kinderen van 12 bv,...

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  JoP za mei 16, 2009 9:57 pm

Ja hoor, had ik eigenlijk ook wel zo begrepen. Smile
Weet je wat ik vraag het Juliette, Charlotte en Margaux eens.
Verder hou ik ook de evaluatieresultaten van IJD in de gaten.
JoP
JoP
Admin

Aantal berichten : 110
Leeftijd : 62
Hobby’s : jeugdwerk, geloven, genieten
Humor : ja :p
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 26-08-08

https://go-live.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  NeP zo mei 17, 2009 2:57 pm

Charlotte en Margaux hebben het stuk niet gezien (ja een kwartiertje ofzo hebben ze gezien). En Juliette kijkt volgens mij met heel andere ogen dan andere jongeren, omdat zij zelf al écht gelooft, en zij snapt dus ook alles wat we willen zeggen over Jezus. Plus, ze kent ons ook (de één al wat beter dan de andere), dat scheelt volgens mij ook al wat.
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue100 / 100100 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty verdere uitleg van Filip over het "plotse einde"

Bericht  JoP di mei 19, 2009 2:20 pm

Dag Filip, veel dank voor de feedback. Toch nog een bijkomende vraag :

Wat bedoel je precies met dat einde dat plots komt ? gaat het over de mico die zich voorneemt om voetballer te worden en de meisjes die vertellen aan elkaar dat mico en anderen nu naar school gaan en dat ze al eerder naar Dario hadden moeten luisteren, of bedoel je de scene waarin het straatleven weer doorgaat ?

Dag Johan,

Ja, het einde is plots in die zin dat je als toeschouwer nog wat verwacht. Er zijn enkele perspectieven; Mico wil voetballer worden, de meisjes die vertellen over Mico en de anderen, en dan ook het straatleven dat tegelijk verder gaat. Misschien is het de nieuwsgierigheid van de toeschouwer die wil weten "Mmmm... Mico voetballer in het Braziliaanse nationale team? Even kijken of dat lukt. Want indien er geen andere optie is, dan vervalt die zeker weer..." En Dario, die interessant omdat hij geraakt werd door het evangelie. Die wil ik nog wel even verder horen.

De laatste scène dat de politie aankomt is ludiek, maar tegelijk stel ik me de vraag: Staan we terug aan het begin van het stuk? Gaat het leven terug zijn gang, neen toch hé, er is Iemand voorbijgekomen. Waarom dan weglopen van de politie?

Het lijkt me een uitdaging om op een verrassende wijze een heel hoopvol perspectief te kunnen geven. Hoe? Dat is de Geest die jullie verder zal helpen, indien je denkt dat dit hoeft.

Vele groeten Johan en veel succes verder bij dit zeer fijne initiatief, volgens mij helemaal passend in de zoektocht naar wegen in de Nieuwe Evangelisatie.
JoP
JoP
Admin

Aantal berichten : 110
Leeftijd : 62
Hobby’s : jeugdwerk, geloven, genieten
Humor : ja :p
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 26-08-08

https://go-live.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  NeP di mei 19, 2009 5:41 pm

Voor mij is dit het bewijs dat het open einde goed werkt! Mensen zitten met vragen en kunnen hun fantasie laten werken om er zelf een einde aan te breien. Het doet er helemaal niet toe of Mico nu voetbalt of niet, hij is nu veilig en "braaf", om het zo te zeggen. Van Dario weten we al wat hij denkt over Jezus en over het evangelie. Als ik mijn eigen interpretatie volg, dan zouden we enkel maar in herhaling vallen door Dario nog eens aan het woord te laten. (Niet persoonlijk he, Wouter, loveyou!)
Da's wa ik ervan denk he....
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
reacties op de try-out van 9 mei Left_bar_bleue100 / 100100 / 100reacties op de try-out van 9 mei Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de try-out van 9 mei Empty Re: reacties op de try-out van 9 mei

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum