Go-Live
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verkeerd ingeschat !

+2
Juliette
JoP
6 plaatsers

Ga naar beneden

Verkeerd ingeschat ! Empty Verkeerd ingeschat !

Bericht  JoP wo mei 13, 2009 4:14 pm

Een rare verschijning, die Susan Boyle, ze paste helemaal niet in het plaatje van het showprogramma "Britain's Got Talent". Ze is "te oud", opgegroeid als kind met leermoeilijkheden, gedroomd slachtoffer van pesters die haar als "Suzy Simple" door het leven jagen. Ze is niet sexy, een beetje ugly zelfs. Met haar Madam-Pijp-postuur komt ze nogal lomp over en ze kan niet méér ervaring voorleggen dan zingen in de kerk en op een karaoke in de lokale pub. De hele zaal doet synisch, de jury lacht met haar. Dit is vast een domme grap en haar geboortedatum, 1 april 1961, lijkt dat alleen maar te bevestigen.

Tot ze haar mond open doet en "I Dreamed a Dream" uit de musical "Les Misérables" begint te zingen. Al bij de eerste noten verstomt het gehoon en vallen de monden van de juryleden letterlijk open. Ze krijgt een staande ovatie van de 4000 toeschouwers en "the biggest Yes ever given" van de jury. Een grijze muis van 48 jaar wordt in 5 minuten tijd een ster van wereldformaat. Plots wordt ze "de vrouw die platenmagnaat Simon Comwell deed verstommen" en de on line video van haar optreden breekt alle kijkcijfer records.


Hoe totaal verkeerd kan je een mens inschatten. Heeft iemand een idee hoeveel onbenut talent er nog te ontdekken is in deze wereld ? Kan iemand zeggen hoeveel talent er al verloren ging omdat de persoon die ze bezit niet voldoet aan het ideaalbeeld van onze samenleving?

Een pittig detail : Susan heeft als jonge vrouw altijd graag gezongen. Ze begon een opleiding aan de "Edinburgh Acting School" maar brak die al snel af om jarenlang voor haar oude zieke moeder te zorgen tot die in 2007 overleed.
JoP
JoP
Admin

Aantal berichten : 110
Leeftijd : 62
Hobby’s : jeugdwerk, geloven, genieten
Humor : ja :p
Ik voel me vandaag :
Verkeerd ingeschat ! Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Verkeerd ingeschat ! Right_bar_bleue

Registration date : 26-08-08

https://go-live.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd ingeschat ! Empty Re: Verkeerd ingeschat !

Bericht  JoP wo mei 13, 2009 4:15 pm

1961 is toch wel een bijzonder goed bouwjaar hé rabbit
JoP
JoP
Admin

Aantal berichten : 110
Leeftijd : 62
Hobby’s : jeugdwerk, geloven, genieten
Humor : ja :p
Ik voel me vandaag :
Verkeerd ingeschat ! Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Verkeerd ingeschat ! Right_bar_bleue

Registration date : 26-08-08

https://go-live.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd ingeschat ! Empty Re: Verkeerd ingeschat !

Bericht  Juliette wo mei 13, 2009 4:52 pm

Da's idd straf, op een maand tijd waren meerdere van haar filmpkes op YouTube al een miljoen keer bekeken!

Dat filmpke heeft mij echt ontroerd... Hoe gemakkelijk is het om vooroordelen te hebben en dat het uiteindelijk blijkt dat dit niet nodig was...

Juliette.
Juliette
Juliette

Aantal berichten : 8
Leeftijd : 35
Ik voel me vandaag :
Verkeerd ingeschat ! Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Verkeerd ingeschat ! Right_bar_bleue

Registration date : 23-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd ingeschat ! Empty Re: Verkeerd ingeschat !

Bericht  Annemie wo mei 13, 2009 9:45 pm

wauw... er zullen er wel meer zijn die kunnen zingen zoals zij, maar het feit dat ze het lef heeft om aan zoiets mee te doen, zich ervan bewust dat ze niet binnen het plaatje van de verwachtingen valt maar er toch stáát én dat ze de vooroordelen van al die mensen vanaf de eerste noot wegneemt... gewoonweg mooi. dus mensen, kijk niet naar het uiterlijk van anderen, wel naar hun talenten. en blijkbaar is de eerste indruk toch niet altijd de juiste!
Annemie
Annemie

Aantal berichten : 125
Leeftijd : 35
Woonplaats : Mechelen
Ik voel me vandaag :
Verkeerd ingeschat ! Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Verkeerd ingeschat ! Right_bar_bleue

Registration date : 27-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd ingeschat ! Empty Re: Verkeerd ingeschat !

Bericht  nDurlie wo mei 13, 2009 10:43 pm

Die werd al uitgenodigd bij Obama, ma ze weigerde, ze vond het nog te vroeg Smile

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
Verkeerd ingeschat ! Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Verkeerd ingeschat ! Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd ingeschat ! Empty Re: Verkeerd ingeschat !

Bericht  NeP do mei 14, 2009 8:31 pm

Kunnen we haar niet vragen om mee te doen met Niemand ziet ons?
We hebben toch nog figuranten tekort Razz
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
Verkeerd ingeschat ! Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Verkeerd ingeschat ! Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd ingeschat ! Empty Re: Verkeerd ingeschat !

Bericht  nDurlie di jun 09, 2009 3:40 pm

ondertussen ligt ze in het ziekenhuis, doordat ze de plotselinge, hevige druk niet aan kon...

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
Verkeerd ingeschat ! Left_bar_bleue50 / 10050 / 100Verkeerd ingeschat ! Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd ingeschat ! Empty Re: Verkeerd ingeschat !

Bericht  SimOnline di jun 09, 2009 6:05 pm

ik weet niet wat ik er van moet denken langs een kant vind ik het supper maar langs een andere kant vind ik het belachelijk hoe de pers er mee omgaat gwn omdat ze "lelijk" is krijgt z zoveel belangstelling want moest ze gewoon zijn dan zouden ze er geen potentieel in zien, ik vind het belachlijk hoe de pers er mee omgaat
SimOnline
SimOnline

Aantal berichten : 159
Leeftijd : 29
Woonplaats : Aalst
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
Verkeerd ingeschat ! Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Verkeerd ingeschat ! Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd ingeschat ! Empty Re: Verkeerd ingeschat !

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum