Go-Live
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

+11
Thomas.
x_arina_x
merel
Annemie
Sarah
NeP
SimOnline
jolly
JoP
Wouter
nDurlie
15 plaatsers

Pagina 30 van 31 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31  Volgende

Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel do feb 04, 2010 9:21 pm

oh my god !!!!!!!!!
wij hadden vandaag dus lo : piramides bouwen ! ge moest met 10 man een showke in mekaar steken en dat de volgende les voor doen voor punten. Ik denk wiejo zalig !!!!
tot als ik naar onze groep keek : arne , bart , laura ,en de ergste der allerergste ACHMED!!!!!! oké ook nog eva eline en nog wat andere meisjes maar toch .

het ging er ongeveer zo aan toe :
Arne had het papier met de piramides gepakt en zat daar heel de tijd mee rond mijn kop te zwaaien en zei dat hij de belangrijkste was , terwijl bart daar heel de tijd zielig met zijn armen over elkaar stond geduldig wachtend tot dat ahmed zijn poging om hem op te tillen had opgegeven ( ik had namelijk gezegd dat als hij bart (( die niet van de ligste is )) kon optillen hij dan vanonder mocht staan ). Ondertussen doen eva en ik ons best om wat mensen op hun knieen te krijgen om er vervolgens wat mensen op te porren ! maar dan krijgt ge zo van die geweldige discussies van : ik wil niet vanonderstaan , ja maar ik ben veel te dik ge kunt mij niet houden , ik heb hoogtevrees, moet ik in hte midden staan ... en tegen de tijd dat ge ze eindelijk op hun knieen hebt besluit achmed dat hij toch beter van onder staat , zodat iedereen weer begint te wisselen en heel de construcite in mekaar valt . Als we zijn overgeschakeld naar een gemakkelijkere vraag ik wie er nog handstand kan , die ached steekt zijn vinger op , maar iedereen negeert hem .
(omdat hij al heel de tijd vraagt wat hij kan doen en of hij iets mag doen en waarom hij niks mag doen en ... en dan voor elke vraag nog eens zegt : mag ik iets vragen?) .dan wordt die kwaad en begint te roepen dat hij wel handstand kan om het vervolgens voor te doen , valt kei hard op zijn gezicht en begint te roepen dat ik in de weg stond . Bij de volgende poging is er weer een geruzie over het feit dat die niet aan die zijn gat wilt staan en daarom liever bovenaan staat ... vervolgens besluit de onderste als we eindelijk tot iets zijn gekomen dat hij moe wordt wringt zich er tussen uit met als gevolg dat iedereen in een kluwe armen en benen veranderd .
Terwijl Lauren en yentel spagaat aan het oefenen zijn doen eva en ik een tevergeefse poging om ahmed op bart te krijgen , ahmed valt er af en zegt dat bart te smal is . daarna zegt hij dat hij beter van onder kan staan waarop ik roep dat hij nog niet eens zijn eigen gewicht kan houden zonder om te vallen , wat ondertussen wel met arne gebeurt terwijl die kopstand probeert. Ached probeert dat natuurlijk ook en doet op de één of andere manier zijn scheenbeen pijn . Als ik dan in een poging om toch nog iets in elkaar te flansen op de grond in grandecare ga zitten en laura probeer duidelijk te maken dat ze aan lauren moet vragen dat ook te doen dat ik haar zo kan optillen valt yentl over mijn been en ............


oké dit wordt volgende week acht zo'n ramp !!!!!!!!!!!!!
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  jeetee zo feb 07, 2010 10:20 pm

Wat is spagaat zijn?
Ohja: hoe zit het met de bruggenschool bounce ?
jeetee
jeetee

Aantal berichten : 33
Leeftijd : 36
Woonplaats : De Pinte
Humor : ja
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue87 / 10087 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 02-12-08

http://jeetee.net/nzo/

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel ma feb 08, 2010 7:04 pm

spagaat= japanse en wordt ook wel eens verward met grandequare . je doet bij beide je benen open alleen lig je bij spagaat met je buik op de grond terwijl je benen zo ver mogelijk plat op de grond uit elkaar liggen. bij grnadequare zit je recht op en ligt er één been naar voor en één been naar achter.


Ik heb de bruggenschool laten vallen aangezien je daar dus echt wel veel te wienig subsidies voor krijgt !!!!


weet ge ik heb op school geleerd wat een dildo is ( allé ja ze hebben mij het laten opzoeken in de woordenboek )

en ik weet nu ook het verschil tussen een sadist en een psichopaat . Ik begin echt vorderingen te maken al heb ik het wel nog altijd moeilijk om ms en sm uit elkaar te houden Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Icon_pale

en ik weet ook wat amnesie en narcolopsie en diverteren en insubordinatie betekend !!!!
en eva en ik hebben ons tijdens de studie beziggehehouden met het woordenboek te lezen
ik voelde me echt met de minuut slimmer worden !!!!!!!
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel wo feb 10, 2010 5:57 pm

oké mensen: ik heb dus nu een officiele waarde van 1 cent ! Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Icon_biggrin ( het verteerd wel niet zo goed en ik heb 2 uur het gevoel gehad dat ik moest kotsen en toen ik 5 minuten met mijn vinger in mijn keel zat te porren had dat als enige resultaat dat eva bijna moest ' vomeren')

dit had als resultaat dat er een geweldig nieuwe soort humor is onstaan : de centhumor !!!

ik was namelijk ff aan het stikken en toen zij iemand : hij komt ?
waarop eva begon te zingen : hij komt hij komt de lieve goede cent .....
( die mevrouw van notenleer denkt nu waarschijnlijk dat ik een kei arm kindje ben dat altijd honger heeft ... maar ja ik kreeg van eline een cola als ik het zou doen )

oké das eigenlijk niet grappig Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Icon_biggrin

weet ge heb ik daar vandaag kei lang door de sneeuw staan baggeren met mijn fietske , ben ik kei vaak gevallen, uitgegleden, bevroren, verwaterd ... omdan een hele dag studie te hebben omdat de leerkrachten niet op school graakten vanwege het weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maar ja ik heb wel een goede daad gedaan : er zat een busje vast en toen zijn eva en ik gaan duwen. Ik ben daardoor wel op de grond beland aangezien het daar dus echt wel mega glad was om vervolgens net als in het cliché terug te vallen als ik probeerde recht te staan .

en weet ge heit is nu echt wel wetenschappelijk ( ja jeetee WETENSCHAPPELIJK) bewezen dat eva en ik echt ni kunnen mikken. We gingen dus sneeuwballen gooien en dachten eerst te gaan oefenen door op een boom te mikken . We begonnen op anderhalve meter afstand . en geloof het of niet dat lukte al van de eerste poging zodat we een stap echteruit mochten doen . maar al na 3 stappen kregen we het moeilijk en bij 5 gaven we het op . Deels omdat we er 2 meter naast gooiden en deels omdat we ons wat zielig begonnen te voelen . Toen zijn we maar overgeschakeld op bewegende doelwitten . Maar één van mijn 20 sneeuwballen was raak en dat was dan nog op een persoon die 2 meter van het doelwit stond ... Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Icon_pale

ik zit trouwens met een dillema : ik had met eva een afspraak om ons haar niet te knippen
en nu komt de kapper deze middag ( dat is eignlijk onze buurvrouw ) en nu weet ik niet wat ik moet doen ...
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel za feb 13, 2010 11:54 am

[wow][/wow]het is vakantie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel za feb 13, 2010 11:56 am

oke die wow wow most er niet bij dus :

het is vakantie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Sijsje za feb 13, 2010 12:27 pm

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!
Very Happy Smile Laughing Surprised Twisted Evil Wink I love you pirat cyclops clown pig rabbit cheers bom sunny drunken cherry santa albino rendeer farao king queen jocolor geek flower elephant afro lol! !!!!!!!!!!!!!!!
Sijsje
Sijsje

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 27
Woonplaats : Mechelen
Hobby’s : Ch!ro!
Humor : flauwe:-)
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel za feb 13, 2010 2:09 pm

inderdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad

hip hoi


[wow]wat wilt die wowwowzeggen[/wow]
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel za feb 13, 2010 2:10 pm

waarom lukken bij van die dingen nooit helemaal ?
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel za feb 13, 2010 2:10 pm

oh nu precies wel Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Icon_biggrin
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Sijsje wo feb 17, 2010 1:54 pm

[b]bij mij gaat dat ook nooit
[i]nu?
[u]nu?
nu? ksnap ni goe hoedat allemaal werkt!? silent
Question Question Question Question Question
Sijsje
Sijsje

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 27
Woonplaats : Mechelen
Hobby’s : Ch!ro!
Humor : flauwe:-)
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel wo feb 17, 2010 3:30 pm

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Icon_biggrin
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Wouter za feb 20, 2010 9:02 pm

1613 Very Happy
Wouter
Wouter

Aantal berichten : 183
Leeftijd : 31
Woonplaats : Mechelen / Sint Katelijne Waver
Hobby’s : Niemand Ziet Ons * JIP * Circolito
Humor : Tja, Vanalles zowa..
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

http://nl.netlog.com/InstantWouter

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel zo feb 21, 2010 4:41 pm

ja [size=24]1613[!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!/size]
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel zo feb 21, 2010 4:43 pm

en wat staat dat [size] gedoe daar nu weer te doen!!!!!

vanaf nu wordt dat mijn nieuwe geluksgetal Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Icon_biggrin
1613 lalalalal....1613 .....
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Icon_biggrin1613!!!!!!!!!!!!
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Sijsje di feb 23, 2010 10:44 pm

wanneer wordt die dvd nu doorgestuurd?
Ik kijk iedere dag vol spanning in de brievenbus..
Mad pale scratch Evil or Very Mad
Sijsje
Sijsje

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 27
Woonplaats : Mechelen
Hobby’s : Ch!ro!
Humor : flauwe:-)
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel wo feb 24, 2010 11:26 pm

ik vind da niemand daar naar mag kijken
en dat we da samen moeten doen
anders is daar ni zo veel aan Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Icon_cry
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel vr feb 26, 2010 4:13 pm

wiejo !!!!!!!
kijk naar het uur ! kijk naar het uuuuuur !!!!!!!!!

ik ben dus voor de eerste keer in mijn leven is op tijd klaar bij informatica Very Happy
meestal zit ik3 uur achter en zit ik aan één stuk door te vragen hoe dat ge juist dat tekentje zet , waar dat ge dat opslaat , waar dat ik dat heb gezegd en ...

weet ge dat is kei schattig !
ik heb dus mijn jongleurballetje / jongleerballetje op de keukenkast gegooid en dat is er achter gevallen ...
dus was ik op zoek naar een ander en toen heb ik uit noodzaak maar jarko zijn tennisbal gepakt Very Happy
ennu loopt die dus heel de tijd achter mij aan te hossen, wachtend tot als zijn balletje op de grond valt ( want de andere laat hij liggen ) en dan pakt hij da en gaat kei schattig ondertafel zitten...
en als ik daar dan ook onder kruip en we een gezellig ondertafel jarko geef me de bal spelletje spelen

dan begint die zo toertjes rond de tafel te lopen en ik daar dan achter en echt die kan daar uren mee door gaan ... maar na 35 toertjes is mama al dat heen en weer geloop wat beu ( omdat we de stofzuiger en 2 stoelen hebben omver gelopen ) en dan ropet ze naar jarko dat hij de bal los moet laten ( en op de één of andere manier luisterd die naar mama wel direct ) dan pak ik da balletje terug , begin weer te jongleren en begint alles weer van voren af aan , Very Happy

persoonlijk vind ik da balletje van jarko wel nogal vies want da hangt onder het kwijl en heeft al in het kippekot gelegen en ...
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel vr feb 26, 2010 4:14 pm

ahja en in de 5 de zin met het voorlaatste woord ' gezet' zijn en niet gezegd Very Happy
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel ma maa 01, 2010 9:34 pm

oh help ik heb zonet ( 12 uur en 19 minuten geleden) een nieuwe fobie ontwikkelt : warme chauvages !!!!!!!!

ik was dus naar de repititie van company gegaan maar was alvorens dus in iets nats gaan zitten dus toen ik daar aankwam en ik een chauvage kwam dacht ik : oh zaalig ! dus ik plof daar op neer om dan 0.5 seconden later terug recht te springen over mijn zak te vallen en met mijn onderbeen ( ik weetr ook niet juist hoe ik het gedaan heb ) tegen die chaufage te vallen . Nu moet ge weten dat ik du mijn korte broek aan had en nu heb ik dus zo'n tweedegraags ( volgens mama toc ) brandwonde van 7 sm op mijn been. En moest het nu op een heldhaftige manier gebeurd zijn of zo ! maar nee : ik ben op een tewarme chaufage gaan zitten Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Icon_pale

weet ge het was op school wel een hilarische middag : eva en ik hebben alle mogelijkheden van vermaak uitgetest met 20 centjes :
- soep eten
- je kunt ze 30 meter door de gang gooien ( tot als u klastitularisch komt en zegt dat zoiets een reden is om stundtekaart kwijt te raken )
- je kunt ze ook door de gang schuif gooie ( valt minder op Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Icon_biggrin )
- ge kunt ze van de trap gooien ( en op eva haar kop doen belanden )
- ge kunt er een wedstrijdje om tertlangst met een cent onder u voet rond lopen/schuiven/slepen doen ( trappen zijn dus echt niet praktisch
- je kunt ze op u kop leggen en zo de speelplaats rond wandelen
- ge kunt een poging ondernemen om ze in u neus te steken
- ge kunt ze op u schoenen leggen en zo rondschuifelen
-ge kunt ze in u oog porren
- en ge kunt ze in een machine steken dat niet meer werkt zodat ge dat du ook niet terug krijgt ( maar dat wisten we niet van opvoorhand ) en toen hebben we die mevrouw dat ding laten opendoen voor 45 cent ( genant , genant genant ... )


en we hadden ook studie en toen had ik een typex lintje gevonden ( zoiets dat ge uit nen opgebruikte roller kunt halen ) en toen kreeg ik het geweldige idee om dat door mijn blokjes te steken, toen vond eva het nodig om er ook een stik in te leggen ! maar ze was vergeten dat ge dat dan best zonder knoop doet want dan kan het voor mij al eens een beetje onpraktisch,zielig ,genant,belachelijk en ook een beetje onbehaagelijk worden.

ik heb een 1 uur lang aan die knoop staan prutsen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maar ja ik heb het eraf gekregen Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Icon_biggrin
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel wo maa 10, 2010 10:29 pm

omdat er anders nooit iemand reageert zal ik maar vragen stellen :

- hoeveel witte stenen telt de parkeerplaats,het voetpad en de letters van bus te samen
a) 1316?
b)1631?
c)1613?


- wat zijn de gelukigste mensen op aarde ( eignlijk weet ik het zelf niet meer vandaar dat ik het vraag . volgens mij was het iets met zotten en ijsjes )

- hoe zou jij je gogo noemen ( dat zijn die kleine kleinerts van uit de carrefour die kei fijn zijn om
tijdens de les mee te spelen )

- vanaf welke pagina wordt 'de wetten van de magie' eindelijk goed ??????( en die vraag is voor julie)

- wat is u lievelings woord of zegswijze of zin of uitdrukking ?

- waar blijft nele toch als ik op haar zit te wachten in het conservatorium

- hoeveel keer kunt ge rekenmachine van de trap laten vallen voor het kapot gaat ?

- waarom is een vierkant niet rond

- wat is abstracte humor( en het is geen humor over vierkantjes en bolletejes en ook niet over een blauwe muur volgens eline )

- met welke humor breng je het liefst een dag door :
a) dinsdagavondhumor
b) mandarijnenhumor
c) centhumor



en als er nu nog niemand antwoord dan zeg ik 2 dagen nix meer en dan ... dan ... dan...
doe ik iets heel onvoorspelbaar ...


of nee dan ga ik na die twee dagen alleen nog maar ... oké ik heb geen inspiratie voor een dreigement

laatste vraag

- wat is een goed dreigement ????????
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Sarah do maa 11, 2010 8:44 am

Ik vertrek nu naar school lieverd, maar ik neem je vragen mee in gedachten Cool
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  merel do maa 11, 2010 9:51 pm

jeey antwoord !!!!!!!!!!!!!!!!!!

actie !!!! ,reactie!! ,interactie !!!!!!!!!!!!!!

en miss een beetje overreactie Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Icon_biggrin
merel
merel

Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue85 / 10085 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 11-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Sarah za maa 13, 2010 5:50 pm

Merel, maak een blog aan meisje, niet veel mensen komen nog op dit forum
en ik verzeker je dat ik je blog ga volgen

stap 1
ga naar www.gmail.com
maak daar een account aan
vb. merla@gmail.com
(soort van mailadres, maar dan op gmail in plaats van hotmail)

stap 2
meld je aan

stap 3
vanboven staat er vanalles in het lichtblauw, klik op 'meer' en daarna op 'blogs'

STAP 4
je duwt vanboven op de nieuwe pagina op 'mijn account'
en je duwt op blogger

STAP 5
maak een nieuwe blog

Smile
probeer maar, tis efkes zoeken, maar verdraait handig
Sarah
Sarah

Aantal berichten : 120
Leeftijd : 33
Woonplaats : Oudenaarde
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue80 / 10080 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 03-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  jeetee di maa 23, 2010 10:10 pm

Sijsje schreef:wanneer wordt die dvd nu doorgestuurd?
Die DVD zal nog wat langer op zich laten wachten. Er zijn een paar ambetante mensen die vinden dat we aan hen moeten betalen om ons eigen werk uit te voeren en op dvd te zetten, en zolang dat niet opgelost is, kunnen wij de dvd niet echt maken.
Maar we werken eraan (ik ga zelfs straks nog langs bij iemand die ons hiermee helpt *dankuuwel Stefaan*) zodat alles zo snel mogelijk helemaal goed komt.

Later meer Wink
jeetee
jeetee

Aantal berichten : 33
Leeftijd : 36
Woonplaats : De Pinte
Humor : ja
Ik voel me vandaag :
Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Left_bar_bleue87 / 10087 / 100Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Right_bar_bleue

Registration date : 02-12-08

http://jeetee.net/nzo/

Terug naar boven Ga naar beneden

Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC - Pagina 30 Empty Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 31 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum