reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)
+5
Annemie
nDurlie
NeP
Thomas.
JoP
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)
PiP heeft dus ook mexicaanse gehad... Tis een soort griep, maar bij hem was het wel erg omdat hij te lang had gewacht met naar de dokter te gaan, en het was op zijn luchtwegen geslagen. Ook als je "genezen" bent, goed oppassen (en dus ook mensen die met de mexicaanse-griepers in contact komen), want je weerstand is gezakt. PiP was een week later hervallen omdat hij een keelontsteking had. Vandaar... Gewoon oppassen, maar je gaat er niet van dood.
NeP- Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
Registration date : 12-12-08
wieisPiP?NeP schreef:PiP heeft dus ook mexicaanse gehad... Tis een soort griep, maar bij hem was het wel erg omdat hij te lang had gewacht met naar de dokter te gaan, en het was op zijn luchtwegen geslagen. Ook als je "genezen" bent, goed oppassen (en dus ook mensen die met de mexicaanse-griepers in contact komen), want je weerstand is gezakt. PiP was een week later hervallen omdat hij een keelontsteking had. Vandaar... Gewoon oppassen, maar je gaat er niet van dood.
Sijsje- Aantal berichten : 129
Leeftijd : 28
Hobby’s : Ch!ro!
Humor : flauwe:-)
Ik voel me vandaag :
Registration date : 06-12-08
Sijsje schreef:wieisPiP?NeP schreef:PiP heeft dus ook mexicaanse gehad... Tis een soort griep, maar bij hem was het wel erg omdat hij te lang had gewacht met naar de dokter te gaan, en het was op zijn luchtwegen geslagen. Ook als je "genezen" bent, goed oppassen (en dus ook mensen die met de mexicaanse-griepers in contact komen), want je weerstand is gezakt. PiP was een week later hervallen omdat hij een keelontsteking had. Vandaar... Gewoon oppassen, maar je gaat er niet van dood.
foei Sofie! Zo'n dingen zijn ALGEMENE KENNIS!
excuseersorrypardonnDurlie schreef:Sijsje schreef:wieisPiP?NeP schreef:PiP heeft dus ook mexicaanse gehad... Tis een soort griep, maar bij hem was het wel erg omdat hij te lang had gewacht met naar de dokter te gaan, en het was op zijn luchtwegen geslagen. Ook als je "genezen" bent, goed oppassen (en dus ook mensen die met de mexicaanse-griepers in contact komen), want je weerstand is gezakt. PiP was een week later hervallen omdat hij een keelontsteking had. Vandaar... Gewoon oppassen, maar je gaat er niet van dood.
foei Sofie! Zo'n dingen zijn ALGEMENE KENNIS!
kzaltNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOITmeervergeten....
Sijsje- Aantal berichten : 129
Leeftijd : 28
Hobby’s : Ch!ro!
Humor : flauwe:-)
Ik voel me vandaag :
Registration date : 06-12-08
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» reacties op de try-out van 9 mei
» Reacties voorstellingen
» reacties op het 10stappenplan met bendes
» Musical team : premiere nzo 5 september