Go-Live
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

+5
Annemie
nDurlie
NeP
Thomas.
JoP
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  Thomas. zo sep 20, 2009 8:41 pm

Whiiiiii.!! ^^
Thomas.
Thomas.

Aantal berichten : 191
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 02-12-08

http://www.hetbetoverdebos.forumotion.net

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  NeP ma sep 21, 2009 12:43 am

PiP heeft dus ook mexicaanse gehad... Tis een soort griep, maar bij hem was het wel erg omdat hij te lang had gewacht met naar de dokter te gaan, en het was op zijn luchtwegen geslagen. Ook als je "genezen" bent, goed oppassen (en dus ook mensen die met de mexicaanse-griepers in contact komen), want je weerstand is gezakt. PiP was een week later hervallen omdat hij een keelontsteking had. Vandaar... Gewoon oppassen, maar je gaat er niet van dood.
NeP
NeP

Aantal berichten : 217
Leeftijd : 31
Woonplaats : Sint-Katelijne-Waver
Hobby’s : muziek en lachen
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 12-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  Sijsje ma sep 21, 2009 6:40 pm

NeP schreef:PiP heeft dus ook mexicaanse gehad... Tis een soort griep, maar bij hem was het wel erg omdat hij te lang had gewacht met naar de dokter te gaan, en het was op zijn luchtwegen geslagen. Ook als je "genezen" bent, goed oppassen (en dus ook mensen die met de mexicaanse-griepers in contact komen), want je weerstand is gezakt. PiP was een week later hervallen omdat hij een keelontsteking had. Vandaar... Gewoon oppassen, maar je gaat er niet van dood.
wieisPiP?
Sijsje
Sijsje

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 27
Woonplaats : Mechelen
Hobby’s : Ch!ro!
Humor : flauwe:-)
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  Thomas. ma sep 21, 2009 7:50 pm

Pieter Pauwels (broer)
Thomas.
Thomas.

Aantal berichten : 191
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 02-12-08

http://www.hetbetoverdebos.forumotion.net

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  nDurlie ma sep 21, 2009 8:27 pm

Sijsje schreef:
NeP schreef:PiP heeft dus ook mexicaanse gehad... Tis een soort griep, maar bij hem was het wel erg omdat hij te lang had gewacht met naar de dokter te gaan, en het was op zijn luchtwegen geslagen. Ook als je "genezen" bent, goed oppassen (en dus ook mensen die met de mexicaanse-griepers in contact komen), want je weerstand is gezakt. PiP was een week later hervallen omdat hij een keelontsteking had. Vandaar... Gewoon oppassen, maar je gaat er niet van dood.
wieisPiP?

foei Sofie! Zo'n dingen zijn ALGEMENE KENNIS!

nDurlie

Aantal berichten : 400
Leeftijd : 36
Woonplaats : gent
Hobby’s : tekenen, film, toneel
Humor : roltraphumor
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Left_bar_bleue50 / 10050 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 30-11-08

http://www.ndurlie.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  Sijsje ma sep 21, 2009 8:32 pm

nDurlie schreef:
Sijsje schreef:
NeP schreef:PiP heeft dus ook mexicaanse gehad... Tis een soort griep, maar bij hem was het wel erg omdat hij te lang had gewacht met naar de dokter te gaan, en het was op zijn luchtwegen geslagen. Ook als je "genezen" bent, goed oppassen (en dus ook mensen die met de mexicaanse-griepers in contact komen), want je weerstand is gezakt. PiP was een week later hervallen omdat hij een keelontsteking had. Vandaar... Gewoon oppassen, maar je gaat er niet van dood.
wieisPiP?

foei Sofie! Zo'n dingen zijn ALGEMENE KENNIS!
excuseersorrypardon Very Happy
kzaltNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOITmeervergeten....
Sijsje
Sijsje

Aantal berichten : 129
Leeftijd : 27
Woonplaats : Mechelen
Hobby’s : Ch!ro!
Humor : flauwe:-)
Ik voel me vandaag :
reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Left_bar_bleue100 / 100100 / 100reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 06-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.) - Pagina 2 Empty Re: reacties op de premiere (Mechelen 5 sept.)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum