Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC
+11
Thomas.
x_arina_x
merel
Annemie
Sarah
NeP
SimOnline
jolly
JoP
Wouter
nDurlie
15 plaatsers
Pagina 26 van 31
Pagina 26 van 31 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 31
Re: Het GROTE NIEUWE ZEVERTOPPIC
merel schreef:
-verder hebben we op school over colle geleerd
in welke les? Frans of geschiedenis?
merel schreef:nee hé
IK HAD HEEL MIJN VERHAAL OPGESCHREVEN IK WAS DAAR MEGA FIER OM EN NU IS INNEENS ALLES WEG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aaah, jammer dat ik de eerste versie miste!
En tuurlijk kan Jeetee je zus niet spelen!
volgens mij was het frans
maar ik was eignlijk nogal aan het slapen maar toen ik de naam colle hoorde heb ik wel heel de verdere les opgelet al had dat niet zo veel zin aangezien het toch nog mmar 2 minuten was...
maar ik was eignlijk nogal aan het slapen maar toen ik de naam colle hoorde heb ik wel heel de verdere les opgelet al had dat niet zo veel zin aangezien het toch nog mmar 2 minuten was...
merel- Aantal berichten : 226
Leeftijd : 28
Humor : dom,stom en debiel zolang het maar leuk vertelt is
Ik voel me vandaag :
Registration date : 11-12-08
Dat van dat stukje haar wou ik gerust helpen maar ik was naar de bijles (haar is geknipt, nu juist, dus ik had u gerust wat willen geven..merel schreef:
- eerst zijn we aan iedereen gaan vragen of we een stukje haar mochten afknippen om in een potje te proppen ( natuurlijk hebben we ons eigen haar er ook bijgestoken ) en we hadden toch al een aantal verschillende plukjes al zijn sommige mensen veel te ijdel om iets van hun haar te doen
- en devolgende middag hebben we een cursus camoeflage- en spionage technieken gevolgd.
En dat was echt wel dood gaan . al vonden alle mensen inclusief de kleuters ons echt wel gestoort
maar jah je moet je toch met iets bezig houden ...
En van de spionage technieken heb ik ook het een en het ander gemerkt (nog veel oefenen )
Want elke keer als ik omkeek zag ik ofwel Eva ofwel Merel
Sijsje- Aantal berichten : 129
Hobby’s : Ch!ro!
Humor : flauwe:-)
Ik voel me vandaag :
Registration date : 06-12-08
heeft er iemand eigenlijk een idee waar/of het trouw-filmpje van Veerle en Thomas online staat?
Ik zou het graag nog is zien
Ik voel me vandaag :
Sijsje schreef:heeft er iemand eigenlijk een idee waar/of het trouw-filmpje van Veerle en Thomas online staat?
hierzo, feesboek van fieliep:
https://www.facebook.com/video/video.php?v=102145583003
ojooo en ik heb een idee voor kain en abel kijk maar eens op deze link
http://www.theatertol.com/
ge moet naar fotos gaan en bij de voorstelling india gaan of de voorstelling Corazôn de Angeles
Dit moet ge gewoon eenkeer zien pee
http://www.theatertol.com/
ge moet naar fotos gaan en bij de voorstelling india gaan of de voorstelling Corazôn de Angeles
Dit moet ge gewoon eenkeer zien pee
SimOnline- Aantal berichten : 159
Leeftijd : 30
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
speciaal voor de NZO cast en crew:
https://www.youtube.com/watch?v=cH-e4ESA0Ug
https://www.youtube.com/watch?v=cH-e4ESA0Ug
Annemie- Aantal berichten : 125
Leeftijd : 36
Ik voel me vandaag :
Registration date : 27-01-09
schattig !!!!!!!!!!!!!!!!
Ik voel me vandaag :
oké ik heb zonet ontdekt dat ik mega STOM ben !!!!!!!!!!!!!!!
nog stommer als zo'n debiele baby pop die praat en om de 2 minuten zegt : ' wil ji mijn vriendinnetje zijn ? of ' ik vind jou lief '
Ik had voor kerstmis het perfecte kerstkado gevonden voor mijn mama .
Mijn mama heeft het namelijk altijd koud en nu zag ik in zo'n boekje staan dat er een één of ander fleeskleedje bestaat tot op de grond met lange mouwen en een kraag speciaal om het warm te hebben tijdens bv het lezen .
Dus ik naar de blokker pak dat daar mee voor 8 euro .
ga ik dat thuis toch maar eens eventjes bekijken en wat blijkt !!!!!!!!!koop ik zo'n een debiel , nutteloos,functieloos ,dodelijk saai, klein , belachelijk,dom , duur, groening, verkeerd ; DEKENTJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nog stommer als zo'n debiele baby pop die praat en om de 2 minuten zegt : ' wil ji mijn vriendinnetje zijn ? of ' ik vind jou lief '
Mijn mama heeft het namelijk altijd koud en nu zag ik in zo'n boekje staan dat er een één of ander fleeskleedje bestaat tot op de grond met lange mouwen en een kraag speciaal om het warm te hebben tijdens bv het lezen .
ga ik dat thuis toch maar eens eventjes bekijken en wat blijkt !!!!!!!!!koop ik zo'n een debiel , nutteloos,functieloos ,dodelijk saai, klein , belachelijk,dom , duur, groening, verkeerd ; DEKENTJE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik voel me vandaag :
merel schreef:oké ik heb zonet ontdekt dat ik mega STOM ben !!!!!!!!!!!!!!!
mijn moeder heeft er ook zo een gekocht :-)
lijkt niet op de foto he
Sarah- Aantal berichten : 120
Leeftijd : 34
Ik voel me vandaag :
Registration date : 03-02-09
ja maar nu zit ik er wel mee ,
ik bedoel maar wij hebben honderd dekentjes en wat doe ik geef ik er nog eentje bij .
En mijn mama dan zeggen dat ze er een poncho van kan van maken
ja maar ik heb haar vorige kerst al een poncho gegeven !
en dan zegt zij dat ze het kan gebruiken als lap om in de wasmand te leggen .
maar dat was helemaal de bedoeling niet en dan kon ik evengoed zo'n stomme wasmanddoek gaan kopen !!!!!!!!!
in elk geval koop ik NOOOOOIIIIIIIIIIT meer kerstkado's ( tot waarschijnlijk volgend jaar )
maar ja mama heeft er in elk geval om gelachen en dat is ook best een mooi kado ...
ik bedoel maar wij hebben honderd dekentjes en wat doe ik geef ik er nog eentje bij .
En mijn mama dan zeggen dat ze er een poncho van kan van maken
ja maar ik heb haar vorige kerst al een poncho gegeven !
en dan zegt zij dat ze het kan gebruiken als lap om in de wasmand te leggen .
maar dat was helemaal de bedoeling niet en dan kon ik evengoed zo'n stomme wasmanddoek gaan kopen !!!!!!!!!
in elk geval koop ik NOOOOOIIIIIIIIIIT meer kerstkado's ( tot waarschijnlijk volgend jaar )
maar ja mama heeft er in elk geval om gelachen en dat is ook best een mooi kado ...
Ik voel me vandaag :
"maar ja mama heeft er in elk geval om gelachen en dat is ook best een mooi kado ..."
dat is wat versta onder de combinatievorm van schattig en lief
dat is wat versta onder de combinatievorm van schattig en lief
Sarah- Aantal berichten : 120
Leeftijd : 34
Ik voel me vandaag :
Registration date : 03-02-09
idd!!!!!Wouter schreef:Vrolijk kerstfeest aan iedereen !!!
Ik voel me vandaag :
yep yep !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weet ge ik ben met mijn mama naar antwerpen geweest en alleen al op die grote straat weet ik veel de meir of zoiets
waren 27 juweliers !!!!!!
en ik heb gisteren ook 41 kerstmannen geteld
dus nog fijne feestdagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
weet ge ik ben met mijn mama naar antwerpen geweest en alleen al op die grote straat weet ik veel de meir of zoiets
waren 27 juweliers !!!!!!
en ik heb gisteren ook 41 kerstmannen geteld
dus nog fijne feestdagen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik voel me vandaag :
ik heb van mijn roer sloffen gekregen ! echt mega schattig !!!!!!!!
volgens mij zit daar een één of andere vloek aan vast of zo net als bij de rode schoentjes want als ik die aan heb zit ik aan één stuk door rond te hopsen
en ik heb bijgelegd in het kado van mama dat bram had gekocht : zo'n theepot in de vorm van een olifant en die heb ik dan met porselijnverf geschildert .mand at was prullen !.
en weet ge jarko vindt mij nu kei leuk . hij loopt heel de tijd achter mij aan te hopsen en in mijn sloefen te bijten .
al is het wel niet zo practisch/praktis/practich/praktish/practish/praktisch/paraktich ?
volgens mij zit daar een één of andere vloek aan vast of zo net als bij de rode schoentjes want als ik die aan heb zit ik aan één stuk door rond te hopsen
en ik heb bijgelegd in het kado van mama dat bram had gekocht : zo'n theepot in de vorm van een olifant en die heb ik dan met porselijnverf geschildert .mand at was prullen !.
en weet ge jarko vindt mij nu kei leuk . hij loopt heel de tijd achter mij aan te hopsen en in mijn sloefen te bijten .
al is het wel niet zo practisch/praktis/practich/praktish/practish/praktisch/paraktich ?
Ik voel me vandaag :
merel schreef:en ik heb gisteren ook 41 kerstmannen geteld
!:
sorry vergist het waren er 44
en ik heb die in de winkel niet mee geteld hoor .
en ik heb zonet de stomste regel ooit voor mezelf bedacht :
ik wou het afleren om altijd mijn vingers ,voeten,nek,rug,eleboog,tenen,benen,knieen,...
te kraken dus had ik tegen eva gezegt dat elke keer als ik iets kraakte ze mij mocht slagen
maar dat hielp niet echt want eva kan echt niet slagen
dus nu bedacht ik gistereavond dat elke keer ik iets krak .
maar ik begin bij rug nek en vingers ( anders ik het te moeilijk)
ik moet pompen ....
en ik moet nu van één voormiddag al 11 keer pompen
Ik voel me vandaag :
en wat als van dat pompen uw polsen kraken?
En voor iedereen ook van mij een zalige kerst trouwens !!
En voor iedereen ook van mij een zalige kerst trouwens !!
Annemie- Aantal berichten : 125
Leeftijd : 36
Ik voel me vandaag :
Registration date : 27-01-09
ja ik denk dat ik moet gaan overschakelen naar sit-ups ofzo
want na gisteren ongeveer 63 keer te hebben gepompt was ik wel kapot en inderdaad mijn elebogen begonnene te kraken .
zeg wouter ik moest deze nacht aan iets denken ! gij had iets beloofd !
weet ge nog dat we op de bus zaten naar dat van anatevka en dat ik toen zei of dat we niet te voet konden gaan en dat gij toen zij dat we dat is moesten doen e, dat ik gezegd had dat we dat in de kerstvakantie gingen doen !
en we hebben nog onze handen geschud dus eignlijk moeten we dat wel doen
maar naar waar gingen we nu weer stappen ?
waar lag die zaal
toeme ik heb mijn nek ne vierkeer gekraakt !!!!!!!!!!
nu mag ik weer 20 keer pompen
want na gisteren ongeveer 63 keer te hebben gepompt was ik wel kapot en inderdaad mijn elebogen begonnene te kraken .
zeg wouter ik moest deze nacht aan iets denken ! gij had iets beloofd !
weet ge nog dat we op de bus zaten naar dat van anatevka en dat ik toen zei of dat we niet te voet konden gaan en dat gij toen zij dat we dat is moesten doen e, dat ik gezegd had dat we dat in de kerstvakantie gingen doen !
en we hebben nog onze handen geschud dus eignlijk moeten we dat wel doen
maar naar waar gingen we nu weer stappen ?
waar lag die zaal
toeme ik heb mijn nek ne vierkeer gekraakt !!!!!!!!!!
nu mag ik weer 20 keer pompen
Ik voel me vandaag :
hey veerle,
het zal wel de bedoeling zijn hoor, maar ik zeg het toch maar
bij de homepage van NZO, de eerste twee foto's van die autovieuwer daar staat zo een grote balk onder die meer als de helft van de foto bedekt, is dat normaal?
het zal wel de bedoeling zijn hoor, maar ik zeg het toch maar
bij de homepage van NZO, de eerste twee foto's van die autovieuwer daar staat zo een grote balk onder die meer als de helft van de foto bedekt, is dat normaal?
Ik voel me vandaag :
bij mij is dat ook:p ik snapte het ook niet.. maarjah...
SimOnline- Aantal berichten : 159
Leeftijd : 30
Hobby’s : contrabas, zang, toneel, chiro, vuurtoren, neimand ziet ons maar dat is geen hobby meer dat is een deel van men leven ondertussen....
Humor : droge humor natuurlijk roltraphumor+ flauwe humor die op niks slaat grovve humor,monty pyton humor
Ik voel me vandaag :
Pagina 26 van 31 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 31
Pagina 26 van 31
Permissies van dit forum: